Ongetwijfeld is het een lieve, zachtaardige jongen die nu zo is geschrokken dat hij pardoes naar Siberië is gevlucht. Maar daar gaat het niet om, het gaat er om dat hij het kennelijk in zich heeft om zonder aanleiding te exploderen en het lijkt me geen slechte zaak om zijn mede-voetballers daar tegen te beschermen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Misschien is het wel een hele lieve, zachtaardige jongen die niet met stress om kan gaan waarbij nu de bom barstte. In dat geval zal ie zelf ook goed geschrokken zijn.
Gaan we nu al op de linkse dader-is-eigenlijk-slachtoffer-knuffeltoer?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:40 schreef Pappie_Culo het volgende:
Weet jij veel wie het is en wat er in dat hoofd rondgaat? Misschien is het wel een hele lieve, zachtaardige jongen die niet met stress om kan gaan waarbij nu de bom barstte. In dat geval zal ie zelf ook goed geschrokken zijn.
Nou ja, voor die jongen is het de afgelopen dagen ook niet makkelijk geweest. Voortvluchtig zijn...ik geef het je te doen. Hij is waarschijnlijk wel heel erg met zichzelf geconfronteerd sinds het incident. Ik hoop dat hij er uiteindelijk sterker uitkomtquote:Op dinsdag 5 december 2006 17:09 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Gaan we nu al op de linkse dader-is-eigenlijk-slachtoffer-knuffeltoer?
nou je schrijft in ieder geval wel zo ja ...quote:Op zondag 3 december 2006 19:26 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik weet et niet cker hoor, maar et is tog een andere speler geweest die et deed? Of lees ik nou extreem scheel?er staat: medespeler/......
Ze hebben het bericht verplaatst: http://www.ad.nl/rotterdam/article877245.ecequote:
Wat een onzin, bij ons gebeurt echt nooit wat op de vereniging (38 seniorenteams), het gaat erom dat de clubs mensen zelf ter verantwoording roept.quote:Op dinsdag 5 december 2006 17:54 schreef El_Liberaliste het volgende:
In absolute zin is voetbal idd een paupersport wat dit soort dingen betreft, maar bekijk het op relatief niveau. Nee logisch dat er bij tennis bijna nooit wat gebeurt, omdat er tegenover 1 tenniswedstrijd al snel 20 voetbalwedstrijden staan..
Dat lijkt me wel het minste wat ze kunnen doenquote:Op woensdag 6 december 2006 08:12 schreef Ticootje het volgende:
hij kan wel vervolgd worden voor poging tot doodslag...
Nee dit is net in het nieuws gekomen (de vervolging).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Oude topics kicken?
Dit is gewoon een update. Ik was wel benieuwd hoe het met deze zaak (en het slachtoffer) staat.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:47 schreef Damzkieee het volgende:
Oude topics kicken?
Heb je wat meer info?quote:Op woensdag 14 maart 2007 11:15 schreef easy-going het volgende:
Met het slachtoffer gaat het goed overigens
Gewoon wat meer infoquote:Op woensdag 14 maart 2007 19:24 schreef easy-going het volgende:
Wat wil je weten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |