quote:Gezien het gemak waarmee een moderne draai wordt gegeven aan het Sinterklaasfeest, was er alle reden om re vrezen voor het ergste toen 't Schaep met de 5 Pooten in een nieuw jasje werd gestoken. Maar Piet Römer, Adèle Bloemendaal en Leen Jongewaard hadden zich geen betere opvolgers kunnen wensen. Vooral de vrolijkheid van Loes Luca, Pierre Bokma - en verrassing - Georgina Verbaan was aanstekelijk. Wie heeft er gisteren niet meegezongen?
Bij www.uitzendinggemist.nl kun je terug kijkenquote:Op maandag 4 december 2006 19:59 schreef edje34 het volgende:
Nog niks van gezien helaas.
Inmiddels gedaan en wat was het leuk!quote:Op maandag 4 december 2006 11:38 schreef Frollo het volgende:
Vanavond maar even op uitzendinggemist de schade inhalen.
Het zal jou wel weer te Amsterdams zijn.quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef Malibu-06 het volgende:
Haha die reacties voor de uitzending en de reacties na de uitzending...
Nee hoor, ik heb behalve tegen die ene club niet zoveel tegen Amsterdamquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:07 schreef Eightball het volgende:
[..]
Het zal jou wel weer te Amsterdams zijn.
quote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef Malibu-06 het volgende:
Da's een verschil jaquote:Op dinsdag 5 december 2006 12:00 schreef Malibu-06 het volgende:
Moet je echt doen.quote:Op dinsdag 5 december 2006 18:55 schreef MadGuy het volgende:
Ik moet het nog steeds kijken, maar het ontbreekt me aan tijd. Ik wil er echt voor gaan zitten. Morgen wellicht!
Ik moet nog kijken.quote:Op dinsdag 5 december 2006 14:50 schreef Frollo het volgende:
Tong, wat vond je er nou eigenlijk van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |