Zoiets triests was het dus ook, het is regelmatig geparodieerd, onder andere in South Park in de aflevering Vulcanoquote:Op zondag 3 december 2006 20:38 schreef Nembrionic het volgende:
Hier in Nederland moest je achter een auto o.i.d. gaan zitten met een theedoek of een zeem over je hoofd
Schat, ik kijk niet naar South Park. Dan weet je dat voortaan. En ik houd niet van rap en niet van voetbal en niet van auto's.quote:Op zondag 3 december 2006 20:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zoiets triests was het dus ook, het is regelmatig geparodieerd, onder andere in South Park in de aflevering Vulcano
Kinderen op school werd het in die tijd geleerd....
Ik geloof niet dat ze Bruce hebben gevraagd voor educatie betreffende aan nucleaire aanvalquote:Op zondag 3 december 2006 20:39 schreef Lienekien het volgende:
Hide 'neath your covers and study your pain.
Ik heb het Nederlandse RVD-filmpje met geschiedenisles gezien. Echt supertriestquote:Op zondag 3 december 2006 20:39 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Zoiets triests was het dus ook, het is regelmatig geparodieerd, onder andere in South Park in de aflevering Vulcano
Kinderen op school werd het in die tijd geleerd....
Yuri +1quote:Op zondag 3 december 2006 20:40 schreef Yurithemaster het volgende:
duck and cover ofzoiets
quote:Op zondag 3 december 2006 20:42 schreef Mark_V het volgende:
[..]
@Lien, niet alle hints zijn voor jou bedoeld hoor, al lijkt het misschien wel zo. Veel mensen kijken wel south park en daar zat toevallig deze geniale scene in waarin je kon "duck&coveren" zodat de lava langs je ging, met bijbehorende instructievideo
Maar dat reminds me of something, je moet duidelijk meer south park kijken, daar word je relaxed en tof vanquote:
quote:Op zondag 3 december 2006 20:43 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar dat reminds me of something, je moet duidelijk meer south park kijken, daar word je relaxed en tof van
quote:Op zondag 3 december 2006 20:44 schreef Mark_V het volgende:
manhattan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |