abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:41:13 #226
35903 Garlic_Sauce
Hell, it's about time...
pi_44180751
godverdegodver.... 18km file gehad,.. voor wat... zodat ik de 1e helft niet hoefde te missen... BAH!

slappe inzet, slordige passing, matige opstelling...
weer een europese flater erbij, snel vergeten dus

lichtpuntjes: na de rust is Bordeaux nauwelijks nog gevaarlijk geweest, en Kluivert kan 45min achter elkaar volmaken

2e helft was trouwens nog steeds matig qua passing, maar de inzet was er tenminste.
-=( PSV Eindhoven )=- Fan of Roy Beerens, our local hero...
pi_44180882
Het spel was nog triester dan die sinterklazen op de tribune.
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:47:35 #228
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44180914
Ik moest klappen om de 0-2
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44180935
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 22:49 schreef ganzenherder het volgende:
Addo, Tardelli en Reiziger moeten maar genoegen nemen met invalbeurten van 10 minuten ofzo, wat speelden die verschrikkelijk slecht. Kansen genoeg gehad nu.
Je gunt ze iets teveel vind ik....

Cocu en vooral Aissati waren ook dissonanten, vooral in de dramatisch eerste helft. Waar Cocu nog een vrij grote mond had in het recente interview was het wel heel opvallend dat juist hij symbool stond voor het PSV in de eerste helft. Vlak voor de 0-1 liet hij zich wel op een heel kinderlijke manier de kaas van het brood eten toen de bal gewoon van zijn voet afgepikt werd terwijl hij alle tijd en ruimte had. De afgelopen jaren heb ik dat op die manier echt zeer weinig voor zien komen bij PSV, zeker niet door de vermeende toppers in het elftal. Van Bommel had er in de Europese wedstrijden ook wel last van in zijn begintijd, dat kon je nog wijten aan gebrek aan ervaring, bij Philip was het duidelijk een geval van nonchalance....

Dan het verhaal Aissati. Ik vroeg me onlangs nog af of hij niet eens wat meer speeltijd moet krijgen. Maar als hij dit niveau en gebrek aan gretigheid ook op de training vertoont is het misschien logischer hem voorlopig maar buiten de selectie te houden. Het wonderkind toonde vooral aan idd nog een "kind" te zijn in het topvoetbal.

Eerlijk gezegd vond ik Simons de enige die een beetje op zijn normale niveau speelde.

De spelersgroep heeft bij mij écht een hele hoop respect verspeeld met deze wanvertoning. Het zou een groot gebaar van ze zijn als ze toegaven dat ze een wanvertoning op de mat hebben gelegd en daarom de hondstrouwe supporters tegemoetkomen en uit eigen zak de toegangsgelden terugbetalen oid. Ik en waarschijnlijk velen met mij hebben een sinterklaasfeest met familie afgezegd of verplaatst naar een andere datum om "hun jongens" te kunnen steunen. Dan zoiets voorgeschoteld krijgen is voor mij onverteerbaar.
quote:
Hopelijk staat iedereen nu met beide benen op de grond ipv dat het een deuk voor het vertrouwen was anders wordt het zaterdag heeeel lastig......
Mja, zaterdag is het sowieso lastig, als we gewonnen hadden is het risico op onderschatting weer groter. Zo is er altijd wel iets.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44181010
Wat een onzin grrrr, het zijn professionals en geen supporters: Komend weekend zijn ze goed uitgerust en gaan ze de punten naar Eindhoven halen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44181044
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:41 schreef Garlic_Sauce het volgende:

lichtpuntjes: na de rust is Bordeaux nauwelijks nog gevaarlijk geweest, en Kluivert kan 45min achter elkaar volmaken
Dat eerste is natuurlijk geen lichtpuntje. Iedereen snapt dat Bordeaux gewoon de deur dicht gooit bij een 0-3 voorsprong. Dat zou elke verstandige ploeg doen in een Europes uitwedstrijd bij die stand. Ze lieten PSV gewoon lekker aanklungelen en wisten donders goed dat het bijkans onmogelijk voor ons was om 3 keer te scoren.

De schijnbare fitheid van Kluivert is idd wel een lichtpuntje maar ik word daar pas echt vrolijk van als hij een stuk of 5 duels achter elkaar 90 minuten vol kan maken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_44181090
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:50 schreef cultheld het volgende:
Wat een onzin grrrr, het zijn professionals en geen supporters: Komend weekend zijn ze goed uitgerust en gaan ze de punten naar Eindhoven halen.
Lul het maar goed.... Ik hoop dat je genoten hebt van je weggegooide geld.

Benieuwd of Koeman ook zo reageert: "Ach, jullie zijn professionals jongens.".
pi_44181115
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Lul het maar goed.... Ik hoop dat je genoten hebt van je weggegooide geld.

Benieuwd of Koeman ook zo reageert: "Ach, jullie zijn professionals jongens.".
Manchester United, Chelsea, Arsenal, Barcelona, Real Madrid en onze Italiaanse vrienden denken er precies zo over.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_44181157
Normaal gesproken kom je met was gemakzucht wel weg in de Eredivisie. Maar als PSV zo speelt tegen Groningen als in de eerste helft wordt het ook hier afgestraft.

In de achtste finale moet het helemaal 180 minuten concentratie zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_44181204
Waarom is PSV altijd zo dramatisch als het zeker is dat ze doorgaan.

Ik kan me iets herinneren van vorig seizoen in Athene ofzo?
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 5 december 2006 @ 23:59:01 #236
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44181211
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:57 schreef mcyodogg het volgende:
Normaal gesproken kom je met was gemakzucht wel weg in de Eredivisie. Maar als PSV zo speelt tegen Groningen als in de eerste helft wordt het ook hier afgestraft.

In de achtste finale moet het helemaal 180 minuten concentratie zijn.
Afgelopen zaterdag had PSV ook afgestraft moeten worden door Vitesse, maar toen stond Gomes in de weg.
pi_44181259
Niet de moeite om de wedstrijd te bekijken...
Slechte passes, zoveel malen balverlies geleden. Cocu speelde de bal te ver voor zich uit en liep er rustig achter aan en zo werd de counter ingezet voor de 0-1. Bij de 0-2 Liet Alex zich wel heel makkelijk wegzetten...
Bij de 0-3, was het Addo soms die aan de doellijn kwam te staan? Maar waarom zou hij voorbij de paal lopen? Naast de andere kant van de paal heeft hij niks te zoeken, gewoon aan de paal blijven staan.

Kluivert was wel leuk, heeft een paar keer de bal goed kunnen leggen. Simons speelde zoals altijd. En nog een heel leuke combinatie gezien in de eerste helft na de 0-1, waarin Alex doorzette, de bal gaf aan Mendez, Mendez aan Farfan, Farfan terug aan Mendez en dan voorzet aan Tardelli die hoog overschoot.

Een wedstrijd om snel te vergeten
  woensdag 6 december 2006 @ 00:01:47 #238
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_44181281
PSV in een dipje, het is nu belangerijk om de echte wedstrijden winnend af te blijven sluiten, anders sta met kerst 3e.
pi_44181288
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Manchester United, Chelsea, Arsenal, Barcelona, Real Madrid en onze Italiaanse vrienden denken er precies zo over.
Dat maakt het minder triest?

Ach ja, het kansloze optreden tegen Liverpool was al een teken aan de wand dat we in de 2e ronde weinig te zoeken hebben, dit bevestigt het nog eens.
pi_44181350
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:01 schreef Malibu-06 het volgende:
PSV in een dipje, het is nu belangerijk om de echte wedstrijden winnend af te blijven sluiten, anders sta met kerst 3e.
De vorm is idd tanende, zaterdag zien we of het dipje ook echte gevolgen krijgt of dat we als het er wel om gaat toch nog voldoende tegengas kunnen geven.
  woensdag 6 december 2006 @ 00:04:54 #241
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44181379
Mensen die in het stadion zaten, wat werd er allemaal gezongen voor Kluivert?
pi_44181436
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:04 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Niks van meegekregen eigenlijk, waarschijnlijk kwam het niet boven mijn chagrijnige gebrom uit
pi_44181484
quote:
Denk niet iets slechts...
Hij werd weer begroet tijdens het warmlopen
  woensdag 6 december 2006 @ 00:08:10 #244
153711 SpankTheMonkey
It's Nice! I like!
pi_44181490
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Niks van meegekregen eigenlijk, waarschijnlijk kwam het niet boven mijn chagrijnige gebrom uit
Op tv klonk het als We Love you Kluivert we do.
pi_44181494
quote:
Op dinsdag 5 december 2006 23:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Je gunt ze iets teveel vind ik....

Cocu en vooral Aissati waren ook dissonanten, vooral in de dramatisch eerste helft. Waar Cocu nog een vrij grote mond had in het recente interview was het wel heel opvallend dat juist hij symbool stond voor het PSV in de eerste helft. Vlak voor de 0-1 liet hij zich wel op een heel kinderlijke manier de kaas van het brood eten toen de bal gewoon van zijn voet afgepikt werd terwijl hij alle tijd en ruimte had. De afgelopen jaren heb ik dat op die manier echt zeer weinig voor zien komen bij PSV, zeker niet door de vermeende toppers in het elftal. Van Bommel had er in de Europese wedstrijden ook wel last van in zijn begintijd, dat kon je nog wijten aan gebrek aan ervaring, bij Philip was het duidelijk een geval van nonchalance....

Dan het verhaal Aissati. Ik vroeg me onlangs nog af of hij niet eens wat meer speeltijd moet krijgen. Maar als hij dit niveau en gebrek aan gretigheid ook op de training vertoont is het misschien logischer hem voorlopig maar buiten de selectie te houden. Het wonderkind toonde vooral aan idd nog een "kind" te zijn in het topvoetbal.

Eerlijk gezegd vond ik Simons de enige die een beetje op zijn normale niveau speelde.

De spelersgroep heeft bij mij écht een hele hoop respect verspeeld met deze wanvertoning. Het zou een groot gebaar van ze zijn als ze toegaven dat ze een wanvertoning op de mat hebben gelegd en daarom de hondstrouwe supporters tegemoetkomen en uit eigen zak de toegangsgelden terugbetalen oid. Ik en waarschijnlijk velen met mij hebben een sinterklaasfeest met familie afgezegd of verplaatst naar een andere datum om "hun jongens" te kunnen steunen. Dan zoiets voorgeschoteld krijgen is voor mij onverteerbaar.
[..]

Mja, zaterdag is het sowieso lastig, als we gewonnen hadden is het risico op onderschatting weer groter. Zo is er altijd wel iets.
Aissati stelde me ook teleur in de eerste helft, ben normaal wel van m gecharmeerd, veel voetbalintelligentie, slimme oplossingen enzo. Nu leed hij ook veel balverlies. Maar ik vond dat ie t in de tweede helft stukken beter deed, jammer dat ie toen gewisseld werd. Kwam misschien ook door z'n semi-rechtsbuiten rol in de eerste helft. Daar moet Koeman m ook niet neerzette, laat daar Afellay maar spelen. Aissati is meer een creatieve man voor in de as. Ach, en hij is nog jong. Er is iig potentie.

Zo'n Addo, die al jaren bij PSV rondloopt en nog steeds als een kind voetbalt... daar wordt ik echt misselijk van
pi_44181626
quote:
Wat ik van West af hoorde, niet veel. Hij werd paar keer toegejuichd, en het zou kunenn dat er in de 46e min toen hij erin kwam iets gezongen werd.

Ik vond Cocu overigens wel goed, bleef rustig, gaf in het eerste helft ook de goede voorbeeld door door te jagen op de keeper en had in de 2e helft ook nog 2 goede schoten.

Addo, Tardelli en Reiziger waren echt te kut.

Sfeeractie van Oost ivm Frits (ook op stratum) was wel mooi en respectvol gedaan .
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_44181650
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:08 schreef Verbal_Kint het volgende:

[..]

Aissati stelde me ook teleur in de eerste helft, ben normaal wel van m gecharmeerd, veel voetbalintelligentie, slimme oplossingen enzo. Nu leed hij ook veel balverlies. Maar ik vond dat ie t in de tweede helft stukken beter deed, jammer dat ie toen gewisseld werd. Kwam misschien ook door z'n semi-rechtsbuiten rol in de eerste helft. Daar moet Koeman m ook niet neerzette, laat daar Afellay maar spelen. Aissati is meer een creatieve man voor in de as. Ach, en hij is nog jong. Er is iig potentie.
Ook in de 2e helft heb ik hem maar weinig goed zien doen. Maar goed, hij heeft wel wat krediet op basis van eerdere optredens en de potentie die hij bezit.
quote:
Zo'n Addo, die al jaren bij PSV rondloopt en nog steeds als een kind voetbalt... daar wordt ik echt misselijk van
Die 0-3 was idd het toppunt van knulligheid.
  woensdag 6 december 2006 @ 00:14:58 #248
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_44181687
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef febster het volgende:

Sfeeractie van Oost ivm Frits (ook op stratum) was wel mooi en respectvol gedaan .
En dan te bedenken dat de politie eerste wilde ingrijpen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_44181755
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:13 schreef febster het volgende:

Ik vond Cocu overigens wel goed, bleef rustig, gaf in het eerste helft ook de goede voorbeeld door door te jagen op de keeper en had in de 2e helft ook nog 2 goede schoten.
Dan raad ik je toch aan hier eens de 0-1 te downloaden en nog eens goed te kijken naar de rol van Cocu daarin....
pi_44181760
quote:
Op woensdag 6 december 2006 00:14 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat de politie eerste wilde ingrijpen.
Serieus waarom dan? Was echt niks aan de hand, was wat klein vuurwerk, gevolgd door een hele minuut stilte om Frits Philips te herdenken en daarna wat liedjes. Natuurlijk met de gebruikelijke gemoedelijke sfeer, en de 2 agenten die toekeken hebben iig niks gedaan.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')