Kijk maar eens naar de reacties dan.quote:Op zondag 3 december 2006 19:00 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Dat valt toch allemaal wel mee? Tis gewoon een goede overwinning, het spel was aardig. En ja, dat Willem II niet het niveau van PSV/Twente heeft, twee wedstrijden die niet werden gewonnen, dat ziet iedereen. Maar als hier ploeterend 1-0 was gewonnen was het weer een teken aan de wand geweest. In negatieve zin.
Tuurlijk wel!quote:Op zondag 3 december 2006 19:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ja, maar die wedstrijden moet je toch wel winnen, pannekoek?
Dat werd de afgelopen weken niet gedaan en er werd kut gespeeld. Nu werd al veel beter gespeeld voor een halfuur dan in de laatste 4 wedstrijden en er wordt 6 keer gescoord? Dan mag je daar toch wel blij mee zijn?
En het is toch fuckin beter om met 6-0 naar AZ te gaan dan met een kut 1-0 of een 0-0?
nadat hij ergens anders in het vak opdook, ging hij na een tijdje naar boven. Daarna heb ik hem niet meer zien opduiken.quote:Op zondag 3 december 2006 19:14 schreef -Wolf- het volgende:
Hadden jullie meer van die Mentingdoeken of werd 'ie steeds snel verplaatst? Ik zag in het begin dat ze wederom dat doek probeerde weg te halen en toen zag ik 'm steeds ergens anders opduiken. Schitterend. Leuke Tifo-actie trouwens.
uiteindelijk hing hij tijdens de eerste helft over de rand. Toen lieten ze 'm hangen.quote:Op zondag 3 december 2006 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nadat hij ergens anders in het vak opdook, ging hij na een tijdje naar boven. Daarna heb ik hem niet meer zien opduiken.
Er was één zo'n doek, maar dat werd vrijwel meteen weggehaald door de stewards. Althans, dat werd geprobeerd. Toen werd het een beetje touwtjetrekken en ging dat doek naar boven. Daar gingen de stewards niet achteraan. Later haalden wat mensen die lager op het vak stonden dat doek op van boven waarna het niet meer werd getoond. Niet dat ik kon zien tenminste.quote:Op zondag 3 december 2006 19:14 schreef -Wolf- het volgende:
Hadden jullie meer van die Mentingdoeken of werd 'ie steeds snel verplaatst? Ik zag in het begin dat ze wederom dat doek probeerde weg te halen en toen zag ik 'm steeds ergens anders opduiken. Schitterend. Leuke Tifo-actie trouwens.
Hij ging van 409 naar 410 boven het hekje, daarna helemaal naar boven. Uiteindelijk is ie over de balustrade gehangen dacht ik.quote:Op zondag 3 december 2006 19:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nadat hij ergens anders in het vak opdook, ging hij na een tijdje naar boven. Daarna heb ik hem niet meer zien opduiken.
Terugkeer van het oude logo.quote:Op zondag 3 december 2006 19:22 schreef Jasza het volgende:
Waar ging die Tifo over van 410, wie stond er bovenaan het verlanglijstje
Huntelaar blijft ook niet z'n leven lang bij Ajax. Dus als je nu zn opvolger kan halen moet je dat niet laten natuurlijk. En ik zie Fortuné zeker als opvolger van Huntelaar.quote:Op zondag 3 december 2006 19:26 schreef -Wolf- het volgende:
Buitenspelers hebben we nodig, geen spitsen. Hoewel Mitea, De Mul en Babel me zeer konden bekoren vandaag.
Geef me een B, geef me een A, geef me een B, geef me een E, geef me een L! BABEL!quote:Op zondag 3 december 2006 19:27 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Huntelaar blijft ook niet z'n leven lang bij Ajax. Dus als je nu zn opvolger kan halen moet je dat niet laten natuurlijk. En ik zie Fortuné zeker als opvolger van Huntelaar.
Het was er een, hij ging van plek naar plek, uiteindelijk hebben we hem over de ballustrade gehangen.quote:Op zondag 3 december 2006 19:14 schreef -Wolf- het volgende:
Hij doet het nu wel aardig, maar vorig jaar was hij echt drama. Ik vrees dat hij voor het niveau ajax en CL iets te kort komt..quote:Op zondag 3 december 2006 19:24 schreef the_hunter het volgende:
Wat vinden we trouwens van Fortuné? Ik vind het een geweldige spits die zeker van waarde voor Ajax kan zijn.
CL?quote:Op zondag 3 december 2006 19:37 schreef Sethje het volgende:
[..]
Hij doet het nu wel aardig, maar vorig jaar was hij echt drama. Ik vrees dat hij voor het niveau ajax en CL iets te kort komt..
Ja volgend jaar weer!quote:
quote:Op zondag 3 december 2006 19:41 schreef -Wolf- het volgende:
De havenslaven zullen waarschijnlijk niet eens met de play-offs meedoen vanwege dat incident in Nancy..
Hij heef ttoch geen club, is niet raar hoorquote:Op zondag 3 december 2006 19:48 schreef F1Bas het volgende:
Raar trouwens dat volgende week Waterreus opeens mee kan doen bij AZ, vreemd dat dat gewoon mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |