Jup, en ze was deze aflevering wel wat vaker in beeld, maar iderdaad te weinig.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:22 schreef superhero87 het volgende:
Kan me niks van haar herinnereren, ze laat helaas niks van haar zien.
Maar ze is dus wel door?
Echt wel, mijn favoriet van 15-25 dus. Ik Vind dat ze wat wordt ondergewaardeerd, maar ja we hebben ook nog niet veel van haar meegekregen tijdens eerdere uitzendingen. Er staat wel al een ster met een volwassen uitstraling en een dijk van een stem!quote:Op zaterdag 9 december 2006 21:43 schreef Natalie het volgende:
Ja, leuke meid. Echt.
Mooie stem, mooie meid. Word vrolijk van haar. Ben blij dat ze door is. Een van m'n favorieten!
(Die toch beide weer in de categorie 15-25 zitten)
Oh, dan moet ik een heleboel mensen met kleine belbundels overvallenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:40 schreef SnowDoggg het volgende:
Mja ... volgens mij wordt Maruja toch erg onderschat! Of ze het van Sharon wint heb ik nog wel mijn sterkste twijfels over, maar ze zou toch sowieso de top 3 moeten kunnen halen lijkt mij
Maar hoe werkt dat sms-systeem, iedereen kan toch maar één keer stemmen via sms?![]()
Heheh, ja ik weet het ook niet hoor, maar het lijkt me wel zo eerlijk als iedereen maar één keer kan stemmenquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:42 schreef Stranger het volgende:
[..]
Oh, dan moet ik een heleboel mensen met kleine belbundels overvallen
Ik begrijp die x-factor site namelijk echt niet, zo onoverzichtelijk als de pest.
Touchen niet, maar sappige roddels zijn natuurlijk altijd welkom! Hoe is ze in het echt? Een enorme sloerie of de heilige maagd Maria? Verliefd verloofd getrouwd gescheiden gecremeerd? Crimineel verleden? Op zoek naar haar adoptieouders? ALLES willen we weten!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ken iemand en die kent Maruja.
Who wants to touch me?
Waarom iemand op zoek zou zijn naar zijn of haar adoptieouders weet ik zelf trouwens ook niet echt, meestal zijn het juist de biologische ouders waar men naar op zoek is. Maar hé, het is Maruja he, die houdt van origineel!quote:Op dinsdag 12 december 2006 17:47 schreef Marble het volgende:
Op zoek naar haar adoptieouders?
Ik heb Maruja zelf aangeraaktquote:Op dinsdag 12 december 2006 17:42 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ken iemand en die kent Maruja.
Who wants to touch me?
vind ik nogal meevallenquote:Op dinsdag 12 december 2006 20:47 schreef Woelli het volgende:
ze ziet er trouwens ouder uit dan dat ze is![]()
Ben ik niet de enige die dat zag!quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze is erg cool en hip. Heel erg Yolanthe.
nee, je kunt zo vaak stemmen als je wilt, maar tijdens de voigende ronde kan dat (in tegenstelling tot Idols) nog niet. de jury bepaald de 3 acts die doorgaan, en de 4e act die kans maakt op de wildcard.quote:Op dinsdag 12 december 2006 14:40 schreef SnowDoggg het volgende:
Mja ... volgens mij wordt Maruja toch erg onderschat! Of ze het van Sharon wint heb ik nog wel mijn sterkste twijfels over, maar ze zou toch sowieso de top 3 moeten kunnen halen lijkt mij
Maar hoe werkt dat sms-systeem, iedereen kan toch maar één keer stemmen via sms?![]()
Helemaal mee eens ja!quote:Op dinsdag 12 december 2006 23:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige die dat zag!![]()
Alleen Yolanthe is knapperquote:Op dinsdag 12 december 2006 14:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze is erg cool en hip. Heel erg Yolanthe.
Ik ben het zowaar met je eens.quote:
quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:46 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]