quote:Favoriete eten: Mama's eten
Het draait om de stem, hij hoeft niet bijzonder te zijn of op een Hindoestaan te lijkenquote:Op zondag 3 december 2006 09:37 schreef PeRi het volgende:
Ik vond 'm niet echt bijzonder, mooie stem wel
quote:Op zondag 3 december 2006 14:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Het draait om de stem, hij hoeft niet bijzonder te zijn of op een Hindoestaan te lijken![]()
![]()
(Kan natuurlijk ook dat je het over zn stem had, die je niet bijzonder vond)
Nu HET dilemma voor superfan Peri: vind je de stem van Niels of di evan Nigel mooier?quote:Op zondag 3 december 2006 14:34 schreef PeRi het volgende:
[..]
!! Qua uiterlijk vond ik 'm niet bijzonder, zn stem ook niet - al was zn stem wel boven het gemiddelde van wat er rondliep.
Vooralsnog Nielsquote:Op zondag 3 december 2006 14:53 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Nu HET dilemma voor superfan Peri: vind je de stem van Niels of di evan Nigel mooier?![]()
Is deze uitspraak niet erg politiek incorrectquote:Op zaterdag 9 december 2006 21:44 schreef PeRi het volgende:
Ik blijf het een standaard neger vinden
Heus wel.quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:49 schreef Marble het volgende:
[..]
Is deze uitspraak niet erg politiek incorrect.
quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:55 schreef BB_Koning het volgende:
Belachelijkd at die theaternicht met zn lage stem door is en die sukkel met zn lelijke neus![]()
Oh, ik ben nooit op de opmerking terug gekomen. Ja, hij zong valsquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:50 schreef BB_Koning het volgende:
Als ik t goed heb, dan zong hij wel n beetje vals bij dat laatste nummer, maar ik ga t nog een keer beluisteren![]()
En als je verstand van tonen hebt, dan hoor je dat hij tijdens het stukj evan Brian McKnight een gedeelte vals zingtquote:Op zondag 31 december 2006 17:31 schreef Ska-te het volgende:
Nigel zingt niet vals. Hij kan echt heel goed zingen.
Ik zit bij hem in de klas dus ik kan het weten![]()
Hahaha ik heb hem ook niet gevolgd bij X-factor hoorquote:Op maandag 1 januari 2007 14:23 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
En als je verstand van tonen hebt, dan hoor je dat hij tijdens het stukj evan Brian McKnight een gedeelte vals zingtVraag maar aan hem of hij vindt dat hij vals gezongen heeft.
Als je toch bezig bent, geef gelijk m'n telefoonnummer erbij.quote:Op maandag 1 januari 2007 14:43 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Hahaha ik heb hem ook niet gevolgd bij X-factor hoorIk weet alleen dat hij goed kan zingen.
Ik heb op tv alleen een klein stukje gezien dat hij met een ander meisje samen moest zingen. Dat vond ik wel goed klinken.
Ik zal het hem vragen volgende week
Heb je het al gevraagdquote:Op maandag 1 januari 2007 14:43 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Hahaha ik heb hem ook niet gevolgd bij X-factor hoorIk weet alleen dat hij goed kan zingen.
Ik heb op tv alleen een klein stukje gezien dat hij met een ander meisje samen moest zingen. Dat vond ik wel goed klinken.
Ik zal het hem vragen volgende week
Anders vraag je toch meteen of hij op FOK wil komen??quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:00 schreef Ska-te het volgende:
Hahaha het is kerstvakantie
Ik zie hem maandag. Als ik het niet vergeet zal ik het vragen
Can't waitquote:Op woensdag 3 januari 2007 23:53 schreef Woelli het volgende:
Naar E&S, Face nu misschien een leuke komst van Nigel? Leuk![]()
Dan snap ik de zin nietquote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:52 schreef sbientje het volgende:
E&S is eric forrest en Sasja
Kan ookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Naar = naast, dan nog eens lezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |