Half uurtje inderdaad.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Valt ook wel mee hoor toch een half uurtje 3 kwartier rijden ofzo. En geloof nooit dat hun dit interressant vinden. Dan eerder gasten van Gent.
Je heb ook geen tegenstander nodig, kijk maar naar Nancy - Feyenoord.quote:Op dinsdag 12 december 2006 13:55 schreef TerroRobbie het volgende:
ZW heb toch niks. En spelen niet eens echt thuis.
quote:'Protest in zaak Nancy - Feyenoord'
Geschreven door Pieter Ooms op dinsdag, 12 december om 11:43
BN/De Stem weet vanmorgen te melden dat de aanklager van de UEFA een protest heeft ingediend tegen de straf die Feyenoord afgelopen week kreeg opgelegd. De Rotterdammers kregen een boete van 130.000 euro en een voorwaardelijke straf van twee wedstrijden zonder publiek.
Dit is aanzienlijk lager dan de twee jaar Europese uitsluiting die de aanklager had vooraf had voorgesteld. Zeer binnenkort zal de tucht commissie met een motivatie naar buiten komen, waarom de straf lager is uitgevallen dan de eis. Daarna hebben beide partijen drie dagen de tijd om protest aan te tekenen.
Feyenoord liet direct al weten de straf te accepteren, maar de aanklager van de UEFA gaat volgens bronnen in de Europese voetbalbond in beroep. Hierdoor zal in januari nogmaals de zaak onder de loep worden genomen.
Naast dat de tuchtcommissie kan besluiten de huidige straf te handhaven, de voorwaardelijke straf of boete te verhogen kan zij ook beslissen de eis van twee jaar Europese uitsluiting uit te spreken.
Met brugge - Ajax is het juist los gegaan in Gent de avond er voorquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:24 schreef PyTh het volgende:
Paar jaar terug met Gent - ajax is het ook los gegaan met gasten van Brugge dus waarom nu niet na de confrontatie in Amsterdam ruim 2 jaar terug?
Je bent me net voor.quote:
| 1 2 3 4 5 6 7 | Plaats 2004-2005 2005-2006 In het stadion 226 133 Rond het stadion 229 330 In de stad 32 151 Anders 235 115 |
Dit vond ik wel de leukste:quote:
Technisch directeur Bert Zwanenburg van Top Oss dacht inderdaad populair te moeten doen door zijn middelvinger naar de M-side op te steken. Terwijl hij het veld op ging om de Osse supporters rustig te manen omdat de wedstrijd was stilgelegd vanwege spreekkoren vanuit dat vakquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:05 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
[..]
Dit vond ik wel de leukste:
26-8-2005 FC Den Bosch -
1e divisie 1
I.v.m. spreekkoren bestuursleden naar
tribune; één daarvan maakt een
beledigend gebaar.
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Technisch directeur Bert Zwanenburg van Top Oss dacht inderdaad populair te moeten doen door zijn middelvinger naar de M-side op te steken. Terwijl hij het veld op ging om de Osse supporters rustig te manen omdat de wedstrijd was stilgelegd vanwege spreekkoren vanuit dat vak
[afbeelding]
Hij is overigens niet opgepakt.
Hadden we die voetbalwet maar, dan was dat niet gebeurdquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:15 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Technisch directeur Bert Zwanenburg van Top Oss dacht inderdaad populair te moeten doen door zijn middelvinger naar de M-side op te steken. Terwijl hij het veld op ging om de Osse supporters rustig te manen omdat de wedstrijd was stilgelegd vanwege spreekkoren vanuit dat vak
[afbeelding]
Hij is overigens niet opgepakt.
En op pagina 20 de trotste koploperquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:17 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Je bent me net voor.
Vanaf pagina 146 een mooie lijst van alle incidenten van afgelopen seizoen.![]()
Die stem komt me bekend voorquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:48 schreef the_undertaker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=TYFt3adSpTQ
Jij zit in de Euromast?quote:Op woensdag 13 december 2006 12:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
Niente.
Je had liever gezien dat hij de hele organisatie-structuur zou presenteren?quote:Op woensdag 13 december 2006 15:25 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel een beetje een coward om je dan op je zwijgrecht te beroepen. Maargoed tis zijn goed recht.
Een beetje topboy geeft tegenwoordig zijn eigen powerpoint presentatie.quote:Op woensdag 13 december 2006 15:28 schreef M0NTANA het volgende:
Je had liever gezien dat hij de hele organisatie-structuur zou presenteren?![]()
Zultefans mogen niet in het rood-wit komen van politie Gent. Doen ze dat wel moeten ze hun rood/wit inleveren anders mogen ze het stadion niet in...quote:Op woensdag 13 december 2006 19:50 schreef Superheld het volgende:
Iemand die iets weet over ajacieden in Belgie?
Verplichte buscombi bij Europese duels, wie verzint het.quote:Op woensdag 13 december 2006 19:53 schreef Superheld het volgende:
Ja, maar hoorde iets over tankstations o.i.d?
MInder prettig als je aan het eten bent en er zit glas doorquote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Bananenman het volgende:
Dat ze dat al rellen noemen. Er zijn een paar ruitjes gesneuveld![]()
Das dan jammer hequote:Op donderdag 14 december 2006 00:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
MInder prettig als je aan het eten bent en er zit glas door![]()
Ben je nou nog geweest? Je had toch een kaartje voor ZW-vak?quote:Op woensdag 13 december 2006 23:26 schreef Bananenman het volgende:
Dat ze dat al rellen noemen. Er zijn een paar ruitjes gesneuveld![]()
Hij is altijd overal geweest, maar zit altijd op Fok, ra ra.............................................quote:Op donderdag 14 december 2006 07:25 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ben je nou nog geweest? Je had toch een kaartje voor ZW-vak?
Bij het stadion schijnt het ook even goed los te zijn gegaan hoorde ik.
Hij neemt z'n laptop mee?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:33 schreef Luni het volgende:
Hij is altijd overal geweest, maar zit altijd op Fok, ra ra.............................................
Z'n schizofrene wederhelft gaat en hij blijft thuis?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Hij is altijd overal geweest, maar zit altijd op Fok, ra ra.............................................
Moet jij zeggen, kneus. Ik ga normaal gesproken altijd, maar ik ga niet met de combi naar een Europese uitwedstrijd. En wouden mara weinig mensen los zitten dus die kaart heb ik ook afgestaan.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:33 schreef Luni het volgende:
[..]
Verstandig, combi is natuurlijk sowieso niks. Nu op naar Bremen?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:11 schreef Bananenman het volgende:
Montana, ik had m'n kaartje verkocht, heb gewoon in de kroeg gekeken...
http://www.feyenoordgouda(...)Werder-Feyenoord.wmvquote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef PyTh het volgende:
feyenoord pakte ruim 12 jaar geleden ook gezellig de trein naar Bremen met een leuk groepje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |