quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
De oerslechte foto's zijn er weer!
http://www.rtl.nl/(/shows(...)tatie_frederieke.xml
Die wordt ontslagen, kan niet missenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:17 schreef --Globe-- het volgende:
[..]De fotograaf is blijkbaar goed bevallen
Die had al na de Idols foto's ontslagen moeten wordenquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:18 schreef Dammie het volgende:
[..]
Die wordt ontslagen, kan niet missen
Ze zijn beter, dat wel, maar dat was ook niet moeilijk. Over het algemeen zijn ze echt weer verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:19 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die had al na de Idols foto's ontslagen moeten worden
En elke idioot kan met de simpelste fotosoep dat weghalen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:20 schreef --Globe-- het volgende:
Dit keer als bonus een flink aantal rode ogen
Nou, dit is nog een fractie erger, met zo'n volle flits in je bek.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ach, zo zie je iedereen zoals ze zijn zonder lagen make-up moet je maar denken
Zowieso hebben ze dit jaar veel meer 'Slechte' kandidaten laten zien die niet doorgingenquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:18 schreef SpecialGuest het volgende:
Wat veel (relatief) onbekenden hebben we vandaag gezien. Ook op de fotopagina's van de X-Factor site staan er mensen die ik me echt totaal niet kan herinneren ooit te hebben gezien.
Melaniequote:Op zaterdag 2 december 2006 23:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Was wel leuke aflevering, degene die mijn favoriet zijn waren allemaal wel door geloof ik. Alleen die 26+ groep, omg wat is die matig zeg. Daar zit echt geen enkele echt goeie bij vind ik..
zeg, zou jij - als je tijd hebt - ergens deze maand eens in SHO willen posten?? heb je nl genomineerd als leukste nieuwkomer, maar je blijkt daar nooit te komen!!quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
zeg, zou jij - als je tijd hebt - ergens deze maand eens in SHO willen posten?? heb je nl genomineerd als leukste nieuwkomer, maar je blijkt daar nooit te komen!!![]()
[/off-topic]
geen idee, niet gezien in ieder geval. misschien morgen...quote:Op zondag 3 december 2006 00:07 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat groepje met die leuke Boris uit Idols 2 nou door? Heb ze echt niet gezien
Of zoals ze het vorig jaar op de site van Idols deden: de foto's van de afgevallen kandidaten in zwart-wit en de rest in kleur.quote:Op zondag 3 december 2006 00:08 schreef Californian_dreamer het volgende:
SG: ik vind dat een overzicht inderdaad wel makkelijk zou zijn
In elk geval voordat de workshops begonnen, misschien wel eerder. Dit bedoel ik: http://www.rtl.nl/shows/idols3/theater/content/index.xmlquote:Op zondag 3 december 2006 00:14 schreef Californian_dreamer het volgende:
ja, maar dat was toch ook pas vanaf de liveshows?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |