geen Hazes en geen van dik hout; zou wel geweldig zijn trouwens.quote:Op zondag 3 december 2006 18:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Of van Dik Hout?
quote:Op zondag 3 december 2006 18:03 schreef Homdeck het volgende:
Ik kon de tekst niet thuisbrengen, dus ik heb het opgezocht. Een klassieker wil ik het niet noemen eigenlijk.
nee, deze man treedt nog wekelijks een keer of 3-4 op.quote:Op zondag 3 december 2006 18:08 schreef Neleos het volgende:
Koos Alberts
Dit is het hele lied; nu dus graag titel en zangert!quote:Als je vrouw je heeft verlaten
Waar jij zo veel van houdt
En vrienden je gaan haten
… om een kleine fout
Dan wil je soms heel even
Je eigen laten gaan
Je ogen worden vochtig
En je voelt opeens een traan
Maar een man mag niet huilen
Ook al heeft hij verdriet
Een man mag niet huilen
ls een ander het ziet
Hij moet alles vergeten
En zich nooit laten gaan
Nee, een man mag niet huilen
Zelfs geen enkele traan
Je hebt jarenlang verkering
Met een meisje uit de straat
En je bent van haar gaan houden
… maar het is te laat
Ze heeft opeens een ander
En ze kijkt je niet meer aan
Dan wordt het je te machting
En je voelt opeens een traan.
Het dierbaarst op de wereld
Dat je ooit bezat
Dat is toch wel je moeder
… die jij 't meest aanbad
Opeens krijg je te horen
Dat zij is heegegaan
Je ogen worden vochtig
En je voelt opeens een traan
dat andere nummer van hem zou ik eerder als klassieker in het genre willen bestempelen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb het ook opgezocht, maar het in het genre zéker een klassieker hoor. (ben trouwens blij dat ik hem niet wist)
Beetje flauw, Homdeck.quote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je had toch besloten dat ik het punt kreeg? ik zie het probleem niet zo. Ik kwam met rusland en niemand heeft het antwoord compleet gemaakt voordat ik het punt kreeg.
hij was vanmiddag op de radio; reffrein fijn meegezongen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:10 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik heb het ook opgezocht, maar het in het genre zéker een klassieker hoor. (ben trouwens blij dat ik hem niet wist)
Dat andere nummer is ook een klassieker, maar wel erg makkelijk.quote:Op zondag 3 december 2006 18:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat andere nummer van hem zou ik eerder als klassieker in het genre willen bestempelen.
Vind je dat een sportieve manier om de discussie over een punt tot een einde te brengen? Ik niet.quote:
Doe nog maar een hint ja.quote:Op zondag 3 december 2006 18:20 schreef doeka het volgende:
Weet je 'm nog niet, Neleos, met de hints?
Wil je nog een hint?
ik zeg geen onwaarheden geloof ik. Ik zou niet weten waarom jij meer recht op het punt zou moeten hebben dan ik.quote:Op zondag 3 december 2006 18:19 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Vind je dat een sportieve manier om de discussie over een punt tot een einde te brengen? Ik niet.
Welke discussie? Ik was er niet eens!quote:Op zondag 3 december 2006 18:23 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik zeg geen onwaarheden geloof ik. Ik zou niet weten waarom jij meer recht op het punt zou moeten hebben dan ik.
maar ik heb ook geen zin in een ellenlange disussie over zoiets stoms als een punt bij een spelletje eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |