Zeer typerend voor PSV, vooral gezien de laatste 10 wedstrijden ofzo jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:11 schreef RayMania het volgende:
Nou, weer een typische PSV overwinning.
Wat een keeper die Gomes ook, en wel een mooie goal van Mendez.
Hij keepte zoals normaalquote:Op zondag 3 december 2006 00:55 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Gomez. Volgens mij gaatie nooit meer zo'n wereldpartij keepen, wat een held.
Milan uit, met uitstek. Gevolgd door Lyon uitquote:Op zondag 3 december 2006 00:59 schreef LudoSanders het volgende:
Gomes tegen Lyon 2 jaar terug was toch wel zijn beste wedstrijd denk ik.
Dat lijkt me ook ja.quote:Op zondag 3 december 2006 01:20 schreef vitessezuid113 het volgende:
Ik las zelfs het gerucht dat AC Milaan , Dida wil ruilen voor Gomes , het lijkt me meer een fabeltje want ik zie Dida eigenlijk niet bij een Nederlands club keepen.
Bordeaux verloor dit weekend met 3-0...quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:17 schreef knep het volgende:
Dinsdag gaat ook niet al te veel brengen waarschijnlijk alhoewel Bordeaux wel een klote ploeg is.
PSV is toe aan de winterstop lijkt me.
Gomes geeft voortdurend aan het enorm naar zijn zin te hebben bij PSV. Ik zie Gomes daarom best eens een lange tijd blijven. Ik vond Waterreus ook erg goed en die is vervolgens ook zo'n 25 jaar gebleven (zoiets toch?quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:46 schreef vitessezuid113 het volgende:
Benieuwd hoelang Gomes nog voor PSV en voor het Nederlands voetbal behouden kan worden , wat een keepertje ( gewoon de beste van Nederland )
Grapjasquote:Op zaterdag 2 december 2006 23:11 schreef RayMania het volgende:
Nah, volgend seizoen isie weg, anders mag hij wel op een cursusje carriere maken gaan.quote:Op zondag 3 december 2006 09:00 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
Gomes geeft voortdurend aan het enorm naar zijn zin te hebben bij PSV. Ik zie Gomes daarom best eens een lange tijd blijven. Ik vond Waterreus ook erg goed en die is vervolgens ook zo'n 25 jaar gebleven (zoiets toch?)
Als Ajacied heb je momenteel je mond te houden over spel van andere clubs.quote:Op zaterdag 2 december 2006 23:11 schreef RayMania het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |