Het is reeds enkele jaren geleden dus het kan zijn dat we bij hetzelfde festival warenquote:Op zondag 3 december 2006 17:23 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Grappig, ik zag ze ook op Werchter.![]()
Zelfde jaar was het inderdaad, 2003. We waren laat, toen we aankwamen hoorden we de doedelzakken van Dropkick Murphy's. Echt balen was dat.quote:Op zondag 3 december 2006 17:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is reeds enkele jaren geleden dus het kan zijn dat we bij hetzelfde festival waren
Dropkick Murphys, RHCP, Chemical Brothers en Heather Nova waren er ook.
In de show had één van de figuren nog een vlammenwerpermasker op geloof ik. Met z'n vuurpijl over het publiek (ze hebben nu een andere show).
Dezelfde?
quote:Op zondag 3 december 2006 17:24 schreef Etcetera het volgende:
ik denk dat het te lastig gaat worden (is niet zo gek eerlijk gezegd) daarom geef ik Homdeck het punt (goed?)
Homdeck +1
Het waren trouwens Masha en Nastya Tolmachevy
Die zit op mijn tv.quote:Op zondag 3 december 2006 17:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb al een hoop zoekmachines gezien, maar de Belgische teletekst![]()
quote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef Etcetera het volgende:
omdat homdeck meteen met rusland kwam, en lienekien slechts in de buurt zat (sorry)
en omdat ik dat had gezegd voordat lienekien postte
2002 zie ik netquote:Op zondag 3 december 2006 17:28 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Zelfde jaar was het inderdaad, 2003. We waren laat, toen we aankwamen hoorden we de doedelzakken van Dropkick Murphy's. Echt balen was dat.
Jayhawk +1quote:Op zondag 3 december 2006 17:33 schreef Jayhawk het volgende:
Jos Brink
Ik ben meer iemand voor die mega wafels met slagroom.quote:Op zondag 3 december 2006 17:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
2002 zie ik net
Ze hadden er overigens geweldige vietnames loempias
je had toch besloten dat ik het punt kreeg? ik zie het probleem niet zo. Ik kwam met rusland en niemand heeft het antwoord compleet gemaakt voordat ik het punt kreeg.quote:Op zondag 3 december 2006 17:34 schreef Etcetera het volgende:
zeg jullie gaan wel lekker door enzo, maar wie moet dat punt nou hebben?
mjah okquote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
je had toch besloten dat ik het punt kreeg? ik zie het probleem niet zo. Ik kwam met rusland en niemand heeft het antwoord compleet gemaakt voordat ik het punt kreeg.
Torhout ben ik één keer geweest toen ik een jaar of 10 was denk ik. We zouden ook nog naar Werchter gaan maar dat ging allemaal niet lukken.quote:Op zondag 3 december 2006 17:35 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik ben meer iemand voor die mega wafels met slagroom.(is wel te zien aan mijn figuur)
We gingen trouwens bijna ieder jaar, eerst naar Torhout en toen dat eindigde naar Werchter. Nog ieder jaar missen we Torhout. Altijd gezellig in Belgie.![]()
Ja! helemaal goed.quote:Op zondag 3 december 2006 17:45 schreef Jayhawk het volgende:
Bonnie St. Claire
Peter Koelewijn maakte haar bekend, maar gaf hij ook haar de naam?
Als je huilt.quote:Op zondag 3 december 2006 17:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Huilen van Andre van Duin?
nee, veel serieuzer....quote:Op zondag 3 december 2006 17:53 schreef RoofingBurner het volgende:
Huilen van Andre van Duin?
nee, ook niet, dat was echt heel mooi; dit is vooral mooi in z'n genre.quote:Op zondag 3 december 2006 17:58 schreef Homdeck het volgende:
laat ik eens een poging wagen
Frans Halsema - Voor haar?
nee, die is vooral ontroerend met konijnen.quote:Op zondag 3 december 2006 18:02 schreef Nembrionic het volgende:
Het zou zomaar een Youp van 't Hekje kunnen zijn
geen Hazes en geen van dik hout; zou wel geweldig zijn trouwens.quote:Op zondag 3 december 2006 18:05 schreef RoofingBurner het volgende:
Of van Dik Hout?
quote:Op zondag 3 december 2006 18:03 schreef Homdeck het volgende:
Ik kon de tekst niet thuisbrengen, dus ik heb het opgezocht. Een klassieker wil ik het niet noemen eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |