Ik zal het in de OP zettenquote:Op zondag 3 december 2006 20:38 schreef OnlineGokker het volgende:
Oorspronkelijk komt het idee volgens mij weer van http://www.deathlist.net/
Best wel luguber dat er van hun top 50, die ze aan het begin van het jaar opstellen, er 10 tot 15 personen dood gaan dat jaar
He verdomme!quote:Op maandag 4 december 2006 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
3. Aad van Toor
4. Bas van Toor
Dan wel sinterklaas 2007 hé, anders telt ie nietquote:Op maandag 4 december 2006 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
Geert Wilders,
Ahmadinejad,
Verdonk,
Bush.
Overigens vind ik het ook goed als dit mijn cadeaus zijn voor sinterklaas, in dat geval is dit mijjn verlanglijstje.
En dat was mijn bericht nr. 10.000 op fokquote:Op maandag 4 december 2006 15:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
lol.
Ik kan het ook niet helpen dat ze oud en aan het aftakelen zijn![]()
Telt deze wel? is in 2006quote:Op zondag 3 december 2006 20:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Saddam Hoessein
George W. Bush Sr.
Boris Berezovsky
De Paus
Gerald R. Ford, Jr
Ariel Sharon
Pinochet
Muhammed Ali
Hugh Hefner
Adriaan (Aad van Toor)
Door wikipedia wat oude mensen gezocht.
Binnen 30 dagen ook nog Saddamquote:Op zondag 3 december 2006 20:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Saddam Hoessein
George W. Bush Sr.
Boris Berezovsky
De Paus
Gerald R. Ford, Jr
Ariel Sharon
Pinochet
Muhammed Ali
Hugh Hefner
Adriaan (Aad van Toor)
ik begin je een beetje eng te vindenquote:Op zondag 3 december 2006 20:58 schreef Sheepcidus het volgende:
Saddam Hoessein
George W. Bush Sr.
Boris Berezovsky
De Paus
Gerald R. Ford, Jr
Ariel Sharon
Pinochet
Muhammed Ali
Hugh Hefner
Adriaan (Aad van Toor)
Door wikipedia wat oude mensen gezocht.
pinochet en ford doen het hem hequote:Op woensdag 27 december 2006 14:30 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik begin je een beetje eng te vinden
quote:Op woensdag 27 december 2006 14:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
pinochet en ford doen het hem he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |