Mwana, dit willen wij helemaal niet horen. Het is gewoon een fase.quote:Op maandag 11 augustus 2008 17:41 schreef Mwanatabu het volgende:
Het is welzeker het weer dames. Mijn middelste had zijn kamer verbouwd tot een impressie van Zuid-Ossetië heden ten dage en is met veel gekrijs een gejank ("Ik ben veel te moe en klein en ziehiehielig om op te ruimen, zie je dat niet?!?") aan het puinruimen en ik zit hier de stress van me af te fokken.
Faaaase sure hij is vijf en het is vanaf anderhalf al zo soms
nee hoor geen plaatselijke bui, hier is er een aan het krijsen die wil niet meer slapenquote:Op maandag 11 augustus 2008 19:29 schreef dutchie het volgende:
[..]
Mwana, dit willen wij helemaal niet horen. Het is gewoon een fase.![]()
Wel opvallend trouwens dat deze buien zich ophouden in de omgeving Zwolle.
Kunnen we hier spreken van een plaatselijke bui?
Morgen gaat het vast beter.
Een van mijn grootste irritaties: je fruit laten wassen/schillen/snijden en het dan na 1 hap op de grond flikkeren (bij voorkeur ergens waar een ander er later overheen loopt/uitglijdt/de smurrie verder door het huis loopt) of verklaren: ik heb er toch geen zin in mama.....quote:Op maandag 11 augustus 2008 20:26 schreef Popples het volgende:
...
tomaten van de kast plukken en laten springen,alle bananen open maken, alle aardbeien over de grond laten rollen,...
Oh, daar doet ie het ook hoorquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:29 schreef Brighteyes het volgende:
Er wordt achter me gezegd 'het is veel erger als ze dat in een supermarkt doen'.
Ik vind hem eigenlijk wel schattig hoor!
Nou zegquote:Op maandag 11 augustus 2008 23:36 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is jouw vleugje 'Vivi' die je hem mee gegeven hebt.
Da's ook een goeie uitleg ja!quote:Op maandag 11 augustus 2008 23:39 schreef Leah het volgende:
Hahaha Viev. Heel erg herkenbaar.
Het goede nieuws is dat je je door dit gedrag automatisch iets minder gaat focussen op de moederliefde.
Wat ik bedoel, ik lees en hoor veel moeders die zich niet voor kunnen stellen dat je je kind uiteindelijk vrij relaxt los gaat laten. Dat komt omdat ze zich zo gaan gedragen, dat je het zelf wel doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |