abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 januari 2002 @ 18:50:30 #1
20948 makaken
Return of the legend!
pi_2803187
Gehandicapten en andere mensen met afwijkingen ware kampioenen van de armoe!

Zoals u waarschijnlijk weet worden wij niet in het leven gebracht door de ooievaar maar door een lang proces dat begint met sex. Dat laatste kan uiteraard erg snel gaan, vervolgens komt de zaadlozing en vechten miljoenen zaadcellen op weg naar dat ene doel: de eicel! Daar begint de belangrijkste uitdaging en wedstrijd van ons leven, de strijd tegen miljoenen concurrenten waar meestal maar 1 de winnaar kan zijn.. En daar gaat deze column dan ook over, maar we maken de cyclus nog even af. Vervolgens zit men
zo'n 9 maanden in de baarmoeder van een trotse moeder. Wachten tot de dam breekt en je naar buiten mag. En dan begint eindelijk het leven dat je nu leeft.
Maar deze column gaat over de strijd tegen miljoenen andere zaadcellen die allen hun kop in het eitje willen doorboren. Het is toch ongelooflijk knap dat wij allen die strijd hebben gewonnen en zo het levenslicht hebben gezien. De kans van 1 op een aantal miljoen maar toch door waarschijnlijk onze intelligentie, kracht, doorzettingsvermogen, snelheid en misschien wat geluk waren wij er als eerst en hebben wij iedereen afgeschud.
Maar hoe zit dat met de strijd van de mensen die met een handicap worden geboren? De geestelijk gehandicapten, de blinden, mensen die verlamd zijn. Hoe kunnen die gewonnen hebben van miljoenen zaadcellen. Wat was er dan wel niet mis met al die andere zaadcellen! Was de helft blind, hadden ze geen staart om zich voor te bewegen, hadden ze geen orientatievermogen? Wisten ze wel dat ze naar de eicel moesten? Moet je jezelf eens voorstellen hoe gehandicapt die wel niet waren. Wat een hilarische warboel moet dat geweest zijn.Als een voetbalclub een kampioenschap behaald willen critici nog wel eens roepen dat ze kampioen van de armoe zijn geworden. Maar die titel behoort maar tot 1 groep! En dat dus de mensen met een afwijking / handicap.

Barry van Dam

Dit is mij laatste column die ik heb geschreven. Je kan de rest zien op mijn site,http://www.geocities.com/van_dam_fanclub
Vertel me maar wat je van dit column vind.

Yeehaa! The legend is terug! Mijn dank gaat vooral uit naar mijn grote liefde Yvonne! Andere favoriete fokkers Potter, Brechtje,Youssef,Kreator, LoekB en kaczynsky en alle 260 klonen die ik in mijn bantijd heb moeten gebruiken. Up yours! Barry van Dam.
pi_2803216
En staan daar nog meer van dit soort misselijke 'columns' op?
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  zondag 13 januari 2002 @ 18:54:48 #3
8352 zaiga
The Keenest
pi_2803226
Verbazingwekkend dat juist Barry van al die miljoenen zaadcellen de snelste was...
May the road rise to meet your feet
pi_2803242
quote:
Op zondag 13 januari 2002 18:54 schreef zaiga het volgende:
Verbazingwekkend dat juist Barry van al die miljoenen zaadcellen de snelste was...
Zegt wel iets over de kwaliteit van de andere celletjes.
  zondag 13 januari 2002 @ 18:57:21 #5
8369 speknek
Another day another slay
pi_2803253
Complicaties treden vaak op na de inseminatie.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 13 januari 2002 @ 19:12:19 #6
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2803394
edit:

- la maar-

[Dit bericht is gewijzigd door kavorka op 13-01-2002 19:49]

animal magnetism sexual attractive state
pi_2803433
quote:
Op zondag 13 januari 2002 18:50 schreef makaken het volgende:

Inhoud en taalgebruik nogal armoedig. En nu blijf ik beleefd.
And it's only the giving
That makes you
What you are
pi_2803455
Volgens mij bent u zelf lichtelijk geretardeerd. Ik heb zelden zo'n idioot gelezen...

Om dit te verifieren verwijs ik u door naar zijn website; werkelijk om je te bescheuren...

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 13-01-2002 19:22]

" modern world - The lowest level of what was ment to be the crown of creation"
  zondag 13 januari 2002 @ 19:18:20 #9
19105 Noayla_
Love me tender
pi_2803470
Gôh, die Barry toch...
Beheerst de Nederlandse taal niet bepaald tot in de finesses.

Toch noemt hij zijn broddelwerkjes 'columns'.

Arme Barry...

[Dit bericht is gewijzigd door Noayla_ op 13-01-2002 19:19]

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  zondag 13 januari 2002 @ 19:19:35 #10
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_2803490
Misselijkmakend. Ga weer eens naar school en vraag bij Biologie aan de leraar hoe het komt dat sommigen onder ons gehandicapt door het leven gaan.

Echt, ziek.

pi_2803497
quote:

Deze reactie niet eens waard. Maar gelukkig is het je laatste, dus daar wil ik de rest van de wereld dan toch even mee feliciteren.
C’est Davie :o)
  zondag 13 januari 2002 @ 19:20:28 #12
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_2803507
quote:
Op zondag 13 januari 2002 19:20 schreef Dave het volgende:

[..]

Deze reactie niet eens waard. Maar gelukkig is het je laatste, dus daar wil ik de rest van de wereld dan toch even mee feliciteren.

Tot nu toe wel..
  zondag 13 januari 2002 @ 19:23:24 #13
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_2803546
quote:
Gehandicapten en andere mensen met afwijkingen ware kampioenen van de armoe!

Zoals u waarschijnlijk weet worden wij niet in het leven gebracht door de ooievaar maar door een lang proces dat begint met sex. Dat laatste kan uiteraard erg snel gaan, vervolgens komt de zaadlozing en vechten miljoenen zaadcellen op weg naar dat ene doel: de eicel! Daar begint de belangrijkste uitdaging en wedstrijd van ons leven, de strijd tegen miljoenen concurrenten waar meestal maar 1 de winnaar kan zijn.. En daar gaat deze column dan ook over, maar we maken de cyclus nog even af. Vervolgens zit men
zo'n 9 maanden in de baarmoeder van een trotse moeder. Wachten tot de dam breekt en je naar buiten mag. En dan begint eindelijk het leven dat je nu leeft.
Maar deze column gaat over de strijd tegen miljoenen andere zaadcellen die allen hun kop in het eitje willen doorboren. Het is toch ongelooflijk knap dat wij allen die strijd hebben gewonnen en zo het levenslicht hebben gezien. De kans van 1 op een aantal miljoen maar toch door waarschijnlijk onze intelligentie, kracht, doorzettingsvermogen, snelheid en misschien wat geluk waren wij er als eerst en hebben wij iedereen afgeschud.
Maar hoe zit dat met de strijd van de mensen die met een handicap worden geboren? De geestelijk gehandicapten, de blinden, mensen die verlamd zijn. Hoe kunnen die gewonnen hebben van miljoenen zaadcellen. Wat was er dan wel niet mis met al die andere zaadcellen! Was de helft blind, hadden ze geen staart om zich voor te bewegen, hadden ze geen orientatievermogen? Wisten ze wel dat ze naar de eicel moesten? Moet je jezelf eens voorstellen hoe gehandicapt die wel niet waren. Wat een hilarische warboel moet dat geweest zijn.Als een voetbalclub een kampioenschap behaald willen critici nog wel eens roepen dat ze kampioen van de armoe zijn geworden. Maar die titel behoort maar tot 1 groep! En dat dus de mensen met een afwijking / handicap.

Barry van Dam

Dit is mij laatste column die ik heb geschreven. Je kan de rest zien op mijn site,http://www.geocities.com/van_dam_fanclub

Goeie racistische nickname heb je ook klootzak.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 13 januari 2002 @ 19:28:53 #14
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_2803607
W T F

Jij bent echt geestelijk gestoord dude:

quote:
DR. BARRY IS DE MAN DIE EEN ANTWOORD HEEFT OP AL UW VRAGEN EN PROBLEMEN EN NIET DIE ZOGENAAMDE GOD WAARIN MENSEN GELOVEN
WANT ALS GOD BESTAAT DAN IS GOD DE DUIVEL IN HET WITTE GEWAAD
M. uit R, 10 jaar

Hoi Barry, ik lees al jaren jouw antwoorden op alle problemen. Helaas heb ik nu zelf een probleem. Het is zo dat mijn stiefvader mij dingen laat doen, en ik dingen bij hem moet doen die ik niet leuk vind. Hij komt altijd de douche in als ik sta te douchen, en begint me dan te zoenen, en te betasten. En hij gaat aan mijn kut likken. Verder komt hij avonds mijn kamer binnen, en dan moet ik hem likken en zoenen. Maar het ergste vind ik dat ik ook aan zijn piemel moet likken en zuigen, en na een paar minuten spuit hij dan iets in mijn gezicht of mond en dat smaakt heel vies. Ik mag hier met niemand over praten want het is ons geheimpje zegt hij. Ik ben heel bang en ik weet niet meer wat ik doen, alsjeblieft help me ik ben ten einde raad.
Lieve M.
Om heel eerlijk te zijn vind ik jou een asociaal dom meisje. Ten eerste was het toch een geheim? Dat is het nu niet meer. Ten tweede zie je dan niet dat je stiefvader juist heel veel van je houd. Hij is zo aardig tegen je en hij doet zo veel met je. De meeste stiefvaders houden niet van hun stiefdochter, en besteden geen aandacht aan ze. Dat zijn maar klootzakken die hun stiefdochters misbruiken en slaan. Jij bent juist een bevoorrecht meisje met zo'n aardige vader. En ik vind dan ook dat je het goed moet maken met hem, en nog meer met hem moet optrekken.
P.S. Bloemkool, spruiten en ander groente smaakt ook vies en ook dat moet je doorslikken.
A uit Veendam
Dr. Barry

Sinds enige tijd lees ik je brievenrubriek. Als iedereen zo over de dingen nadacht als jij, zou de wereld een stuk vrediger zijn. Nu zit ik zelf met een probleem. Mijn man vind mij te dik en hij vind dat ik liposuctie moet ondergaan. Hij maakt dan ook geintjes van " bij jou zullen ze wel een hoge drukstofzuiger nodig hebben". Ik heb daar geen zin in. Ik ben tevreden met mijn uiterlijk. Bovendien is het innerlijk dat telt en niet het uiterlijk, niet waar?
Beste A,

Allereerst wil ik even kwijt dat lelijke mensen nodig zijn. Zonder lelijke mensen zouden wij schoonheid niet zo kunnen waarderen. Overigens hebben we je foto maar niet geplaatst, om de lezers niet al te veel te schokken. Lelijk is dus niet zo erg, mij jij overdrijft het. De uitdrukking is: je hebt sierpaarden en je hebt werkpaarden. Maar ik lees niks over nijlpaarden. Bovendien dat innerlijk belangrijker zou zijn dan uiterlijk is wel erg naief en dit is verzonnen door de lelijke mensen zelf. Vind je jezelf niet erg egoistisch om gelukkig te zijn met de manier waarop je er nu uit ziet. Je man moet wel met jou over straat. Mijn advies doe er wat aan. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Want de goede vrede in de wereld is inderdaad gebaat bij mijn adviezen. Misschien kunnen we nu aan de hongersnood beginnen.

Van zijn website.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_2803612
mooie colum..... voor achterlijke debielen!!
gelukkig was het je laatste!
op naar het gekkenhuis met jouw!
it sux0rz!
  zondag 13 januari 2002 @ 19:34:53 #16
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_2803683

Afgrijselijk!

Doe effe normaal, creep!

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  zondag 13 januari 2002 @ 19:39:10 #17
8369 speknek
Another day another slay
pi_2803733
quote:
Op zondag 13 januari 2002 19:28 schreef Oosthoek het volgende:
W T F

Jij bent echt geestelijk gestoord dude:
[..]

Van zijn website.

Haha okee hij is dus gewoon een beetje aan het trollen, ergens ook wel leuk hoe hij iedereen op de kast jaagt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_2803807
quote:
Op zondag 13 januari 2002 19:39 schreef speknek het volgende:

[..]

Haha okee hij is dus gewoon een beetje aan het trollen, ergens ook wel leuk hoe hij iedereen op de kast jaagt.

Zijn domheid is grappig,aanvankelijk, er schuilt oook een bepaalde tragiek in, maar niet de 'grappen' die hij tracht te maken. Godzijdank wordt vulgus als dit collectief bezeken
pi_2803838
De Japanse makaak met zijn dichte vacht en rode gezicht leeft in groepen die bestaan uit een leider, enkele submannen en de vrouwtjes met hun eventuele jongen. Geen wonder dat er altijd wel wat te zien is. Een beetje knokken, een jong de borst geven, met elkaar spelen of de ander vlooien.
Heel bijzonder is hun gewoonte om hun voedsel te wassen. Ooit, in de jaren vijftig heeft een jong makakenvrouwtje "ontdekt" dat je zoete aardappelen niet alleen schoon kunt wassen in de rivier, maar dat ze nóg lekkerder smaken, als je ze in zee wast. Sindsdien hebben generaties Japanse makaken die gewoonte overgenomen. Over leergedrag en traditie gesproken.
pi_2803869
je column is te kort, mist scherpte, mist lijn, mist een uitwerking, en evenals je naam is die voor meerdere utileggen vatbaar.

Kortom, u bent de zwakste schakel ... tot ziens ...

Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_2803877
ik hoop dat dit ook je laatste column blijft
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  zondag 13 januari 2002 @ 19:49:25 #22
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2803878
haha, schitterend om te zien hoe een aantal mensen Barry serieus nemen..

Check zijn site maar

pi_2803909
Het feit dat iemand dit schrijft om te provoceren maakt hem niet minder triest.
Sterker nog,als je op deze manier moet scoren laat je wel erg veel van je gebrek aan niveau zien.
pi_2803976
quote:
Op zondag 13 januari 2002 19:49 schreef kavorka het volgende:
Check zijn site maar
Dat mocht je willen.
Ook Monique drinkt regelmatig een kopje Magic Tea : "Ik voel mij heerlijk in m'n vel na een kopje thee van Siegfried & Roy".
  zondag 13 januari 2002 @ 20:02:38 #25
3485 kavorka
lure of the animal
pi_2804030
quote:
Op zondag 13 januari 2002 19:59 schreef Meril het volgende:

[..]

Dat mocht je willen.

Dan zie je dat het een en al onzin is en het niet waard is om serieus te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')