het lijkt er wel een beetje op, maar het gaat om iets anders, het is niet als gevangenis in gebruik geweestquote:Op vrijdag 26 januari 2007 10:07 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is dat niet Colditz ? Om krijgsgevangenen in op te sluiten ?
helemaal goedquote:Op zondag 28 januari 2007 22:30 schreef DoorBell het volgende:
Wewelsburg, SS school...... doet nu dienst als museum
http://www.wewelsburg.de/startscreen/startframes.html
hier staat een heel uitgbreid verhaal:quote:Op maandag 29 januari 2007 01:11 schreef Consigliere het volgende:
Dat ronddraaiend wiel he.. Was dat niet een basis voor het huidige Hakenkruis? Tevens een Indiaas symbool..
De Fallschirmjägersquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:53 schreef sanni het volgende:
eitje voor de kenners![]()
Welke eenheid stond bekend als de elite-eenheid van alle Duitse
militaire eenheden. Ik heb het dan niet over de SS of de Waffen SS maar
er was een eenheid/unit/krijgsmacht onderdeel binnen het nazi-apparaat
dat tevens ook een befaamde banier droeg al teken dat zij toch wel
de nummer 1 waren van alles en iedereen.
Totenkopf Division ofwel het Doodshoofd Eskaderquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:53 schreef sanni het volgende:
eitje voor de kenners![]()
Welke eenheid stond bekend als de elite-eenheid van alle Duitse
militaire eenheden. Ik heb het dan niet over de SS of de Waffen SS maar
er was een eenheid/unit/krijgsmacht onderdeel binnen het nazi-apparaat
dat tevens ook een befaamde banier droeg al teken dat zij toch wel
de nummer 1 waren van alles en iedereen.
Von Stauffenbergquote:Op woensdag 24 oktober 2007 20:27 schreef tomtomaat het volgende:
Hoe heette de Duitse officier die in 1944 een mislukte aanslag pleegde op Hitler ?
Was dat niet één van de sonderkommando's van de SS die huis hebben gehouden in Rusland en verantwoordelijk zijn voor het vermoorden van heel veel mensen?quote:Op donderdag 25 oktober 2007 22:50 schreef Mr_Memory het volgende:
Wat was er specefiek aan de Brigade Dirlewanger?
Ik weet eigenlijk niet of het sonderkommando's waren, maar ze hebben wel huis gehouden in Rusland.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 10:36 schreef Art_Core het volgende:
[..]
Was dat niet één van de sonderkommando's van de SS die huis hebben gehouden in Rusland en verantwoordelijk zijn voor het vermoorden van heel veel mensen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |