En voor het geld, neem ik aan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:30 schreef tong80 het volgende:
Ik zag de voorzitter balend op TV toen Smolarek de winnende maakte in de 90ste minuut.
Van Marwijk :
'Ik zit er alleen nog voor de spelers.'
Hebben ze nog gewonnen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:30 schreef tong80 het volgende:
Ik zag de voorzitter balend op TV toen Smolarek de winnende maakte in de 90ste minuut.
Van Marwijk :
'Ik zit er alleen nog voor de spelers.'
Zou een mooie club voor hem zijn.quote:Op zondag 3 december 2006 05:12 schreef TLC het volgende:
Maar goed, ik denk dat hij HSV Hamburg gaat trainendie Doll kicken ze toch eens de laan uit
![]()
Hesp gaat naar FC Groningen, Ado den Haag wilt Atteveld... Denk niet dat Stevens als enige van het trio blijft.quote:Op zondag 3 december 2006 13:11 schreef jorienvdherik het volgende:
Hoezo niet ?
quote:Stevens in beeld als opvolger Van Marwijk
Huub Stevens is een belangrijke kandidaat om komende zomer de nieuwe trainer van Borussia Dortmund te worden. Mocht de coach bij Roda JC vertrekken, dan zal assistent-trainer Raymond Atteveld in Kerkrade naar voren worden geschoven als zijn opvolger.
In Dortmund maakte Bert van Marwijk een week geleden bekend aan het einde van het seizoen te zullen opstappen. Stevens heeft in Duitsland een goede naam vanwege zijn successen met Schalke 04, met welke club hij de UEFA Cup en de Duitse beker won. Verder werkte hij ook bij Hertha BSC en 1. FC K๖ln.
Bij Roda JC heeft Stevens nog een contract tot het einde van het seizoen. Ondanks contractonderhandelingen met Roda liet de coach onlangs ook doorschemeren open te staan voor een nieuw buitenlands avontuur.
Bron : VI
Vinden ze dat wel goed daar terwijl ie ook Schalke heeft getraind.quote:
quote:Einde Van Marwijk bij Borussia nabij
15 december 2006, 09:57
Door: Jelmer Geerds
Bert van Marwijk zit mogelijk zondag voor het laatst op de bank bij het Duitse Borussia Dortmund. De Duitse media speculeren openlijk dat de Limburgse coach na dit weekend wel eens vertrokken kan zijn.
De relatie tussen Van Marwijk en enkele invloedrijke clubbestuurders is ernstig bekoeld. Waar exact de wrijving zit, weigert Van Marwijk te onthullen. Wel gaf hij aan later, na zijn periode bij de Duitse grootmacht, te onthullen waarom zijn huwelijk met de bespeler van het Westfalenstadion plotseling zo snel aftakelde.
Volgens het Duitse Kicker is het bijna uitgesloten dat Van Marwijk het seizoen afmaakt bij Borussia. Mogelijk vertrekt de oud-Feyenoord-coach in de winterstop, maar het is zelfs mogelijk dat aanstaande zondag zijn laatste kunstje in Dortmund is. Van Marwijk kondigde onlangs al aan in ieder geval na dit seizoen te vertrekken. Die mededeling leverde intern scheve gezichten op.
Hij presteert in de competitie tot nu toe beter dan vorig seizoen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:33 schreef Guimenez het volgende:
Rijkaard zal na dit seizoen wel bij Barcelona opstappen, die kan bij Barcelona nooit meer zo goed presteren als vorig seizoen. Ronald Koeman is een held bij de socios, dus misschien kan die dan naar Bar็a, zeker wanneer hij met PSV kampioen wordt. Van Marwijk voor PSV? Beetje vergezocht misschien...
Ja, maar denk je dat de supporters genoegen nemen met minder dan wat hij vorig seizoen heeft gewonnen? Dus twee keer achter elkaar de CL winnen...quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Hij presteert in de competitie tot nu toe beter dan vorig seizoen.
IS dat nog onmogelijk dan?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:35 schreef Guimenez het volgende:
[..]
Ja, maar denk je dat de supporters genoegen nemen met minder dan wat hij vorig seizoen heeft gewonnen? Dus twee keer achter elkaar de CL winnen...
Onmogelijk niet, onwaarschijnlijk wel. Het is de laatste decennia volgens mij geen enkele club gelukt om twee keer achter elkaar het toernooi te winnen.quote:
Dat is ook een zekerheid!quote:Op maandag 18 december 2006 14:56 schreef tong80 het volgende:
Als Stevens het wordt is ie legende-af bij Schalke.
Kan Danny B die tijdelijk zonder rijbewijs zit toch opvolgen als analist bij de NOS.quote:Op maandag 18 december 2006 15:08 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat ie nu een paar maanden vrij neemt.
quote:581 tt-EEN 581 za 24 mrt 15:57:08
VOETBAL Europa nieuws
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
VAN MARWIJK: "CLUB BRUGGE BELDE NIET"
ญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญญ
Bert van Marwijk ontkent dat hij een
aanbieding heeft gekregen om volgend
seizoen aan de slag te gaan bij Club.
Na zijn ontslag bij Borussia Dortmund
hingen enkele clubs aan de lijn bij Van
Marwijk, een Nederlandse trainer. Onder
meer Club Brugge zou het telefoonnummer