Je gunt ze iets teveel vind ik....quote:Op dinsdag 5 december 2006 22:49 schreef ganzenherder het volgende:
Addo, Tardelli en Reiziger moeten maar genoegen nemen met invalbeurten van 10 minuten ofzo, wat speelden die verschrikkelijk slecht. Kansen genoeg gehad nu.
Mja, zaterdag is het sowieso lastig, als we gewonnen hadden is het risico op onderschatting weer groter. Zo is er altijd wel iets.quote:Hopelijk staat iedereen nu met beide benen op de grond ipv dat het een deuk voor het vertrouwen was anders wordt het zaterdag heeeel lastig......![]()
Dat eerste is natuurlijk geen lichtpuntje. Iedereen snapt dat Bordeaux gewoon de deur dicht gooit bij een 0-3 voorsprong. Dat zou elke verstandige ploeg doen in een Europes uitwedstrijd bij die stand. Ze lieten PSV gewoon lekker aanklungelen en wisten donders goed dat het bijkans onmogelijk voor ons was om 3 keer te scoren.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:
lichtpuntjes: na de rust is Bordeaux nauwelijks nog gevaarlijk geweest, en Kluivert kan 45min achter elkaar volmaken
Lul het maar goed.... Ik hoop dat je genoten hebt van je weggegooide geld.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:50 schreef cultheld het volgende:
Wat een onzin grrrr, het zijn professionals en geen supporters: Komend weekend zijn ze goed uitgerust en gaan ze de punten naar Eindhoven halen.
Manchester United, Chelsea, Arsenal, Barcelona, Real Madrid en onze Italiaanse vrienden denken er precies zo over.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Lul het maar goed.... Ik hoop dat je genoten hebt van je weggegooide geld.![]()
Benieuwd of Koeman ook zo reageert: "Ach, jullie zijn professionals jongens.".![]()
Afgelopen zaterdag had PSV ook afgestraft moeten worden door Vitesse, maar toen stond Gomes in de weg.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:57 schreef mcyodogg het volgende:
Normaal gesproken kom je met was gemakzucht wel weg in de Eredivisie. Maar als PSV zo speelt tegen Groningen als in de eerste helft wordt het ook hier afgestraft.
In de achtste finale moet het helemaal 180 minuten concentratie zijn.
Dat maakt het minder triest?quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:55 schreef cultheld het volgende:
[..]
Manchester United, Chelsea, Arsenal, Barcelona, Real Madrid en onze Italiaanse vrienden denken er precies zo over.
De vorm is idd tanende, zaterdag zien we of het dipje ook echte gevolgen krijgt of dat we als het er wel om gaat toch nog voldoende tegengas kunnen geven.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:01 schreef Malibu-06 het volgende:
PSV in een dipje, het is nu belangerijk om de echte wedstrijden winnend af te blijven sluiten, anders sta met kerst 3e.
Niks van meegekregen eigenlijk, waarschijnlijk kwam het niet boven mijn chagrijnige gebrom uitquote:Op woensdag 6 december 2006 00:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Mensen die in het stadion zaten, wat werd er allemaal gezongen voor Kluivert?
Denk niet iets slechts...quote:Op woensdag 6 december 2006 00:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Op tv klonk het als We Love you Kluivert we do.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks van meegekregen eigenlijk, waarschijnlijk kwam het niet boven mijn chagrijnige gebrom uit![]()
Aissati stelde me ook teleur in de eerste helft, ben normaal wel van m gecharmeerd, veel voetbalintelligentie, slimme oplossingen enzo. Nu leed hij ook veel balverlies. Maar ik vond dat ie t in de tweede helft stukken beter deed, jammer dat ie toen gewisseld werd. Kwam misschien ook door z'n semi-rechtsbuiten rol in de eerste helft. Daar moet Koeman m ook niet neerzette, laat daar Afellay maar spelen. Aissati is meer een creatieve man voor in de as. Ach, en hij is nog jong. Er is iig potentie.quote:Op dinsdag 5 december 2006 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je gunt ze iets teveel vind ik....
Cocu en vooral Aissati waren ook dissonanten, vooral in de dramatisch eerste helft. Waar Cocu nog een vrij grote mond had in het recente interview was het wel heel opvallend dat juist hij symbool stond voor het PSV in de eerste helft. Vlak voor de 0-1 liet hij zich wel op een heel kinderlijke manier de kaas van het brood eten toen de bal gewoon van zijn voet afgepikt werd terwijl hij alle tijd en ruimte had. De afgelopen jaren heb ik dat op die manier echt zeer weinig voor zien komen bij PSV, zeker niet door de vermeende toppers in het elftal. Van Bommel had er in de Europese wedstrijden ook wel last van in zijn begintijd, dat kon je nog wijten aan gebrek aan ervaring, bij Philip was het duidelijk een geval van nonchalance....
Dan het verhaal Aissati. Ik vroeg me onlangs nog af of hij niet eens wat meer speeltijd moet krijgen. Maar als hij dit niveau en gebrek aan gretigheid ook op de training vertoont is het misschien logischer hem voorlopig maar buiten de selectie te houden. Het wonderkind toonde vooral aan idd nog een "kind" te zijn in het topvoetbal.
Eerlijk gezegd vond ik Simons de enige die een beetje op zijn normale niveau speelde.
De spelersgroep heeft bij mij écht een hele hoop respect verspeeld met deze wanvertoning. Het zou een groot gebaar van ze zijn als ze toegaven dat ze een wanvertoning op de mat hebben gelegd en daarom de hondstrouwe supporters tegemoetkomen en uit eigen zak de toegangsgelden terugbetalen oid. Ik en waarschijnlijk velen met mij hebben een sinterklaasfeest met familie afgezegd of verplaatst naar een andere datum om "hun jongens" te kunnen steunen. Dan zoiets voorgeschoteld krijgen is voor mij onverteerbaar.
[..]
Mja, zaterdag is het sowieso lastig, als we gewonnen hadden is het risico op onderschatting weer groter. Zo is er altijd wel iets.
Wat ik van West af hoorde, niet veel. Hij werd paar keer toegejuichd, en het zou kunenn dat er in de 46e min toen hij erin kwam iets gezongen werd.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ook in de 2e helft heb ik hem maar weinig goed zien doen. Maar goed, hij heeft wel wat krediet op basis van eerdere optredens en de potentie die hij bezit.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Aissati stelde me ook teleur in de eerste helft, ben normaal wel van m gecharmeerd, veel voetbalintelligentie, slimme oplossingen enzo. Nu leed hij ook veel balverlies. Maar ik vond dat ie t in de tweede helft stukken beter deed, jammer dat ie toen gewisseld werd. Kwam misschien ook door z'n semi-rechtsbuiten rol in de eerste helft. Daar moet Koeman m ook niet neerzette, laat daar Afellay maar spelen. Aissati is meer een creatieve man voor in de as. Ach, en hij is nog jong. Er is iig potentie.
Die 0-3 was idd het toppunt van knulligheid.quote:Zo'n Addo, die al jaren bij PSV rondloopt en nog steeds als een kind voetbalt... daar wordt ik echt misselijk van![]()
En dan te bedenken dat de politie eerste wilde ingrijpen.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef febster het volgende:
Sfeeractie van Oost ivm Frits (ook op stratum) was wel mooi en respectvol gedaan.
Dan raad ik je toch aan hier eens de 0-1 te downloaden en nog eens goed te kijken naar de rol van Cocu daarin....quote:Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef febster het volgende:
Ik vond Cocu overigens wel goed, bleef rustig, gaf in het eerste helft ook de goede voorbeeld door door te jagen op de keeper en had in de 2e helft ook nog 2 goede schoten.
Serieus waarom dan? Was echt niks aan de hand, was wat klein vuurwerk, gevolgd door een hele minuut stilte om Frits Philips te herdenken en daarna wat liedjes. Natuurlijk met de gebruikelijke gemoedelijke sfeer, en de 2 agenten die toekeken hebben iig niks gedaan.quote:Op woensdag 6 december 2006 00:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat de politie eerste wilde ingrijpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |