Of gewoon slimme spam?quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:14 schreef Vampier het volgende:
is dit een foto topic of een toeristen topic?
quote:Officiële landstaal: Engels, Swahili
Hoofdstad: Nairobi
Regeringsvorm: Republiek
Religie: protestant 38%, katholiek 28%, Moslim 6%, overige 22%.
Oppervlakte: 582.650 km² (2,3%water)
Inwoners: 31 miljoen (53,4 / km²)
Overige
Volkslied: Ee Mungu Nguvu Yetu
Munteenheid: Keniaanse shilling (KES)
UTC: +3
Nationale feestdag: 12 december
Mambo,quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:14 schreef Vampier het volgende:
KaribuIk ben Vampier uit Californie
is dit een foto topic of een toeristen topic? (of inderdaad gewoon spam)
Breid je openings topic dan een beetje uitquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:32 schreef BoBi het volgende:
[..]
Mambo,
Zowel foto's, toerisme, reizen ... . M.b.t. "toerisme" niet direct allemaal de gebruikelijke toeristische kiekjes zoals je kan zien, eerder alledaagse foto's en natuurlijk ook enige toeristische. Op gebied van travel gaat dit dus meer over reizen in en ervaren van een land zoals het werkelijk is, buiten het toeristische circuit wat zeker in Kenia een groot verschil uitmaakt.
Karibu,
BoBi
1 |
Hi,quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:23 schreef Vampier het volgende:
[afbeelding]
Heejik had graag wat meer geweten over Kenia... en niet over Belgie (heb een hekel aan de politie in Belgie en dus zal ik er nooit wederkomen)
[..]
[afbeelding]
Keniaan (Masai?) in klederdracht.
[afbeelding]
Kilimanjaro
meer info http://nl.wikipedia.org/wiki/Kenia
Hoe het leven is daar, wat je echt moet zien. Waar je toerist kunt spelen en waar je gewoon geweest moet zijn.quote:Op zaterdag 2 december 2006 16:39 schreef BoBi het volgende:
[..]
Hi,
Prachtige foto's.
Wat had je zoal graag geweten?
Ziet er niet echt Masaai uit vind ik, maar ben geen expert. Er zijn heel veel volkeren in Kenya. Ik zal het eens aan mijn vrouw vragen. Zij is gemengd. Moeder Kamba, vader Lua. Allebei Bantoe (van het swahili watu: mensen, volk).), BoBi
Gaan we daar wel gewoon verderquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:49 schreef Vampier het volgende:
ow btwOp vakantie naar Kenia oud topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |