En ze slaat echt als een wijf....quote:Op maandag 4 december 2006 01:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die geluiden die ze er ook bij maakt.![]()
quote:Op maandag 4 december 2006 01:04 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Die geluiden die ze er ook bij maakt.![]()
2118040quote:Op maandag 4 december 2006 00:59 schreef McGilles het volgende:
[..]
Ik zit ook nog te twijfelen tussen Rayman en MonkeyBall
De Wii zelf + Wii play + TP is zeker dat ik die vrijdag ga halen!
ps: Voor de mensen die bij de BS hebben besteld, wat is jullie reserveringsnummer?
Dan ben ik jou nog voor met m'n 2115054quote:Op maandag 4 december 2006 01:11 schreef depax het volgende:
[..]
2118040
2118065
2118074
2118096
2118150
2118170
2118182
2118203
2118216
2118224
2126253
2126251
2126242
Ik heb wel een beetje hetzelfde, ten eerste heb ik niet echt tijd, ten tweede kan ik het geld eigenlijk niet missen op dit moment. Let wel: het is toch zomaar even 400e. Dat was niet afgesproken Nintendoquote:Op zondag 3 december 2006 22:22 schreef Khadgar het volgende:
Klinkt heel stom maar naarmate de launch nadert, hoe minder zin ik in de Wii krijg. Het lijkt me wel leuk, echt waar, maar dan kijk ik weer naar hoe weinig tijd ik heb, en naar de consoles met stapels games die ik nog niet uitgespeeld heb. En ik kijk naar mijn huur en kassabonnen van de supermarkt. En naar de reis naar Afrika die ik wil maken. En de Wii weegt eigenlijk niet zwaar genoeg meer voor me.
Monkey Ball.quote:Op maandag 4 december 2006 00:37 schreef FJD het volgende:
OK dus ik heb al de volledige mogelijkheden om zelf te gamen. Dat is t belangrijksteNu nog beslissen tussen Rayman en Monkey Ball
Ik denk zelf dat Rayman langer leuk blijft, volgens de review zitten er 70 minigames in maar ja die kunnen ook wel veel op elkaar lijken
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/932708.asp?q=Monkey%20Ballquote:Op maandag 4 december 2006 01:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Monkey Ball.
Vooral omdat Rayman grappig probeert te zijn en het eigenlijk helemaal niet is. LOLLERCOPTER KONIJNENENENEN WAAHAHAHAHA. Dat is na een dag ook wel voorbij.
Monkey Ball heeft overigens naast alle minigames (ook zo'n 50) ook nog eens een ijzersterke singleplayer.
Verkoop een zo'n Zeldabox aan mijquote:Op maandag 4 december 2006 06:20 schreef ChOas het volgende:
Het wordt erger
Gedroomd dat ik 2 Wii's kocht
Waarom weet ik niet
Raving Rabbids leek me vooral tof vanwege die konijnen, maar toen ik hoorde dat het allemaal minigames waren ben ik afgehaakt. Ze moeten eigenlijk een echte Rayman maken met die konijnen, dan haal ik m absoluut.quote:Op maandag 4 december 2006 09:17 schreef spanks het volgende:
Rayman Raving Rabbids ziet er echt super tof uit! Die trailer is zo ubervet. Heb al CoD besteld, maar denk er aan om deze er ook maar bij te nemen!
Dat wordt een beetje een dure hobbyquote:Op maandag 4 december 2006 00:40 schreef depax het volgende:
ik pak ze gewoon allebei
vrijdag met pa en ma en zaterdag komen twee vrienden uit braboland (overigens beide tegen de 30)
en dan zuipen en spelen. Lijkt wel een lan party maar dan met een Wii ipv pc.
Play laat ik ook liggen, moet eerst maar eens door Zelda heen zien te komen, daarna zie ik wel weer verder.quote:Op maandag 4 december 2006 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje een dure hobbyDenk dat ik er meteen ook even een extra controller bij koop. Wii Play laat ik schieten, wordt niet zwaar enthousiast op gereageerd, zelfde geld voor Red Steel en CoD3.
idem ici, maar moet zeggen dat ik totaal geen Zelda fan ben.quote:Op maandag 4 december 2006 10:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb gek genoeg meer zin om WiiSports te spelen dan Zelda.
Slap!quote:Op maandag 4 december 2006 10:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb gek genoeg meer zin om WiiSports te spelen dan Zelda.
Ach ik heb gewoon gezegd ik pak nu alles dan is het alvast op voorraadquote:Op maandag 4 december 2006 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
Dat wordt een beetje een dure hobbyDenk dat ik er meteen ook even een extra controller bij koop. Wii Play laat ik schieten, wordt niet zwaar enthousiast op gereageerd, zelfde geld voor Red Steel en CoD3.
Als je een extra controller wilt kun je net zo goed Wii Play kopen. Een controller kost 40 en Wii Play maximaal 50. Voor die 10 euro extra heb je een game met 9 minigames die geweldig zijn in korte multiplayer sessiesquote:Op maandag 4 december 2006 09:52 schreef FJD het volgende:
[..]
En daar komt nog bij dat nitendo een aantal keer heeft laten weten dat het allemaal goedkoper werd.quote:Op maandag 4 december 2006 11:17 schreef Gronnaephos het volgende:
Bah, het is eigenlijk veel te duur he, zo'n nunchuck voor 20 euro en de Mote zelf voor 40... Eigenlijk schandalig duur, evenals games zelf. Ik had het er laatst nog met wat lui over, 50 tot 60 euro voor één spel. Eén spel! Terwijl je voor een DVD, in principe evenveel 'waard', een keer 20 euro betaalt.
Maar nu ga ik een beetje offtopic. Het leven is duur.![]()
Je vergeet dat de nunchuck ook veel tech heeft.quote:Op maandag 4 december 2006 11:19 schreef Erwtensoep het volgende:
40 euro voor de wiimote vind ik nog acceptabel, maar 20 euro voor de nunchuck is 10 euro te hoog.
Maar ja, wat doe je eraan.
een film duurt meestal maar 2 uurtjes, en een spel (bv Zeldaquote:Op maandag 4 december 2006 11:17 schreef Gronnaephos het volgende:
Bah, het is eigenlijk veel te duur he, zo'n nunchuck voor 20 euro en de Mote zelf voor 40... Eigenlijk schandalig duur, evenals games zelf. Ik had het er laatst nog met wat lui over, 50 tot 60 euro voor één spel. Eén spel! Terwijl je voor een DVD, in principe evenveel 'waard', een keer 20 euro betaalt.
Maar nu ga ik een beetje offtopic. Het leven is duur.![]()
Ik wel. Maar ik wilde ook de master levels halen, en daarvoor moet je het op expert uitspelen zonder een continue te gebruiken, en dat is me nooit gelukt.quote:Op maandag 4 december 2006 04:05 schreef Hellrazor het volgende:
ff serieus heeft iemand hier monkeyball ooit uitgespeeld op expert ?? dat is echt onmogelijk voor mij![]()
![]()
Verste waar ik kwam is bij 1 van de laatste medium levels![]()
Respectquote:Op maandag 4 december 2006 11:31 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik wilde ook de master levels halen, en daarvoor moet je het op expert uitspelen zonder een continue te gebruiken, en dat is me nooit gelukt.
Medium kon ik zonder een leven te verliezen uitspelen.
(Dit alles bij SMB 1)
Mwa, de afwerking komt zo goedkoop over op mij. Ik heb het zelf niet in mijn handen gehad maar het schijnt ook heel licht te zijn en de knoppen voelen ook wat goedkoop aan.quote:Op maandag 4 december 2006 11:28 schreef depax het volgende:
[..]
Je vergeet dat de nunchuck ook veel tech heeft.
motion sensing/ rumble ( heeft ie toch ? ) ect en daarnaast is het ook nog compacter gemaakt moeten worden dan bijvoorbeeld de wiimote zelf om alles te laten passen.
ze zijn wel sterk.quote:Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mwa, de afwerking komt zo goedkoop over op mij. Ik heb het zelf niet in mijn handen gehad maar het schijnt ook heel licht te zijn en de knoppen voelen ook wat goedkoop aan.
Licht is juist een voordeel als dat ding heavy werd had je toch een probleem aangezien je veel de analoog gebruikt voor besturing en je dus altijd dezelfde houding houd.quote:Op maandag 4 december 2006 11:33 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Mwa, de afwerking komt zo goedkoop over op mij. Ik heb het zelf niet in mijn handen gehad maar het schijnt ook heel licht te zijn en de knoppen voelen ook wat goedkoop aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 55% gewijzigd door depax op 04-12-2006 11:57:37 ]Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
Ok, dan is het goed.quote:Op maandag 4 december 2006 11:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
De Nunchuck voelt gewoon goed aan hoor Erwtensoep, net als de knoppen en de stick op dat ding
Ik ben nooit een extreem goede gamer geweest, maar SMB is een typisch voorbeeld van HEEL VEEL OEFENEN. En op Expert moet je gewoon niet opgeven, zelfs als je een level 20x over moet doen.quote:
quote:Op maandag 4 december 2006 11:47 schreef depax het volgende:sowheej jij bent echt super l33t man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jij bent een echte h4xX0r!!! met je canadese wii. En wat is jouw taak in dit 'project'? ander mans forum berichten over typen en hier posten?
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
l33t he ?quote:Op maandag 4 december 2006 11:50 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
sowheej jij bent echt super l33t man!
jij bent een echte h4xX0r!!! met je canadese wii. En wat is jouw taak in dit 'project'? ander mans forum berichten over typen en hier posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |