Om mee te meppen dan toch?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 21:19 schreef Leah het volgende:
Hier was ook een rolletje behang aan de orde geweest![]()
.
Om mee te beginnen.
Je mag hier van mij best rellen hoorquote:Op zondag 4 maart 2007 10:51 schreef sanni het volgende:
Ik lees " Stoomafblaastopic# " dus ik denk: RELLEN..blijkt het over
behangspul e.d. tegaan![]()
![]()
Overnieuw?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:10 schreef Genuivere het volgende:
faaaaase, en met drie en half beginnen ze weer overnieuwoh ja hebben jullie nog geluk met die jongetjes, want ik ben er nu achter dat meisjes echt vreselijk kunnen gillen als ze hun driftkoppie in de strijd gooien...niet leuk meer.
Nog een half jaartje tot school te gaan![]()
Twee dagen? Lucky you!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:37 schreef Leah het volgende:
Hahaha! Ik zat er net ook al over na te denken. Het is een grote doorlopende fase hier.
Gelukkig is het soms twee dagen niet zo.
Hier ook gillen idd (met name Freek) en als ie dan naar boven gestuurd wordt, gaat ie nog even fijn spugen en "stomme piemel!" roepen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:42 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Twee dagen? Lucky you!Ach nee, het valt best mee hoor, maar helaas heb ik er 1 tussen zitten (en het is niet mijn dochter) die kan gillen als een keukenmeid als iets niet gaat zoals gewenst, en ik heb eigenlijk de hoop opgegeven dat die fase ooit ophoudt...
quote:
Ja Spuug, jij mag hier helemaal niet posten joh! Jij had een imago hoog te houden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:44 schreef Belana het volgende:
en ik had toch echt de illusie dat jij de ideale kinderen had spuug
Ik ben vandaag nogal geschrokken dat iemand me een Els vond. Dus ik moet nodig van een moedertjesbeeld af.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:54 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ja Spuug, jij mag hier helemaal niet posten joh! Jij had een imago hoog te houden.
Definieer een Els? Is het heel ergquote:
Ik noem: een bloemetjesjurk incl bijpassende centuur!quote:
Aaahh? Ik wil zo graag weten of ik ook een Els ben?quote:
Oja herkenning "da hadduh wuh nie afgesproken! Ik ben nie trots op jou hoor!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:09 schreef bixister het volgende:
kom ik weer met m'n 'ik ken een...' maar ik had op de middelbare school een beste vriendin Els en die was erg leuk! hoewel ze later minder leuk bleek trouwens toen ze me volledig liet zitten voor dr nieuwe vriendje. maar allez.
om maar weer even ontopic te gaan. piet spreekt mij ook toe als ik boos op 'm ben: "zo mág jij niet tegen me praten mama. dat is NIET de afspraak!!"
Dat ben je irl niet en zo kom je op Fok ook niet over. Trust me.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:13 schreef Leah het volgende:
[..]
Aaahh? Ik wil zo graag weten of ik ook een Els ben?
Maar jij ook nietquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:16 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Dat ben je irl niet en zo kom je op Fok ook niet over. Trust me.
Sven tegen mij: "Wat gil je hard mama, ben je boos ofzo?"quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:09 schreef bixister het volgende:
om maar weer even ontopic te gaan. piet spreekt mij ook toe als ik boos op 'm ben: "zo mág jij niet tegen me praten mama. dat is NIET de afspraak!!"
* easy-going bestelling bij Wehkamp cancelled.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:36 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik sluit me alleen aan bij het Elskliekje als regel nummer 1 een verbod op bloemetjesjurken met ceintuur is. Maar verder: laten we trots zijn op de Els die in een ieder van ons zit!
Aangepaste regel 1: bloemetjesjurken met ceintuur mogen alleen binnenshuis met de gordijnen dicht gedragen worden.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:41 schreef easy-going het volgende:
[..]
* easy-going bestelling bij Wehkamp cancelled.
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:44 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Aangepaste regel 1: bloemetjesjurken met ceintuur mogen alleen binnenshuis met de bloemetjesgordijnen dicht gedragen worden.
We hebben rolluikenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:50 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
HoBloemetjesgordijnen gaan echt te ver. Dat zien ze aan de buitenkant namelijk.
Ach jee, wil Sven zo graag ook een Els zijn?quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:54 schreef easy-going het volgende:
[..]
We hebben rolluiken
Had ik er al bijverteld dat het bestelde bloemetjesjurkje maat 104 heeft(even ontopic blijvend
)
Aangezien bijna alle zinnen die hij vandaag sprak met "Ik wil ... " begonnen, zou die optie er best bij kunnen zitten.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:55 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ach jee, wil Sven zo graag ook een Els zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |