quote:Op maandag 4 december 2006 19:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik moest aan Kees denken toen ik op m'n knieen met een lucifer voor die kachel zat ja
quote:Op zijn knieen voor de kachel schreeuwde hermandeperman het volgende:
Die huurbaas zal morgen wel van mij heuren
Heb ik iets gemist?? Heb jij een auto?????????????quote:Op maandag 4 december 2006 19:56 schreef ook_gek het volgende:
mijn baas had vandaag bijna de hele dag mijn auto mee.
Komt hij terug moest ik hem ook nog naar huis brengen vraagt hij van. Mag ik naar huis rijden?
Ja tuurlijk zeg ik ga je gang![]()
Nou heel de weg heeft hij mij uit gelegt waarom die auto leuk was en dat hj mega lekker rijd en dat hij er ook 1 wilt hebben
Als er bier gehaald moet worden ga ik met jou auto. Als ik iets moet doen ga ik met jou auto
hij is helemaal verliefd op die auto. En zijn broer heeft ook vandaag in die auto gereden en ook hij is verliefd op die auto![]()
mijn pa heeft afgelopen zomer een cabrio gekocht. Mazda MX5 voor de lol.quote:Op maandag 4 december 2006 20:30 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist?? Heb jij een auto?????????????![]()
ik voel me net peuquote:
AEZ Xylo'squote:Op maandag 4 december 2006 20:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mijn pa heeft afgelopen zomer een cabrio gekocht. Mazda MX5 voor de lol.
Echter heb ik deze auto geheel in beslag genomen en rijd ik er dagelijks in
[afbeelding]
waar heb jij het over?quote:Op maandag 4 december 2006 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AEZ Xylo'sdie heeft een vriend van me onder zijn 155
![]()
patsen me de AEZ Xylo's van je vader of vriendquote:Op maandag 4 december 2006 20:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
AEZ Xylo'sdie heeft een vriend van me onder zijn 155
![]()
quote:
velgenquote:
Een Alfa heeft geen stoffen dak, en ik zie geen mattenset op e foto... heb je een neppe tankdop wellicht?quote:
het zijn velgenquote:Op maandag 4 december 2006 20:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Een Alfa heeft geen stoffen dak, en ik zie geen mattenset op e foto... heb je een neppe tankdop wellicht?
ik heb niks te compenseren. Ben niet lelijk en ben groot geschapenquote:Op maandag 4 december 2006 20:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb dikke 26" 53-spaaks velgen om mn ride, dude
Je hebt flaporen en rood haar. En ik wil niet weten hoe groot je lul is.quote:Op maandag 4 december 2006 21:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb niks te compenseren. Ben niet lelijk en ben groot geschapen
Al rij je op tractorbanden, je molt die luidsprekers met roest er om heen toch wel.quote:Op maandag 4 december 2006 21:08 schreef Fugie het volgende:
het is december en ik rij nog steeds op me zomerbanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |