Heeft er wel wat van ja!quote:Op donderdag 7 december 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt op Coryn uit ANTM.
[afbeelding]
quote:Tamara:
“Ik keek alleen maar naar het tekstbord. Alleen bij de laatste drie zinnen heb ik ze nog even aan gekeken.”
Ze lijkt ook op Shannon van Australia's Next Top Modelquote:Op donderdag 7 december 2006 17:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Lijkt op Coryn uit ANTM.
[afbeelding]
Eenschquote:Op zaterdag 9 december 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
Ik vind haar niet leuk. Ze is vervelend en wijt alles wat slecht gaat aan andere factoren. En blijft maar klagen. Haar zang is best okay, maar wat een stom mens.
Je ziet maar kleine stukjes, slechts wat wordt uitgezonden.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
Ik vind haar niet leuk. Ze is vervelend en wijt alles wat slecht gaat aan andere factoren. En blijft maar klagen. Haar zang is best okay, maar wat een stom mens.
Oh wat had ik gelijk. Ze zat niet goed in dr vel hoor dit keer, wat zonde zeg.quote:Op zaterdag 9 december 2006 22:20 schreef PeRi het volgende:
Na de herhalingsuitzendingquote:Op zondag 24 december 2006 03:24 schreef SpecialGuest het volgende:
TT change: [Niet door] Tamara (die wel door is)
Ze moest vast weer huilen.quote:Op zondag 24 december 2006 23:35 schreef Woelli het volgende:
waarom sprong ze naar haar optreden meteen bij Wendy in haar armen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |