Doe maar mailen naarquote:Op dinsdag 12 december 2006 16:01 schreef moemoe het volgende:
De PM's met de benodigde gegevens zijn verstuurd, mochten er onduidelijkheden zijn, stuur een PM terug.
CJ_S jij hebt geen PM, op welk e-mailadres ben je te bereiken?
Dat merk je wel als er over 9 maanden een babyboom is.quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:53 schreef DarkManta het volgende:
Moet er nog geneukt worden, of is er al geneukt?
Plakken we er nog een soort van weddenschap aan vast wie van de drie heren uiteindelijk de vader blijkt te zijn van de baby van c_c?quote:Op woensdag 13 december 2006 07:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat merk je wel als er over 9 maanden een babyboom is.
Daar mag je ook op inzetten als je zeker weet dat je je geld kwijt wilt zijn!quote:Op woensdag 13 december 2006 10:20 schreef FamFarmerFan het volgende:
Die is toch onbevlekt ontvangen?
quote:Op dinsdag 12 december 2006 22:53 schreef DarkManta het volgende:
Ik heb een dochter van 2,5 dus schijnbaar heb ik al geneuktquote:Op dinsdag 12 december 2006 22:53 schreef DarkManta het volgende:
adoptie kan ookquote:Op woensdag 13 december 2006 17:39 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik heb een dochter van 2,5 dus schijnbaar heb ik al geneukt![]()
Jup..quote:Op woensdag 13 december 2006 18:32 schreef pussydeluxe het volgende:
Overgemaakt.
Nu nog even met Skaai bespreken wat we met Biogarde gaan doen.
Zijn er trouwens al concrete dates gemaakt?
Ik ga jullie morgen (hopelijk) mailen!quote:Op woensdag 13 december 2006 18:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jup..
CJ_S, HMaster-II, Misshobje en ik gaan de 23e wat doen.
IJ wil weejt voor dat.quote:Op woensdag 13 december 2006 18:36 schreef CJ_S het volgende:
[..]
Ik ga jullie morgen (hopelijk) mailen!
Dat valt moeilijk te controleren.quote:Op woensdag 13 december 2006 07:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dus hoooo wacht even met afspreken, pdl en ik willen graag weten wat jullie gaan doen en waar er wordt afgesprokenquote:Op donderdag 30 november 2006 13:20 schreef moemoe het volgende:
Leuke toevoeging: de hoogste bieders maken ook nog eens kan op een kleine fotoreportage met Re. Hij zal aanwezig zijn bij het uitstapje en de foto's hiervan zullen worden geplaatst op de frontpage. (Als de bieder en het crewlid daarin toestemmen natuurlijk.)
quote:Op woensdag 13 december 2006 20:07 schreef postmortum het volgende:
zeg waarom kon ik moemoe niet kopen
Doet ik morgenquote:Op woensdag 13 december 2006 19:43 schreef moemoe het volgende:
Controleer hier of je storting al binnen is.
We verzoeken jullie vriendelijke de uitstapjes te plannen na ontvangst van het geld.
Wij hebben al een fotograafquote:Op woensdag 13 december 2006 19:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dus hoooo wacht even met afspreken, pdl en ik willen graag weten wat jullie gaan doen en waar er wordt afgesproken.
Mijn schuld een paar minuten geleden ook ingelost.quote:Op donderdag 14 december 2006 09:20 schreef CJ_S het volgende:
Overgemaakt!
De naam die erop staat is CJunderscoreS....
Ik neem m'n ziektekosten-verzekeringspasje vast mee...quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Mijn schuld een paar minuten geleden ook ingelost.![]()
Kunnen we met een goed gevoel een dag op stap met Janetje en MissHobje![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:52 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik neem m'n ziektekosten-verzekeringspasje vast mee...
Ik ga voor het maximáál 1 arm breken.quote:
Nou liever niet zeg..quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ga voor het maximáál 1 arm breken.
Ey ik zeg toch maximaal..quote:
Per persoon? Of totaal?quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
Per Janet.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:55 schreef Janetje het volgende:
[..]
quote:
Jup, gewoon een outfit bij elkaar zoeken dat bij dit rekje pastquote:Op maandag 18 december 2006 12:13 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
en ook fotografisch verantwoord
Binnenkort dus squashles.quote:
Hopelijk wordt deze kick gedoogd, maar aangezien het onderwerp net op Fok!radio is geweest en Alicey bovenstaande post heeft geplaatst, ben ik nu (bijna 9 maanden later) wel benieuwd of er iemand gaat bevallen deze of volgende maandquote:Op woensdag 13 december 2006 07:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
ElisaB deed niet eens meequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:32 schreef Five_Horizons het volgende:
Ja....ik heb de poes van ElisaB bezwangerd![]()
quote:
Oh, nou zie ik het jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 21:37 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Maar ik wel en ElisaB had mij gekocht
quote:Op maandag 20 augustus 2007 21:30 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Hopelijk wordt deze kick gedoogd, maar aangezien het onderwerp net op Fok!radio is geweest en Alicey bovenstaande post heeft geplaatst, ben ik nu (bijna 9 maanden later) wel benieuwd of er iemand gaat bevallen deze of volgende maand![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |