Hele stadion is nog nooit gedaan hoorquote:Op zondag 3 december 2006 23:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat is toch al eerder gedaan. Waarom zou dat ineens niet mogen?
quote:Op zondag 3 december 2006 22:14 schreef -Wolf- het volgende:
Klaas-Jan 2-barrel shotguntelaar! the man who always scores twice!
Dat is nog erger dan mijn bijnamen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:26 schreef -Wolf- het volgende:
Klaas-Jan 2-barrel shotguntelaar!
Kan niet. Is niet mogelijk. Jij bent het ware dieptepunt.quote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat is nog erger dan mijn bijnamen.![]()
Niet zo bescheiden. Op 'shotguntelaar' was ik zelfs niet gekomen.quote:Op maandag 4 december 2006 00:31 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Kan niet. Is niet mogelijk. Jij bent het ware dieptepunt..
Klinkt iig leiper dan Huntyquote:Op maandag 4 december 2006 00:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Op 'shotguntelaar' was ik zelfs niet gekomen.![]()
2 barrel niet vergeten. dat is juist de grap.quote:Op maandag 4 december 2006 00:35 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden. Op 'shotguntelaar' was ik zelfs niet gekomen.![]()
Noem hem gewoon:quote:Op maandag 4 december 2006 00:40 schreef -Wolf- het volgende:
Kan je nog een keer je hele oeuvre posten koningdavid?
Ik denk niet dat ik ze allemaal nog kan herinneren, ze komen altijd in een opwelling.quote:Op maandag 4 december 2006 00:40 schreef -Wolf- het volgende:
Kan je nog een keer je hele oeuvre posten koningdavid?
quote:Op maandag 4 december 2006 00:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ze allemaal nog kan herinneren, ze komen altijd in een opwelling.
Maar Hunty, Baby, Baab, Heitje, Huntster en Roos waren wel de absolute dieptepunten.![]()
Oh myquote:Op maandag 4 december 2006 00:43 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik ze allemaal nog kan herinneren, ze komen altijd in een opwelling.
Maar Hunty, Baby, Baab, Heitje, Huntster en Roos waren wel de absolute dieptepunten.![]()
Je bent een christelijke homo?quote:Op maandag 4 december 2006 00:47 schreef koningdavid het volgende:
Ik weet ook niet waar het vandaan komt. Het gebeurt gewoon.![]()
Christelijk: Jaquote:
Een hosti?quote:Op maandag 4 december 2006 00:51 schreef -Wolf- het volgende:
jongens, kalmeer..
koningdavid is geen christelijke homo.
hij is een christelijke pannekoek..
Zou het bestaan? Christelijke pannekoeken?quote:Op maandag 4 december 2006 00:51 schreef -Wolf- het volgende:
jongens, kalmeer..
koningdavid is geen christelijke homo.
hij is een christelijke pannekoek..
ik heb nu pas door dat jij het bent. heb die avatar al een paar keer gezien maar wist niet dat jij het was.quote:
Nou echt welquote:Op maandag 4 december 2006 02:01 schreef Jasza het volgende:
Ik vond Stekelenburg best lekker uittrappen vandaag hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |