Beterschapquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:14 schreef NanKing het volgende:
Ik kom niet, ben ontzettend ziek.
check je PMquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:42 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga zo eerst mn oma helpen met verhuizen. Als ik (enigszins) op tijd klaar ben kom ik richting restaurant, maar dan wil ik wel graag weten dat ik niet voor niets kom..
wij komen wel gewoon enzo.quote:Op zaterdag 2 december 2006 12:42 schreef kLowJow het volgende:
Ik ga zo eerst mn oma helpen met verhuizen. Als ik (enigszins) op tijd klaar ben kom ik richting restaurant, maar dan wil ik wel graag weten dat ik niet voor niets kom..
Zij wel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, het is zo'n beetje afgelast, zijn jullie ervan op de hoogte?
goede timing zeg dat aflassen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Mja, het is zo'n beetje afgelast, zijn jullie ervan op de hoogte?
Zou je even willen vragen of ze op msn komt?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:19 schreef Brechtje het volgende:
[..]
goede timing zeg dat aflassen.
![]()
Ik ga het wel tegen mijn moeder zeggen, ze zit niet achter de pc.
Heb je de Sultan afgebeld?quote:Op zaterdag 2 december 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:
Voor alle duidelijkheid heb ik iedereen een PM verzonden, leek dus beter om te verzetten, maar mochten mensen er alsnog zin in hebben, kunnen ze alsnog gaan lijkt me.
Van afstel komt uitstel ofzoot, Emel heeft eik nooit toegezegd dat ze zou komen, NK is ziekquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:22 schreef Triggershot het volgende:
Voor alle duidelijkheid heb ik iedereen een PM verzonden, leek dus beter om te verzetten, maar mochten mensen er alsnog zin in hebben, kunnen ze alsnog gaan lijkt me.
Ik ben niet verhinderd ik ben gewoon zo dom geweest om mijn planning niet goed te doenquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van afstel komt uitstel ofzoot, Emel heeft eik nooit toegezegd dat ze zou komen, NK is ziek, en Trigger is verhinderd, bleven er imho nog zat over om te gaan eten.
Hoe dan ook, ik heb honger, ik heb me erop verheugd, Brechtje heeft me een nieuwe outfit afgetroggeld, dus.... we gaan![]()
Dan ben je toch verhinderd en ene sukkelquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik ben niet verhinderd ik ben gewoon zo dom geweest om mijn planning niet goed te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |