quote:Op zondag 24 december 2006 15:54 schreef MaxPower het volgende:
Bij Manchester City is het al zover dat de gemeente gedreigd heeft een tribunedeel te sluiten als men daar blijft staan.![]()
Ach, op Z hoor je nooit watquote:Op zondag 24 december 2006 16:02 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, daar hebben ze wel gelijk in.
Of de rest gaat ook staanquote:Op zondag 24 december 2006 16:02 schreef Erasmusch het volgende:
Ach, daar hebben ze wel gelijk in.
Sparta fans hebben er iig zin inquote:hehe paar reacties van Sparta kant op die domme aktie van Houwen...........
Belachelijk idee. Het is niet dat ik wil knokken, helemaal niet, integendeel, maar ik hoef ook geen dansende Groningers voor me neus te hebben als de 3-0 valt. Dat is gewoon provocerend. Je kan prima normaal met elkaar omgaan, maar hou het maar gescheiden binnen het stadion. En bovendien, het is hypocriet ook. Die Groningers zijn gek genoeg, ik zie ze nog met 2000 man en een hoop stenen staan na die ene nacompetitiewedstrijd.
Leuk idee van iemand met een hersenafwijking.
Ik zie me nog zitten in 1 van de 12 bussen na ons behoud in de ere-divisie.
Letterlijk op een steenworp afstand van honderden wilde boeren.
Na het commando rijden en blijven rijden de stad uit. De opgefokte Groningse boeren trokken vervolgens hun eigen binnenstad in om hun agressie de vrije loop te laten.
En dan die wanvertoning op het oude Kasteel.
Eens een boer altijd een boer.
Zij verdienen het niet om met de westerse beschaving gemixt te worden.
Dit is dus echt helemaal niks. Wat willen we hiermee nou bewijzen: dat de SPARTA supporters zich gedragen. Dat weten we toch al!
Ik weet me nog een stenenregen te herinneren toen we in de nacompettitie met 0-3 wonnen en de ME te paard naast de bussen mee rende. Het leek wel een Western.
Het leuke van een uitwedstrijd is de aparte sfeer, die is weg als er Groningse gezinnetjes tussen zitten. Probeer het eens uit als Feijenoord of Ajax langskomt!
Eigenlijk wel een beetje schijnheilig initiatief, want ik heb vroeger toch een aantal maal voor mijn leven moeten rennen in Groningen vanwege de niet zo heel erg gastvrije mannen van de Z-side.
Nu ben ik helemaal blij dat ik thuisblijf op 2e kerstdag. Heb daar vroeger met zweet tussen de bilnaad voor mijn leven gevreesd bij dat kut fc Groningen. Wie zoiets verzint heeft echt geen greintje verstand in zijn donder.... Vrede op aarde, prima allemaal hoor, maar zeker niet als je tegen die boeren moet.
Maar het verschil is dat er achter de parterre (W) gewoon normale, duurdere vakken zitten.quote:Op dinsdag 26 december 2006 19:11 schreef Superheld het volgende:
Bij ons op Vak G & B-Side bepaal je het zelf.
Ze wagen zich er niet eens aan om bij ons te vragen om te zitten.
Lekker wegblijven dan als je Hamas gaat zingenquote:Op vrijdag 29 december 2006 02:41 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb voorheen vaker het verwijt/de vraag gehad waarom ik niet meeging. Telkens gewezen naar het feit hoe je daar als uitsupporter behandeld word.
Het antwoord werd telkens weggelachen of als geen rede aangezien. Ik hoop dat die gasten nu dus wel inzien waarom nog amper iemand naar A'dam gaat.
Hamas!quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Lekker wegblijven dan als je Hamas gaat zingen![]()
Of van dat tuig dat "bommen op Rotterdam" zingt, die moeten ook wegblijvenquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dus als je een vermoeden hebt maar geen bewijs mag je mensen zo behandelen?quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:01 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 december 2006 12:50 schreef ASroma het volgende:
dat hoort nu eenmaal bij het voetbal, we zijn geen koorknapen vereniging![]()
Pro joods zijn is natuurlijk een reden om over joden vergassen te beginnenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als ze die reacties niet willen halen ze maar eerst die Joodse vlaggen weg!
hehe, wat een beredeneringquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
eensquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:03 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja prima, maar dat is toch geen reden voor Hamas Hamas?
Omdat je wel pro-Joods mag zijn, maar niet Pro-Palestina?quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom niet?
BOMMEN OP ROTTERDAMquote:Op vrijdag 29 december 2006 12:33 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Of van dat tuig dat "bommen op Rotterdam" zingt, die moeten ook wegblijven![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:54 schreef FrankyMcG het volgende:
Sowieso is dat Joden als Geuzennaam compleet kansloos te noemen!
wel, reactie is reactiequote:Op vrijdag 29 december 2006 19:58 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja prima, maar dat is toch geen reden voor Hamas Hamas?
Idd in A'dam ben je al uitsupporter altijd de schuldige.quote:Op vrijdag 29 december 2006 02:41 schreef DarkShine het volgende:
Ik heb voorheen vaker het verwijt/de vraag gehad waarom ik niet meeging. Telkens gewezen naar het feit hoe je daar als uitsupporter behandeld word.
Het antwoord werd telkens weggelachen of als geen rede aangezien. Ik hoop dat die gasten nu dus wel inzien waarom nog amper iemand naar A'dam gaat.
Pro-Palestina is niet per sé anti-joodsquote:Op vrijdag 29 december 2006 20:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Omdat je wel pro-Joods mag zijn, maar niet Pro-Palestina?
![]()
Zal wel dezelfde uitzending zijn als degene die al op de BBC is getoond.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Kijktip
Sinds WO II waren er nooit meer zoveel Britten in Duitsland als tijdens de afgelopen WK. Met verborgen camera's werd het gewelddadige gedrag van de Britse hooligans van dichtbij vastgelegd.
De uitzending is op dinsdag 2 januari 2007 op Tien en begint om 21.30 uur.
Actie - Reactie.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nou, jij niet direct. Was meer richting DS.
Terwijl de fout steevast bij de wouten ligt.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Idd in A'dam ben je al uitsupporter altijd de schuldige.
Jeps, weinig boeiends dusquote:Op zaterdag 30 december 2006 14:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Zal wel dezelfde uitzending zijn als degene die al op de BBC is getoond.
quote:Feyenoord op vakantie na makkie op Woudestein
Een derby van likmevestje. Geen strijd, geen spanning, geen opwinding, geen kaarten, geen bloed, zweet en tranen. Feyenoord speelde op bezoek bij buurman Excelsior een veredeld oefenpotje, dat het met groot gemak winnend afsloot.
meestal wel ja , daarom zal je daar wel zo vriendelijk door ze worden uitgezwaaid.quote:Op zaterdag 30 december 2006 14:41 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Terwijl de fout steevast bij de wouten ligt.
Sprak vandaag met een Geel fan op Mol Wezel, met hoeveel clubs zijn jullie wel niet naar Geel gegaanquote:Op maandag 18 december 2006 13:28 schreef TilburgCasual het volgende:
[..]
Naar mijn weten is er een gast van ons opgepakt. In tegenstelling tot andere berichten waren er maar 22 man uit Tilburg. Waarvan er ook 'normale' supporters bij waren die ook vrolijk mee stonden te rellen![]()
Niks gezien van versterking uit Sittard
Die Turnhoutse supporters zuipen altijd zoveel, die zijn alles dubbel. Dus die 6 clubs zullen er wel 3 zijn (Geel, Turnhout, Tilburg)quote:Op zondag 31 december 2006 01:11 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Sprak vandaag met een Geel fan op Mol Wezel, met hoeveel clubs zijn jullie wel niet naar Geel gegaan
Die Geel fan noemde me een 6tal clubs op die in het uitvak zaten waarvan alleen Tilburg en de marginalen van racing mechelen mij zijn bijgebleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |