Mietje, ik heb een vriendin gehad die woonde 14u met de bus, 10u met de auto of 2u met het vliegtuig, dus dan is 2u niks.quote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
2 uur is te ver
Trust me, ik ben ervaringsdeskundige
Ik vind het ook te verquote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
2 uur is te ver
Trust me, ik ben ervaringsdeskundige
Is het nog steeds aan danquote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietje, ik heb een vriendin gehad die woonde 14u met de bus, 10u met de auto en 2u met het vliegtuig, dus dan is 2u niks.
Het werkte niet, anders was het geen ex.quote:Op maandag 4 december 2006 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mietje, ik heb een vriendin gehad die woonde 14u met de bus, 10u met de auto en 2u met het vliegtuig, dus dan is 2u niks.
eeuh, nee, maar dat had niks met de afstand te maken, wel met het feit dat ze op mn zenuwen werkte.quote:
Dat zou ik ook worden met .. nouja laat maarquote:Op maandag 4 december 2006 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, nee, maar dat had niks met de afstand te maken, wel met het feit dat ze wacko was.
Iemand die op JOU zenuwen werkt?quote:Op maandag 4 december 2006 17:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, nee, maar dat had niks met de afstand te maken, wel met het feit dat ze op mn zenuwen werkte.
Je hebt de spel- en typfouten eruit gehaaldquote:Op maandag 4 december 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mn CV aangepast, nu lijk ik veel toffer en intelligenter en zo.
Nouja, het staat ook in mijn quotequote:Op maandag 4 december 2006 17:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
editgeschiedenisEen van de belangrijkste redeneen waarom ik niet zwart ben
eeuh, ja. Ze was nogal hypocriet en neurotisch, beide dingen kan ik niet goed tegen en al helemaal niet in die combinatiequote:
Die zitten er niet in.quote:Op maandag 4 december 2006 17:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je hebt de spel- en typfouten eruit gehaald?
de dingen waar je je bij een ander het meest aan stoort, zijn de negatieve punten van jezelf die je niet kunt accepteren, wist je dat?quote:Op maandag 4 december 2006 17:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
eeuh, ja. Ze was nogal hypocriet en neurotisch, beide dingen kan ik niet goed tegen en al helemaal niet in die combinatie![]()
Je hebt em van t Fries naar ABN vertaald?quote:
Dat weet ik, maar neurotisch ben ik zeker niet, hypocriet soms.quote:Op maandag 4 december 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de dingen waar je je bij een ander het meest aan stoort, zijn de negatieve punten van jezelf die je niet kunt accepteren, wist je dat?
Irritante mensen zijn dus erg goed voor je zelfkennis
Nou, nee. Niet altijd waar.quote:Op maandag 4 december 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de dingen waar je je bij een ander het meest aan stoort, zijn de negatieve punten van jezelf die je niet kunt accepteren, wist je dat?
Nee, hij is al in ABN. Alhoewel Frysk wel bij mn taalvaardigheden staat, en dat dat ook zeker door potentiėle werkgevers word gewardeerd.quote:Op maandag 4 december 2006 17:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt em van t Fries naar ABN vertaald?
Als je snel bent kan je nog wat diploma's aanschaffenquote:Op maandag 4 december 2006 17:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb mn CV aangepast, nu lijk ik veel toffer en intelligenter en zo.
Hoerrrrrquote:Op maandag 4 december 2006 17:30 schreef Alfisti het volgende:
Had ik al verteld dat Test Drive unlimited gaaf is?
Ik haat oppervlakkige breezersletten, dus ik ben eigenlijk zelf een oppervlakkige breezerslet?quote:Op maandag 4 december 2006 17:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wist het!quote:Op maandag 4 december 2006 17:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik haat oppervlakkige breezersletten, dus ik ben eigenlijk zelf een oppervlakkige breezerslet?![]()
* Sjoewe popt een breezer open en trekt een strak topje aanquote:Op maandag 4 december 2006 17:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wist het!
Maar daarom haat ik je! Dus ben ik er zelf ook weer een! OMFG.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |