Er staan 3 acts i/d finalequote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Stranger het volgende:
Ah, dat is Ollie.
Ollie is übercool
Ollie vs Maruja in finale
Ollie is ookquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:39 schreef Stranger het volgende:
Ah, dat is Ollie.
Ollie is übercool
Ollie vs Maruja in finale
Toch niet van alle 3 één he?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er staan 3 acts i/d finale
Krijgen we wel naamsvermelding dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:40 schreef Dammie het volgende:
eeej, lieffiesik heb jullie hulp nodig
Wil me bloggie, uit de footer even compleet hebben........kunnen jullie me helpen met degene die door zijn
Het gaat om het nieuwste item over de confrontatie.
Ontopic....Alleen Henk vond ik niet echt voorspelbaar......rest wel goeie door.
Dat hangt van het stemmend publiek af.quote:
Dan is het goed, Ollie, Maruja en Melanie.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Dat hangt van het stemmend publiek af.
Er zit verbetering in.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
De oerslechte foto's zijn er weer!
http://www.rtl.nl/(/shows(...)tatie_frederieke.xml
De helft van de foto's is niet goed te zien.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:41 schreef BVO het volgende:
De oerslechte foto's zijn er weer!
http://www.rtl.nl/(/shows(...)tatie_frederieke.xml
Okayquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Krijgen we wel naamsvermelding dan?.
Ze dacht dat , ondanks dat zij het niet zo leuk vond, het publiek die act wel heel leuk zou vinden. Heeft niet echt wat met kwaliteit te maken tochquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marianne was de enige die ik hoorde zeggen: Dat gaat me smsjes kosten he?
Dus die wil liever de overwinning dan kwaliteit![]()
Volgens mij ging dat over C&M en die zijn eruit..........maar ja, zelfs de mindere zangers kunnen natuurlijk wel heel goed vallen in de maatschappij en een terechte winnaar zijn......das de X-Factor namelijk.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Marianne was de enige die ik hoorde zeggen: Dat gaat me smsjes kosten he?
Dus die wil liever de overwinning dan kwaliteit![]()
Ja die was doorquote:Op zaterdag 2 december 2006 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Was Jeroen eigenlijk door? Hij klonk wel redelijk, alleen een beetje suffig.
Die was door geloof ik ja, die viel me wel op. Ik vond 'm erg goed.quote:Op zaterdag 2 december 2006 22:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Was Jeroen eigenlijk door? Hij klonk wel redelijk, alleen een beetje suffig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |