Jawel maar je zou denken dat je misschien spelers moet ingeschrijven voor een bepaalde datum ofzo, weet ik het.quote:Op zondag 3 december 2006 19:50 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij heef ttoch geen club, is niet raar hoor![]()
Dat is nergens zoquote:Op zondag 3 december 2006 19:55 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jawel maar je zou denken dat je misschien spelers moet ingeschrijven voor een bepaalde datum ofzo, weet ik het.
Je hebt ook wel gelijk, alleen vind ik het wel raarquote:Op zondag 3 december 2006 19:56 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat is nergens zo![]()
Alleen als ze al een club hebben gehad aan het begin van et seizoen![]()
![]()
Tuurlijk. Onderdeel van de KNJB he.quote:Op zondag 3 december 2006 20:27 schreef Messenga het volgende:
Ik voel een 'Temmink is voor Ajax' topic aankomen.
Dan heb ik 't op TV verkeerd gezien denk ik, zag er ook eentje hangen op Zuid. Niet 't originele doek, maar een gekleurde. Fata morgana?quote:Op zondag 3 december 2006 19:21 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hij ging van 409 naar 410 boven het hekje, daarna helemaal naar boven. Uiteindelijk is ie over de balustrade gehangen dacht ik.
Wel mooi
Voetbalzone.nlquote:Rentree Babel verliep niet pijnvrij
Geschreven door Pieter Hanson op zondag, 3 december om 20:48
Ryan Babel maakte vanmiddag sneller dan verwacht zijn rentree in de hoofdmacht van Ajax. De linksbuiten mocht een kwartier meespelen in het competitieduel tegen Willem II, maar dit optreden verliep niet pijnvrij.
Babel was lange tijd uitgeschakeld met een knieblessure. Zowel donderdag als vrijdag trainde de Nederlandse international twee keer met Jong Ajax. Een dag later sloot hij zich aan bij de hoofdmacht van de Amsterdammers.
Babel is content met zijn terugkeer, maar de rentree verliep niet helemaal pijnvrij, zo vertelde hij na afloop tegenover ELF. "Ik zat er eerder bij dan verwacht. Ik oogde gister tijdens de training fris en had geen angst in de duels. Helemaal pijnvrij heb ik niet gespeeld. Vooral het schieten met de wreef van de rechtervoet is nog gevoelig. Of Ten Cate me wil klaarstomen voor de topper tegen AZ komend weekeinde? Ik weet het niet, misschien wel."
Dat denk ik niet, maar 60/70 minuten zou al goed zijnquote:Op zondag 3 december 2006 21:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voetbalzone.nl
Hopen dat hij tegen AZ de volle 90 minuten kan meedoen.
Op Zuid hing er ook een. Op Noord was er maar 1 die rondging.quote:Op zondag 3 december 2006 21:00 schreef twi het volgende:
[..]
Dan heb ik 't op TV verkeerd gezien denk ik, zag er ook eentje hangen op Zuid. Niet 't originele doek, maar een gekleurde. Fata morgana?
Het kanonquote:Op zondag 3 december 2006 20:22 schreef kevin6188 het volgende:
Was dat nou Sunday Oliseh?
Jaquote:Op zondag 3 december 2006 20:22 schreef kevin6188 het volgende:
Was dat nou Sunday Oliseh?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |