Dat gebruiken ze om DNA te scheiden toch?quote:Op zondag 3 december 2006 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is electroforese?
om maar even een ontopic-reactie te plaatsen: geen ideequote:Op zondag 3 december 2006 19:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wat is electroforese?
Nee, dat deed ik niet. Ik zeg alleen dat 'hopelijk' zo'n woord niet is.quote:Op zondag 3 december 2006 19:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hangt van je lezer af.
Overigens schreef je zelf net nog "oef, door het oog van de naald"
Anyway...het zal niet gelijk je brief de nek omdoen maar het ging mij meer om "in het algemeen".
Je deed het een beetje overkomen alsof één woord geen sterke invloed op een tekst zou kunnen hebben. En dat kan dus wel
Hèhè.quote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Mark_V het volgende:
chromatografie maar dan met een electrisch veld als "mobiele fase"
@iedereen, wat een gezeik over dat hopelijk zeg. als je op 1 woord al dan niet aangenomen wordt, ben je of zelf niet goed genoeg, of de persoon die het beoordeelt is een rukker!
Hoiquote:Op zondag 3 december 2006 19:57 schreef Mark_V het volgende:
chromatografie maar dan met een electrisch veld als "mobiele fase"
@iedereen, wat een gezeik over dat hopelijk zeg. als je op 1 woord al dan niet aangenomen wordt, ben je of zelf niet goed genoeg, of de persoon die het beoordeelt is een rukker!
dat wou ik ook net typenquote:Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Humphrey BOgart
Ja hij dus, speelt in een aantal weinig iconische filmsquote:Op zondag 3 december 2006 20:03 schreef Lienekien het volgende:
Humphrey BOgart
je geloofwaardigheid is eindeloosquote:Op zondag 3 december 2006 20:05 schreef Lienekien het volgende:
Ach, wat jammer nou, Homdeck.
Zijn films zijn al-le-maal iconisch.quote:Op zondag 3 december 2006 20:06 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ja hij dus, speelt in een aantal weinig iconische films
[...]
Nee.quote:Op zondag 3 december 2006 20:09 schreef Homdeck het volgende:
casablanca?
ik kan het wel schudden verder bij je hè?quote:
Ik ook dus laten we maar samen dit verlies gaan verdrinken ofzoquote:Op zondag 3 december 2006 20:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik kan het wel schudden verder bij je hè?
Nee hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 20:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik kan het wel schudden verder bij je hè?
Wij hadden toch juist onze band versterkt?quote:Op zondag 3 december 2006 20:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik ook dus laten we maar samen dit verlies gaan verdrinken ofzo![]()
gelukkig is wikipedia zwaar onbetrouwbaarquote:Humphrey DeForest Bogart (December 25, 1899 – January 14, 1957) was an iconic American actor ......
Tuurlijkquote:Op zondag 3 december 2006 20:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wij hadden toch juist onze band versterkt?
Precies. Hij was ook geen Amerikaan. En hij is niet eens dood!quote:Op zondag 3 december 2006 20:12 schreef Mark_V het volgende:
Wikipedia:
[..]
gelukkig is wikipedia zwaar onbetrouwbaar
Hij is terug naar huis gegaan samen met Elvisquote:Op zondag 3 december 2006 20:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Precies. Hij was ook geen Amerikaan. En hij is niet eens dood!
Lien +1quote:Op zondag 3 december 2006 20:16 schreef Lienekien het volgende:
In de camera obscura zat geen lens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |