heb nu een Alfa GT, F430, een of andere brommerquote:Op maandag 4 december 2006 17:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hoerrrrr.
Ja sorry, niemand wil Dead Rising tegen Test Drive unlimited ruilen in het ruil en verkoop-topic.
Fotoquote:Op maandag 4 december 2006 17:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
* Sjoewe popt een breezer open en trekt een strak topje aan
Neh, ze willen me intern cursussen geven, moet wel wat te leren overblijven.quote:Op maandag 4 december 2006 17:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je nog wat diploma's aanschaffen
Geen camera.quote:Op maandag 4 december 2006 17:34 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Foto!
Ik heb eergister voor het eerst een soort breezer opMisschien heeft Alex gelijk
![]()
![]()
Je bent oppervlakkiger en gemakkelijker in bed te krijgen dan je zlef wellicht wilt ja.quote:Op maandag 4 december 2006 17:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik haat oppervlakkige breezersletten, dus ik ben eigenlijk zelf een oppervlakkige breezerslet?![]()
Je hebt eindelijk uitzicht op een baan boven sociale-werkplaats niveauquote:Op maandag 4 december 2006 17:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Neh, ze willen me intern cursussen geven, moet wel wat te leren overblijven.
Ik hoop op een cursus Carver-rijden
n13t h4tuhquote:Op maandag 4 december 2006 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je bent oppervlakkiger en gemakkelijker in bed te krijgen dan je zlef wellicht wilt ja.
Wel vaker hoorquote:Op maandag 4 december 2006 17:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je hebt eindelijk uitzicht op een baan boven sociale-werkplaats niveau
Die is kapot. En toen zou ik er een van m'n vriendinnetje krijgen, maar ik was ziek op mn verjaardag en daarna ging het uitquote:
Wat een hoer! Eis een nieuwe danquote:Op maandag 4 december 2006 17:38 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Die is kapot. En toen zou ik er een van m'n vriendinnetje krijgen, maar ik was ziek op mn verjaardag en daarna ging het uit
Heb je een hyvesquote:Op maandag 4 december 2006 17:41 schreef Sjoewe het volgende:
Al moet ik met m'n nieuwe identiteit als breezerslet natuurlijk wel camsex sessies gaan houden in de TMF-chat
Ja, text klopt iig.quote:Op maandag 4 december 2006 17:43 schreef ijsmeis het volgende:
Verander Max in Alex. Rijmt immers ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |