http://www.feyenoordgouda(...)Werder-Feyenoord.wmvquote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef PyTh het volgende:
feyenoord pakte ruim 12 jaar geleden ook gezellig de trein naar Bremen met een leuk groepje
quote:UEFA in beroep tegen straf Feyenoord
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op donderdag, 14 december om 15:17
De aanklager van de Europese voetbalbond UEFA zal in beroep gaan tegen de straf die Feyenoord heeft opgelegd gekregen naar aanleiding van de rellen tijdens en voor de wedstrijd in en tegen AS Nancy, twee weken geleden. De Rotterdamse club zal binnen het tijdbestek van zes dagen toelichting op het besluit van de aanklager krijgen.
“Het is een democratisch recht om in beroep te gaan", reageert directeur Chris Woerts op het nieuws dat de aanklager in beroep gaat. "Dus wachten we eerst de argumentatie van de Uefa-aanklager af voordat we zullen bepalen hoe we met deze situatie omgaan."
Feyenoord moet een boete van 125 duizend euro betalen en ook twee thuiswedstrijden zonder publiek spelen als zich de komende drie jaar opnieuw misstanden voordoen. Tevens moet de Rotterdamse club van de UEFA contact op nemen met AS Nancy in verband met de schade die in het stadion van de Franse club is aangericht.
En zal wel 12.000 euro mogen lappen + jarenlang Stadionverbodquote:Op donderdag 14 december 2006 15:46 schreef Erasmusch het volgende:
Die gast van het bierincident () heeft zich gemeld bij Feyenoord
12.000 euro was niet alleen voor dat kratje bier, ook voor vuurwerk tijdens de wedstrijd.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:00 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
En zal wel 12.000 euro mogen lappen + jarenlang Stadionverbod
Z'n foto stond al op de site, maar alleen vaag.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:04 schreef PLAE@ het volgende:
Hij meldt zich omdat er gedreigd werd dat anders z'n foto op de feyenoord website geplaatst zou worden.
Echt weer zo'n gast met een iq van 60 die daar intrapt![]()
Dat was ook niet herkenbaar.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:24 schreef Superheld het volgende:
Feyenoord had die foto toch helemaal niet mogen plaatsen zonder dat zijn gezicht onherkenbaar is dan?
Zo stond de foto op de site van Feyenoordquote:
Zonder die waas hadden ze hem online gezetquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef Luni het volgende:
[..]
Zo stond de foto op de site van Feyenoord
http://www.ad.nl/sport/article906712.ece
Hier heeft hij volgens mij een beker cola in z'n handen![]()
Denk je nou echt dat er niets gebeurt? Kans lijkt me klein, maar goed.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:04 schreef Erasmusch het volgende:
Op ITK zijn ze ook helemaal door het dolle heen over de loting.
Ik hoop dat er niks gebeurt, wil die 2jaar voorwaardelijk gaarne doorkomen![]()
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:30 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat er niets gebeurt? Kans lijkt me klein, maar goed.
Komen jullie dan wel?quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:33 schreef M0NTANA het volgende:
Ben benieuwd of Feyenoord die twee jaar voorwaardelijk doorkomt, als de Spurs op bezoek komen zal er ook een aardige delegatie van Ajax aanwezig zijn, leuke vooruitzichten!
quote:'Rellen gepland voor Roda JC - Vitesse'
Vitesse heeft via een anoniem telefoontje te horen gekregen dat een aantal Vitesse-supporters af zal reizen naar Kerkrade om daar op de vuist te gaan met een aantal Roda JC hooligans. Zaterdag zal Vitesse aantreden tegen Roda JC in de genoemde stad.
De Gelderse en Limburgse politie zijn al ingelicht door de voetbalclub. Ook roept Vitesse op haar site haar fans op om vooral geen ongepast gedrag te vertonen in Kerkrade. De locale instanties zullen scherp toezicht houden, voor, tijdens en na het duel.
Voetbal MAX
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wacht wacht, nu ga je pronken met die ene foto op de dam![]()
![]()
komt u maar
Ik reageer alleen op het feit dat er gezegd wordt dat er een delegatie joden meegaat met tottenham terwijl ze zelf hier nooit te vinden zijn. Over die foto is het verhaal al bekend.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:50 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
wacht wacht, nu ga je pronken met die ene foto op de dam![]()
![]()
komt u maar
quote:Tottenham's Uefa Cup away match against Feyenoord could be held behind closed doors because of possible disciplinary action against the Dutch club.
Feyenoord were given a suspended two-match stadium ban after their fans rioted before a game against Nancy.
But European governing body Uefa has appealed against its independent disciplinary tribunal's decision.
"The reasoning is that there have been so many previous incidents involving Feyenoord," said a Uefa spokesman.
"We are asking the disciplinary commission to reconsider and a more severe penalty for example could be for the sentence not to be suspended."
The appeal will be heard early in January and the matches played in February.
Spurs and Feyenoord have met four times previously in European competition, with two wins each.
Tottenham supporters rioted after the 1974 Uefa Cup final second leg in Rotterdam, following Feyenoord's 4-2 aggregate victory.
Nu kan Ajax niet achterblijven natuurlijkquote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef PyTh het volgende:
feyenoord pakte ruim 12 jaar geleden ook gezellig de trein naar Bremen met een leuk groepje
Zou kunnen, kan me alleen die beelden herinneren van die Engelsman die op de Noorzijde werd neegestoken tussen de relletjes..quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:22 schreef Superheld het volgende:
Werd er toen niet 1 gast van feyenoord in zn gezicht geprikt met glas?
Dan vergeet je een enorm groot stuk Europa, namelijk het voormalige oostblok. Vooral Polen.quote:Op donderdag 14 december 2006 17:31 schreef Bombardier het volgende:
Hoe berucht zijn Nederlandse hooligans eigenlijk, internationaal gezien. Bestaat er een hierarchische ladder? Ik heb altijd het idee dat Nederland -op Engeland na- zo ongeveer het beruchtste hooligan leger heeft, vooral op club-gebied. En dan reken ik de Zuid-Amerikaanse concurrentie even niet mee.
Schijt Fietstas Renfront, eerst bellen om lekker in het centrum te gaan zitten en dan dit bericht laten lekken.quote:
Ik heb hem op de site van Feyenoord zien staat vóór dat hij zich meldde met waas hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zonder die waas hadden ze hem online gezet
Dat zijn ze wel gewend met de trein naar Duitsland gaan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:42 schreef Superheld het volgende:
[..]
Nu kan Ajax niet achterblijven natuurlijk![]()
Ik vind hem goedquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:32 schreef Luni het volgende:
[..]
Dat zijn ze wel gewend met de trein naar Duitsland gaan.
Dat ze maar oppassen dat ze niet in Polen uitkomen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:32 schreef Luni het volgende:
Dat zijn ze wel gewend met de trein naar Duitsland gaan.
Stoute Selnaquote:Op zondag 17 december 2006 17:45 schreef TilburgCasual het volgende:
Gisteravond de derby van de kempen Geel-KV Turnhout
17/12/06 - relletjes tijdens wedstrijd Geel-Turnhout
Gisteravond waren er relletjes tijdens de voetbalwedstrijd tussen Geel en Turnhout in 3de klasse. Stewards en politie konden slechts met veel moeite alle supporters in het juiste vak houden. Toen er vuurpijlen op het veld werden gegooid, werd de match zelfs 10 minuten stilgelegd. Na afloop werden er vernielingen aangebracht in het stadion en begonnen enkele heethoofden aan een kat-en-muis-spelletje met de politie.
Daarbij raakte 1 agent gewond. 5 mensen zijn opgepakt en na verhoor weer vrijgelaten. De hooligans waren overwegend Nederlanders die speciaal om amok te maken naar de wedstrijd waren gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |