Kan je zelf niet bellen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:48 schreef Thrilled het volgende:
Mn moeder zal dat zo doen hoop ik, ze is er nog niet
Mjah, maar daar hou je heel snel mee op als je eenmaal je nieuwe pup begint te kennen hoor.quote:Op zondag 3 december 2006 00:12 schreef Thrilled het volgende:
Nja we hebben het nog niet over een nieuwe hond gehad, willen we nog even niet aan denken.. zelf heb ik wel het idee dat je dan zo gaat zoeken naar dingen die Boomer ook had, en dat je gaat vergelijken... ik kwam vanavond thuis en moest gelijk weer janken toen ik geen geblaf hoorde, geen getrippel van zn nagels over het laminaat... had ik niet verwacht dat het zo'n klap zou zijn voor me..Nja even nachtje over slapen en kijken hoe ik morgen wakker wordt. Gelukkig komt Blackletter weer naar me toe, die steunt me echt...
Ja dat ken ik; zelfs nu na twee/drie maanden krijg k nog tranen in m'n ogen als ik 'n foto zie. Maar veel sterkte iniedergeval.quote:Op maandag 4 december 2006 12:55 schreef Thrilled het volgende:
Thnx allemaal, Gister nog even flinke dip gehad...maar gelukkig was mn vriendin er weer bij... nu paar dagen zonder haar en als ik er gewoon aan denk hoe hij in zn mand lag , piepend enzo.. krijg ik het wel weer zwaar.. ook als ik foto's bekijk van die dag hoe hij op die tafel zat van de dierenarts.... ik kom er wel overheen, duurt eventjes..moet gewoon afleiding hebben..zodra ik niks te doen heb en mn gedachten gaan weer naar Boomer dan komt het allemaal weer terug... gewoon dingetjes blijven doen...
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:33 schreef Queen_Bee het volgende:
Arme ThrilledIk zie er nu al tegenop dat mn konijn en hond ook eens dood gaan
![]()
Dit is trouwens onze 2e hond, en de eerste zal ik nooit vergeten, maar het leven is weer mooi met een nieuw hondje![]()
Sterke![]()
thnxquote:Op donderdag 7 december 2006 21:36 schreef Michelleee het volgende:
[..]
Ja dat ken ik; zelfs nu na twee/drie maanden krijg k nog tranen in m'n ogen als ik 'n foto zie. Maar veel sterkte iniedergeval.
het plaatje wat op de urn zat was geloof ik 12 euroquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:32 schreef koen_pijl het volgende:
Hoe duur is dat wel niet?
Begrijpelijk dat je dat denkt, maar het is zeg maar 1 kast, ( een soort U vorm ) met op de bodem van de U staat dan de urn, riem hangt aan de muur met daarboven de foto, meer is het nietquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:21 schreef tonks het volgende:
Wel een beetje overdreven zo'n "Hoekje" ik zou het nooit doen in ieder geval.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |