quote:Op maandag 4 december 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al rij je op tractorbanden, je molt die luidsprekers met roest er om heen toch wel.
quote:Op maandag 4 december 2006 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al rij je op tractorbanden, je molt die luidsprekers met roest er om heen toch wel.
quote:
+ 7 rondjes Ring, aantal rondjes Zandvoort en gewoon woon/werk verkeer sinds Aprilquote:Op maandag 4 december 2006 21:08 schreef Fugie het volgende:
het is december en ik rij nog steeds op me zomerbanden
quote:Noorse hardrijder gepakt na YouTube-video
Gepost door Joop (Athlon_2o0o) - Bron: AP / NU.nl
Gepubliceerd: maandag 4 december 2006 @ 06:50
De politie in Noorwegen heeft een hardrijder gepakt door te surfen op de videouitwisselingssite YouTube. De automobilist had een filmpje op de website gezet, waarin hij topsnelheden van 240 kilometer per uur behaalde. Dat heeft Associated Press gemeld.
De man wilde met zijn snelheid patsen door de video op de website neer te zetten. In de video schept hij op over de hoge snelheden die hij haalt. "Wij halen de 240, we weten dat het kan, dit is fantastisch", zegt hij in het filmpje. De video is verwijderd van YouTube, omdat het grote commotie heeft veroorzaakt in Noorwegen. De video had de naam 'Driving in Norway' op de website.
De politie heeft de man een boete gegeven van ongeveer duizend euro. Eigenlijk wilde de politie een hogere boete uitdelen, maar kon slechts bewijzen dat de man 140 kilometer per uur had gereden. Het dashboard was namelijk in beeld toen deze op 140 stond. In Noorwegen is 100 kilometer per uur de maximumsnelheid
en 2 maanden garagequote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
+ 7 rondjes Ring, aantal rondjes Zandvoort en gewoon woon/werk verkeer sinds April![]()
Die 155 van je staat nu toch stof te happen in de garage?quote:Op maandag 4 december 2006 21:16 schreef BoJo het volgende:
[..]
+ 7 rondjes Ring, aantal rondjes Zandvoort en gewoon woon/werk verkeer sinds April![]()
Bij de wat duurdere/zwaardere auto's zou ik het wel doenquote:Op maandag 4 december 2006 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
Winterbanden![]()
Als je nou op wintersport gaat ok, maar in nederland heb je die dingen niet nodig joh
mwah valt wel mee, vorige week ook 2 dagen meegenomen naar werk. Nog steeds geen nieuwe accu gehaaldquote:Op maandag 4 december 2006 21:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Die 155 van je staat nu toch stof te happen in de garage?
Ik rij sinds vrijdag op winterbanden, maar ze moeten nog een keer goed vastgezet worden bij nacontrole > 150km :x
All-season voldoet inderdaad ook prima in Nederland, maar gezien er zomerbanden onder mijn auto zaten en de winterbandenregeling relatief goedkoop is heb ik daar toch maar voor gekozenquote:Op maandag 4 december 2006 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
Winterbanden![]()
Als je nou op wintersport gaat ok, maar in nederland heb je die dingen niet nodig joh
Merk je veel verschil tov je 33?quote:Op maandag 4 december 2006 21:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
mwah valt wel mee, vorige week ook 2 dagen meegenomen naar werk. Nog steeds geen nieuwe accu gehaald![]()
Zolang ik hem nog op droge dagen mee kan nemen en er nog geen pekel en meuk ligt dan hapt hij geen stof.
quote:Op maandag 4 december 2006 21:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Merk je veel verschil tov je 33?
Hij rammelt minder! (heb je dat eigenlijk al eens op weten te lossen?quote:
Ja t is een Alfaquote:Op maandag 4 december 2006 21:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij rammelt minder! (heb je dat eigenlijk al eens op weten te lossen?)
ik betreur het te zeggen maar de 33 rammelt in alle opzichten minder jaquote:Op maandag 4 december 2006 21:32 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Hij rammelt minder! (heb je dat eigenlijk al eens op weten te lossen?)
quote:Op maandag 4 december 2006 21:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik betreur het te zeggen maar de 33 rammelt in alle opzichten minder ja![]()
![]()
maar aan de andere kant boeit mij het gerammel in dashboard etc. weinig.
Dat andere heb ik nog ja maar geen budget vanwege huis om te laten repareren. Komt over een paar maanden wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |