Die schreef toch Winnetou?quote:Op zondag 3 december 2006 22:15 schreef ChrisJX het volgende:
Wel Karl May.
quote:
Zo'n travestiet in die kinderboekjes, dat kán gewoon niet goed zijn voor de tere kinderzieltjes..quote:Op zondag 3 december 2006 22:13 schreef Lienekien het volgende:
Die eigenlijk Georgina heette. En Tim was toch de hond? Dan nog Annie, volgens mij.
Jayhawk + 1
Ik kocht ze van mijn zakgeld.
Alweer?quote:Op zondag 3 december 2006 22:22 schreef Lienekien het volgende:
Jay flew away.
of dezelfde behandeling geven als de dominomus.quote:Op zondag 3 december 2006 22:27 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Alweer?
We moeten die wentelwiek toch echt eens vastbinden...
Met een buks dit ding neerschieten?quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
of dezelfde behandeling geven als de dominomus.![]()
Dat is een andere vraag.quote:Op zondag 3 december 2006 22:28 schreef Jayhawk het volgende:
ok, maar toen hij dood ging, J. Nowee, nam iemand het over van hem? Wie?
Ineens zie ik dat de vraag in meervoud is gesteld.quote:
Doodsverwensing >> permabanquote:
Je hebt de vraag geëdit, zeker.quote:Op zondag 3 december 2006 22:31 schreef Jayhawk het volgende:
[..]
nee, ik vroeg wie schreven. Simpele tekstverklaring!
Er staat toch een s?quote:Op zondag 3 december 2006 22:33 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
s vergeten?
Voor de vraag even monument alsjeblieft.
Ik dacht dat jouw zieke geest geen moeite zou hebben met dit grapje van Daf..quote:
Zó...ik zie het nu pasquote:Op zondag 3 december 2006 22:36 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw zieke geest geen moeite zou hebben met dit grapje van Daf..
Whehehehe...quote:Op zondag 3 december 2006 22:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zó...ik zie het nu pas
Het niveau van deze grap was gewoon te hoog voor mij gegrepen
Ja, het land wordt tot het (voormalig) Oostblok gerekend. Zoals het naar uitziet wordt het land per januari EU-land.quote:Op zondag 3 december 2006 22:48 schreef Mark_V het volgende:
maar het is dus een oost-europees ontwerp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |