Vast niet! Hordes (sp?) Nederlanders doen het en een groot deel daarvan zal het ongetwijfeld leuk vindenquote:Op zondag 3 december 2006 21:26 schreef Claudia_x het volgende:
Ben ik dan de enige die het leuk vindt om haar verjaardag te vieren?
Ik. Tja, het is wel aan mij besteed, mensen volproppen en cadeautjes in ontvangst nemen.quote:Op zondag 3 december 2006 21:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Wie is "haar"?
Als ik niet duidelijk laat blijken wat ik wil, dan niet.quote:Op zondag 3 december 2006 21:34 schreef Isabeau het volgende:
Krijg jij wel leuke cadeautjes dan?
Ik neem ook met liefde een taart mee als ik geen cadeautjes krijg.quote:Op zondag 3 december 2006 21:40 schreef k_man het volgende:
Oh jee. Is dit een still hint om een cadeautje naar de meet mee te brengen?
En krijgen we dan wel taart van je?
Oh, man! Die TTK-LPT is af en toe écht briljant!quote:Op zondag 3 december 2006 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, plekken waar je nog achterlangs binnen mag komen.
Nee, we hebben geen Project Gallery. (Home Essentials klinkt erg Martha Stewartachtigquote:Op maandag 4 december 2006 00:13 schreef broer het volgende:
Verdomd. Ik heb Word voor Mac, en daar zit het onder File > Project Gallery > Home essentials > Resumes. Of dat onder Windows ook zo is, weet ik niet.
Dat is dan ook vast de reden dat ik er nog niet eerder op geklikt had.quote:Op maandag 4 december 2006 00:18 schreef wyccie het volgende:
(Home Essentials klinkt erg Martha Stewartachtig)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |