Kloptquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:26 schreef Otpor het volgende:
Vroeger had je op Discovery Channel zo'n reclame achtig filmpje, over Discovery natuurlijk, waarbij ze met een camera zeg maar door muren en alles heen gingen, ging heel snel, maar daar kwamen ze ook door het QPR stadion heen dus.
Ik weet niet veel van de club, maar mid jaren 90 zaten ze toch nog gewoon in de Premier League? Wat ik wel weet is dat het een verdomd leuk clubje is om een keer als manager te nemen in een willekeurige voetbal manager game (lees FM2007).
Vergeleken met Arsenal, Chelsea en zelfs West Ham (drie stadsgenoten natuurlijk) is de club niet echt zo groot (meer).quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:37 schreef tong80 het volgende:
Geen klein clubje hoor, grote naam in het Engels voetbal. In mijn herinnering speelden ze vaker wel dan niet in de PL.
Dat is idd zwaar cool. Heb zelf shirts van o.a. Boca Juniors en Maccabi Tel Aviv en dan zie je af en toe mensen stiekem turen of ze het logo kunnen herkennen!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:30 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heb daar ook het uitshirt gekocht, wel leuk als ik het soms aan heb, dan zie je mensen echt kijken "welke club is dat"
Klopt maar Preston North End was ook ooit de beste club van het landquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vergeleken met Arsenal, Chelsea en zelfs West Ham (drie stadsgenoten natuurlijk) is de club niet echt zo groot (meer).
Tijden veranderenquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt maar Preston North End was ook ooit de beste club van het land
Ik weet niet of het zo is, maar ik heb wel het idee dat QPR één van de bekendere Britse clubs is. Natuurlijk kent iedereen bovengenoemde clubs, + Man United etc., maar Queens Park Rangers is volgens mij toch ook aardig bekend.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:41 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Vergeleken met Arsenal, Chelsea en zelfs West Ham (drie stadsgenoten natuurlijk) is de club niet echt zo groot (meer).
Offtopic, volgens mij zijn we telepatisch, check die tijd van posten hehehe.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:51 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Tijden veranderen
Maar het valt me overigens wel op dat de club bij de meeste voetbal liefhebbers in Nederland wel een belletje laat rinkelen. Dus qua naam is het idd niet eens zo'n kleine club
Maar ik gaat weekend vieren
Hahaha viel me ook al op iddquote:Op zaterdag 2 december 2006 19:52 schreef Otpor het volgende:
[..]
Offtopic, volgens mij zijn we telepatisch, check die tijd van posten hehehe.
Warschijnlijk zijn wij de enigen die dat album hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef Doc het volgende:
In het nummer Waving van de sublieme Bevis Frond LP New River Head is er een helemooie referentie in de tekst. Mede door dat nummer (+ de naam zelf en het feit dat de afko achtereenvolgde letters in het alphabet zijn wat ook mooi is) heb ik sympatie voor die club. Ook wel aardige shirts. Geen echte voetbal redenen - maar goed
Foto 1: duidelijk dus op een plek dat in de 2e wereldoorlog geraakt is geweest ...quote:Op zondag 3 december 2006 10:09 schreef Barnet_Bee het volgende:
Wat foto's van Loftus Road:
[afbeelding]
[afbeelding]
Een Prince hoort wel bij een Queen ja!quote:Op maandag 4 december 2006 21:05 schreef hello_moto1992 het volgende:
Hier was Prince Rajcomar toch ook op stage?
Leuke tegenstander ook, heb je goed uitgezocht.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
In mei ga ik naar QPR vs Stoke City
Kwam toevallig zo uitquote:Op woensdag 18 april 2007 21:23 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Leuke tegenstander ook, heb je goed uitgezocht.
De kans is groot dat ik daar ook naartoe ga. De dag ervoor ga ik, waarschijnlijk, naar Torquay en de dag erna naar deze wedstrijd. Hopelijk staat er nog iets op het spel dan.quote:Op woensdag 18 april 2007 20:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
In mei ga ik naar QPR vs Stoke City
Ik ga de dag ervoor naar West Hamquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:16 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
De kans is groot dat ik daar ook naartoe ga. De dag ervoor ga ik, waarschijnlijk, naar Torquay en de dag erna naar deze wedstrijd. Hopelijk staat er nog iets op het spel dan.
Ik ben in maart 2002 geweest, ze speelden toen tegen Chesterfield een saaie 0-0. Ik zat vrijwel bovenin, ongeveer tussen de goal en de middellijn. Ik weet niet meer hoeveel dat was, maar ik dacht iets van 20 pond. De beenruimte was inderdaad niet super, na de wedstrijd heb ik nog een paar uur moeilijk gelopen.quote:Op vrijdag 20 april 2007 22:50 schreef DRD het volgende:
In augustus 2002 op Loftus Road geweest. Inderdaad een heerlijk stadion, prachtig gelegen, alleen erg weinig beenruimte (de littekens staan nog op m'n scheenbenen.....)
Hoeveel betaal / betaalden jullie? Op mijn kaartje staat 40 pond, maar kan niet geloven of herinneren dat ik daadwerkelijk zoveel neergelegd heb.
Ik weet de namen niet precies, volg de F1 namelijk nietquote:Op zondag 21 oktober 2007 00:17 schreef Radegast het volgende:
Zijn Briatore en Ecclestone nu eigenaar van deze club?
Ben er nu twee keer geweest, de eerste keer zaten we echt met de neus op het veld de tweede keer bijna. Het lijkt wel of ze buitenlandse gasten zo dicht mogelijk op het veld zetten daar.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:25 schreef fanneke het volgende:
Was in de jaren 70 en 80 toch een grote club. Ze speelden toen regelmatig Europees voetbal.
Ik zie dat ze nu onderaan staan in het Championship. Jammer.
Ben wel eens in het stadion geweest, maar heb geen wedstrijd bezocht. Wil ik nog steeds eens doen. Het zag er leeg al gezellig uit.
Vandaag 1-1 thuis tegen Ipswich (nog zo'n grote naam uit de jaren 70 en 80). Er zaten op Loftus Road toch zo'n 14.000 toeschouwers.
Wij kregen ook superdeluxe plaatsen ditch op het veld.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Het lijkt wel of ze buitenlandse gasten zo dicht mogelijk op het veld zetten daar.
Lastig he die time zonesquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:38 schreef MrDoegewoon het volgende:
De tweede keer waren we trouwens te laat, m'n maat pakte de kaartjes even in de metro en toen zo van "Shit, ik dacht dat het pas om 15:00 was, maar ze zijn net begonnen". Toen hebben we nog net de laaste paar minuten van de eerste helft gezien.
Neuh het was gewoon lompigheid, voor West Ham zal het ons iig never gebeurenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |