Omdat er meer op een grotere pastquote:Op zondag 3 december 2006 22:55 schreef mini-lellan het volgende:
Waarom is de disc van de Wii niet dezelfde grootte als die van de GC? Ik vond dat handig'z'n kleine disc.
nunchuk is 20e, en online waarschijnlijk in q2 2007quote:Op zondag 3 december 2006 22:58 schreef sitting_elfling het volgende:
yay, hoe duur is de nunchick controller eigenlijk ? Er los bij zeg maar ?
En komt project 8 uit voor de wii ?
Weet iemand wanneer we onlnie kunne ?
Je vergeet de neequote:Op zondag 3 december 2006 23:10 schreef floppie86 het volgende:
[..]
nunchuk is 20e, en online waarschijnlijk in q2 2007
Niet dat het nodig is (voor Nintendo's games niet in ieder geval). Twilight Princess op de Gamecube is maar 450MB groot.quote:
Volgens mij rond 13 december weer. Weekje later ongeveer.quote:Op zondag 3 december 2006 23:19 schreef Ericjuh het volgende:
klein vraagje... als ik niet gereserveerd heb en ik kan vrijdag niet aan een wii komen, wanneer is de volgende ladings wii's?
Nog best uit te houden dus. Maar we gaan natuurlijk gewoon voor de 8stequote:Op zondag 3 december 2006 23:20 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij rond 13 december weer. Weekje later ongeveer.![]()
serieus maar 450 MB? Dat kan niet man.quote:Op zondag 3 december 2006 23:15 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Niet dat het nodig is (voor Nintendo's games niet in ieder geval). Twilight Princess op de Gamecube is maar 450MB groot.
Zou ik ook graag willen weten.quote:Op zondag 3 december 2006 21:53 schreef Wessiej het volgende:
Wario Ware Smooth Moves komt 7 januari?
Ik ga gewoon uit van een weekje later, dan komt de klap niet zo hard aan vrijdag.quote:Op zondag 3 december 2006 23:22 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nog best uit te houden dus. Maar we gaan natuurlijk gewoon voor de 8ste
De oude OoT is ongeveer 16mb ofzo. of nog minderquote:Op zondag 3 december 2006 23:24 schreef Platina het volgende:
[..]
serieus maar 450 MB? Dat kan niet man.
ja das de kaal gestripte kut versie met de helft aan filmpies etc.quote:Op zondag 3 december 2006 23:24 schreef Platina het volgende:
[..]
serieus maar 450 MB? Dat kan niet man.
Als het waar is hadden ze toch best nog wat filmpjes kunnen laten zitten!quote:Op zondag 3 december 2006 23:30 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ja das de kaal gestripte kut versie met de helft aan filmpies etc.
van welke trailer is die?quote:Op zondag 3 december 2006 23:38 schreef _GdR_ het volgende:
uit t zelda topic maar de moeite waard om hier te spammen:
http://downloads.zeldapow(...)s/Trailer1_Theme.mp3
ik zeg: WTF!vrijdag
ik pak ze gewoon allebeiquote:Op maandag 4 december 2006 00:37 schreef FJD het volgende:
OK dus ik heb al de volledige mogelijkheden om zelf te gamen. Dat is t belangrijksteNu nog beslissen tussen Rayman en Monkey Ball
Ik denk zelf dat Rayman langer leuk blijft, volgens de review zitten er 70 minigames in maar ja die kunnen ook wel veel op elkaar lijken
Jammer... dan moet ik wachten tot een vriend van me er een koopt.quote:Op maandag 4 december 2006 00:54 schreef __Saviour__ het volgende:
demopods hiervan zullen er niet zo snel komen denk ik
Ik zit ook nog te twijfelen tussen Rayman en MonkeyBallquote:Op maandag 4 december 2006 00:37 schreef FJD het volgende:
OK dus ik heb al de volledige mogelijkheden om zelf te gamen. Dat is t belangrijksteNu nog beslissen tussen Rayman en Monkey Ball
Ik denk zelf dat Rayman langer leuk blijft, volgens de review zitten er 70 minigames in maar ja die kunnen ook wel veel op elkaar lijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |