Je zit redelijk in de buurtquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:27 schreef Etcetera het volgende:
zuid amerika(tegenwoordig is toch niets meer ver weg
)
Met veel turk?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:30 schreef Mark_V het volgende:
@Jayhawk ik bedoel een gebeid met VEEL turk, dus niet 1 dorp
de bahamas zijn wat kleine eilandjes, geen gebied....quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:32 schreef Etcetera het volgende:
bahama's ??
Ben je nou serieus of sarcastisch?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:33 schreef Lienekien het volgende:
Mark, wat bedenk je toch altijd leuke en gevarieerde vragen.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ben je nou serieus of sarcastisch?
Bij Lien weet je dat nooit!quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Is 't weer niet goed?quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:34 schreef Mark_V het volgende:
[..]
ik vind het juist geweldigquote:
Tuurlijk welquote:
Deze snap ik nu pas trouwensquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:28 schreef Lienekien het volgende:
Anturktica.
beantwoorden sorryquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:39 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moet ik een vraag maken?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef Etcetera het volgende:
caribisch gebied dan?
Lien +lolbroek/grapjurkquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:46 schreef Lienekien het volgende:
De zak van Zuid-Beveland.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:48 schreef Mark_V het volgende:
c&a
Ja, dat is een bug. Als je 'm quote, zie je dat er wel wat achter staat.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:50 schreef Jayhawk het volgende:
Ik vind toch echt dat Lienekien het punt verdiend heeft
ik zie alleen een c staan bij mark
okquote:Op zaterdag 2 december 2006 20:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, dat is een bug. Als je 'm quote, zie je dat er wel wat achter staat.
Dat weet ik niet en jij weet heel goed dat ik dat niet weet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:52 schreef Mark_V het volgende:
Wie is deze ruige vent ?![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:53 schreef Mark_V het volgende:
Ja ik had het al gezien, het ligt bij borssele en is een natuurgebied, zo leer je nog eens wat van je eigen vragen
quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat weet ik niet en jij weet heel goed dat ik dat niet weet.![]()
Hint1 heeft te maken met 1 van zijn nummers....quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:58 schreef Etcetera het volgende:
hint 2 had ik al aan de foto gezien
hint 1: mc coffee?
Beveland.quote:Op zaterdag 2 december 2006 20:57 schreef Mark_V het volgende:
[..]
, de volgende keer stel ik een vraag waarop het antwoord "zak van zuid-beverland" is
Woon jij in Zuidbeverland ofzo dan lien?
Martinitoren, hč.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:01 schreef Mark_V het volgende:
Mooie kerk![]()
Nou raad je lekker mee lien, voor je het weet word je nog een rapliefhebber
Jazeker, juist de laatste tijd echt redelijk brede top:quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:01 schreef Etcetera het volgende:
nederlandse raptop
hebben we die dan?
Nee dat zijn 3 negers (oh nee nu nog maar 1) die wat meer caribische invloeden hebbenquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:04 schreef Lienekien het volgende:
Is het Postman?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar wel goed meegedaan! (zonder sarcasme)
als dat de top van nederland isquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:06 schreef Mark_V het volgende:
knip
Stukje tekst van een van zijn hits....
Dit is diepe gevoelige muziek, ja!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
als dat de top van nederland is
maar rapteksten zijn sowieso hilarisch in mijn ogen
en ik heb nog steeds geen flauw idee
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:10 schreef Nesle het volgende:
Heeft hij niet samen met opgezwolledat liedje gemaakt over zwarte koffie?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:11 schreef Nesle het volgende:
Jaaa ik ben ff de naam kwijt ik weet alleen dat ik het zoon typische naam vond voor iemand die wel in het WTC had kunnen vliegen
Oh, die!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:11 schreef Nesle het volgende:
Jaaa ik ben ff de naam kwijt ik weet alleen dat ik het zoon typische naam vond voor iemand die wel in het WTC had kunnen vliegen
Zijn echte naam is Raoul nogwatquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:13 schreef Nesle het volgende:
Dan zal de naam die ik bedoel wel zijn artiestennaam zijn.
i'm dirty minded i guess, but:quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:16 schreef Mark_V het volgende:
Over een paar minuten gaat hij naar nesle, omdat ze weet dat het de gast is die met opgezwolle heeft gezogen....
Gelukkig niet!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:18 schreef broer het volgende:
Jongens. Is er dan niemand die Jawat kent?
ja sorry enzoquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:19 schreef Mark_V het volgende:
Ah ik zie het nu, stomme tikfout, en JA, dan heb je een vieze geest, smerig vrouwspersoon!
quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:20 schreef Nesle het volgende:
Ohmijngod, ik zie nu pas dat de klemtoon anders moet liggen
Ik zei gewoon altijd jawwat. Achtermekaar zeg maar, maar het is dus Ja wat!
![]()
Ja inderdaadquote:Op zaterdag 2 december 2006 21:21 schreef Mark_V het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Jij dacht dattie iets van Jahwed ofzo heette... het is dus gewoon "Ja, wat moet je nou?"
![]()
![]()
Ik vond het al zo raar
Pete Philly & Perquisite leek je ook al niks. We zullen het nooit eens worden, Lien.quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:18 schreef Lienekien het volgende:
Gelukkig niet!
Die vind ik leuk!quote:Op zaterdag 2 december 2006 21:22 schreef broer het volgende:
[..]
Pete Philly & Perquisite leek je ook al niks. We zullen het nooit eens worden, Lien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |