nee, je kunt zo vaak stemmen als je wilt, maar tijdens de voigende ronde kan dat (in tegenstelling tot Idols) nog niet. de jury bepaald de 3 acts die doorgaan, en de 4e act die kans maakt op de wildcard.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:40 schreef SnowDoggg het volgende:
Mja ... volgens mij wordt Maruja toch erg onderschat! Of ze het van Sharon wint heb ik nog wel mijn sterkste twijfels over, maar ze zou toch sowieso de top 3 moeten kunnen halen lijkt mij
Maar hoe werkt dat sms-systeem, iedereen kan toch maar één keer stemmen via sms?![]()
Helemaal mee eens ja!quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die dat zag!![]()
Alleen Yolanthe is knapperquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze is erg cool en hip. Heel erg Yolanthe.
Ik ben het zowaar met je eens.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:46 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Voorspellende gave...quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:05 schreef Marble het volgende:
Niet goed genoeg. Doe maar eruit.
Had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op zondag 17 december 2006 07:44 schreef apestaartje het volgende:
Het was mijn favoriet. Een lekkere stem én charisma. Iemand waar je naar om zou kijken als ze de kamer binnen zou lopen.
Jammer dat het in Antwerpen iets minder ging. Én jammer dat de juryleden nu tot de finale voor 99 % de beslissende stem hebben (die ene % die de kijker kan beïnvloeden is de wildcard): Misschien had ze in Idols, bij de workshops - waarin de kijker nog mocht kiezen - meer kans gemaakt.
Maar ze had voor de ultieme test ook kunnen oefenen op haar volume. Want ze wist van haar zelf dat ze die uithaal niet kon.quote:Op zondag 17 december 2006 10:59 schreef SnowDoggg het volgende:
Als ze meer tijd had, had ze best kunnen werken aan die volume! Eén dag is niet genoeg... Dit meisje heeft een universele uiterlijk en stem, waarmee ze vele muziekstijlen op kan ... Ook al waren anderen beter en hadden zij wat meer zelfvertrouwen, ik had meer vertrouwen in Maruja als zangeres!
Had dan die wilcard gedaan. Dan had je kunnen kijken of ze fans had of niet.quote:Op maandag 18 december 2006 16:23 schreef Knipoogje het volgende:
Echt een knappe meid
Maar toch wel terecht dat ze er uit is, ze miste gewoon zangkwaliteit. Anders krijg je weer het Eric effect. Leuke gozer die ronde na ronde meepikt omdat ie er leuk uitziet en ondertussen de goede zangers/zangeressen naar huis stuurt.
De anderen zongen gewoon beter.
quote:Psychologe Maruja analyseert
Maruja rondde kort geleden haar studie Psychologie af. “Ik ben heel geïnteresseerd in mensen. Ik denk ook wel dat ik mensenkennis opbouw, omdat ik het zo leuk vind.” Ook haar medekandidaten heeft ze enorm geanalyseerd, lacht ze. En gelukkig wil ze haar blik wel even met ons delen…
Sharon
“Uhh… Sharon vind ik een heel vrolijke meid, echt een zonnestraaltje. Ze is heel erg positief, heeft veel emotie en heel veel discipline. Ja, zij is echt iemand waar ik naar toegetrokken wordt.”
Christian
“Christian wil heel graag en geeft heel veel. Dat merk je ook als hij zingt. Hij heeft veel humor en is een gezellige jongen. Hij uit zich ook makkelijk, maar ik weet niet of hij de meest extraverte persoon is. Ik denk dat we allemaal een beetje hetzelfde zijn.”
Richy
“Richy is wel een beetje verlegen, maar dat weet ik vooral omdat hij dat zelf zegt. Daar herken ik wel dingen in van mijzelf. Maar in de omgang is hij eigenlijk hartstikke leuk. Hij maakt veel grapjes, is een leuke jongen.”
Nadeche
“Nadeche vind ik echt een schatje. Heel lief, echt zo’n vrolijk vlindertje. Ze heeft humor, is ongecompliceerd. Kortom, een leuke meid.”
Jeroen
“Jeroen vind ik heel lief. Ik heb de hele tijd de slappe lach, omdat hij van die leuke grapjes maakt! Hij is heel uniek en heeft een leuke persoonlijkheid.”
Genelva
“Genelva is er later bijgekomen tijdens De Ultieme Test, wat een leuke verrassing was. Ik ken haar nog niet zo goed. Als ik had moeten kiezen tussen Nadeche of Genelva? Ik vind dat heel moeilijk, ze zijn zo verschillend. Genelva is echt zo’n showgirl. En Nadeche heeft echt een fantastische stem. Ik weet het niet.”
Henkjan
"Ik heb hem nu wel een beetje leren kennen. Je praat wat samen. Hij komt heel echt over. Je hebt niet het idee dat hij iets speelt. Hij is echt met ons begaan, denk ik. Ik krijg dat gevoel, dat zorgt voor heel veel rust. Hij heeft mij de aanwijzing gegeven meer vanuit mijn hart te zingen. Daarin heeft hij ook gelijk. Ik heb wel het gevoel dat hij mij ziet zitten.
Maruja
“Als ik mezelf vergelijk met de andere twee meiden, dan haal ik het niet met mijn stem bij hen. Ik mag mezelf niet naar beneden halen natuurlijk. Ik weet wel dat ik een unieke uitstraling heb. Maar bij elke ronde had ik zoiets van ‘hoe kom ik hier nou weer’. Elke keer was het weer een cadeautje. Er loopt zoveel talent rond. Ik moet het hebben van mijn uitstraling en minder van mijn stem. Ik vind wel dat ik een mooie stem heb, klank en techniek. Maar hij is wat minder dan die van de rest.
Gezellig
Ik hoor vaak van mensen dat ik een warm karakter heb. Ik ben heel gastvrij, iedereen mag altijd komen slapen. Ik hou van gezellig doen, gezellig samen eten. Ik hou van mensen om me heen.
Gelukkig niet, ik kijk vooral voor de zang, niet voor het plaatje en qua plaatje heeft ze ongetwijfeld vele fans (including me)quote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef Woelli het volgende:
Had dan die wilcard gedaan. Dan had je kunnen kijken of ze fans had of niet.
Dat wel, maar ze word er wel lelijk door om dat te zeggenquote:Op donderdag 21 december 2006 10:10 schreef the_hunter het volgende:
Ze heeft wel gelijk.
Ze heeft psychologie gestudeerd he? Dat is 4 jaar zelfreflectie, dus zeg je zoiets makkelijkerquote:Op donderdag 21 december 2006 11:04 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat wel, maar ze word er wel lelijk door om dat te zeggen![]()
quote:Op donderdag 21 december 2006 11:08 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ze heeft psychologie gestudeerd he? Dat is 4 jaar zelfreflectie, dus zeg je zoiets makkelijker
Nederlands calvinisme he. Je mag nooit van jezelf zeggen dat je knap bent, ook al ben je miss world.quote:Op donderdag 21 december 2006 11:15 schreef Woelli het volgende:![]()
En dan nog. Waar zijn haar principes dan gebleven
Wat is dit nou weer voor gemiep? Als zij dat vindt mag ze dat toch zeggenquote:Op donderdag 21 december 2006 09:57 schreef Woelli het volgende:
Goh! dit had ik niet van haar verwacht![]()
[..]
Voor het gemak vergeet je maar even de zinnen die ervoor en erna komen? Selectief lezen heet dat.quote:Op donderdag 21 december 2006 09:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar jij kijkt door ook raar op als een lelijk mens zegt van ik ben knap?quote:Op donderdag 21 december 2006 11:48 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Nederlands calvinisme he. Je mag nooit van jezelf zeggen dat je knap bent, ook al ben je miss world.![]()
Als zij 5 personen analyseert mag ze over haarzelf ook best een stukje schrijven. Kwam erg integer over; eerlijk toegeven dat ze niet de beste stem had en geheel naar waarheid dat ze wel een vrij unieke uitstraling heeft. Waren er maar meer met zo'n goede zelfreflectie (maar dan waren de audities een stuk minder leuk, omdat er dan maar 100 man op komen dagen)
Wat is lelijk?quote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Maar jij kijkt door ook raar op als een lelijk mens zegt van ik ben knap?
Ga ergens anders de puber uithangenquote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Ja dan wel ... maar Maruja is toch niet lelijk!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bijna allemaal van zichzelf, kom op zegquote:Op donderdag 21 december 2006 09:57 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik had het van haar wel als laatst verwachtquote:Op donderdag 21 december 2006 17:29 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bijna allemaal van zichzelf, kom op zeg!!
Dan denk ik 'wat een gebrek aan zelfkennis heb jij'. Maruja heeft dat niet , want dat is een lekker wijfquote:Op donderdag 21 december 2006 17:17 schreef Woelli het volgende:
Ze is ontzettend genuanceerd over zichzelf. Geeft aan wat haar zwakke kanten zijn en hoe ze zich tegenover de anderen ziet. Dan zegt ze één ding wat haar onderscheidt van anderen (dat ze dat heeft is duidelijk, anders kom je niet bij de laatste 7) en dan is het in enen arrogant en weet ik niet wat. Is gewoon een heel eerlijk en oprecht stukje van d'r.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik had het van haar wel als laatst verwacht![]()
het is juist goed dat ze dat over haarzelf weet te zeggen, toont aan hoeveel zelfkennis ze heeft...quote:Op donderdag 21 december 2006 17:41 schreef Woelli het volgende:
[..]
Daarom juist. Ik had het van haar wel als laatst verwacht![]()
Dat vind jij, de zijn genoeg mensen die Maruja lelijk vinden. Dus komt er eigenlijk op neer de mensen die jij mooi vind mogen dus ook over zichzelf zeggen dat ze mooi zijnquote:Op donderdag 21 december 2006 19:18 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dan denk ik 'wat een gebrek aan zelfkennis heb jij'. Maruja heeft dat niet , want dat is een lekker wijf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |