abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 30 december 2006 @ 01:09:34 #201
10710 gday
propria cures
pi_44846403
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:56 schreef JK het volgende:

[..]

Beide. Met kleine letters is het index bestand. De PAR2 met grote letters en met VOL<cijfers> zijn de databestanden waarmee hij bekijkt wat er beschadigd is om het zo uit die data te halen om te repareren... echt ideaal ! Maar vaak wordt er 10% aan PAR2 bestanden gepost, bij een DVD is dit dus vaak 400mb. Maar dan download ik dus maar 10mb en dat is vaak genoeg. Blijkt achteraf dat er meer beschadigd is, dan download ik nog 50mb extra en dan is het meestal echt wel genoeg om te kunnen repareren..... het is even wennen, maar over een week weet je niet beter
Dat index-bestand heb je in principe ook niet nodig. Alleen een PAR2-bestand met dus repair blocks is ook genoeg om te repairen (mits je genoeg repair blocks hebt uiteraard ). Maar, een index-bestand is natuurlijk handig als je niet teveel wilt downloaden.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_44850379
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 22:48 schreef thedude0 het volgende:
en gebruik meteen een fatsoenlijke server want als je bij elke download wel iets incompleets hebt dan is er iets goed mis
geloof dat Eweka wel fatsoenlijk genoeg is toch?
pi_44850388
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 00:18 schreef bbfakir het volgende:

[..]

Met SABnzbd hoeft dat niet. Die download precies genoeg pars om te repareren als dat nodig is. Ik wil niets anders meer. Automatisch controleren, repareren, uitpakken en bestanden verwijderen. NZB downloaden en de rest doet SABnzbd.
klinkt ideaal, ga het ff uitproberen!
pi_44851086
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:04 schreef Wouter2006 het volgende:

[..]

klinkt ideaal, ga het ff uitproberen!
automatisch repareren, uitpakken, bestanden verwijderen,
dit klinkt geweldig!!!

hopelijk is het programma te begrijpen, ik ga het meteen proberen, bedankt!!!
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_44851431
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 10:59 schreef vdvorst het volgende:

[..]

automatisch repareren, uitpakken, bestanden verwijderen,
dit klinkt geweldig!!!

hopelijk is het programma te begrijpen, ik ga het meteen proberen, bedankt!!!
Het is redelijk simpel. Sabnzbd loopt op de achtergrond, en om het te benaderen moet je met je browser naar de gegenereerde webpagina gaan. En daar kun je dan NZB's toevoegen(kan ook via black hole), kijken wat de status is, dingen instellen, en dergelijke. Superprogramma
pi_44851638
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:21 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Het is redelijk simpel. Sabnzbd loopt op de achtergrond, en om het te benaderen moet je met je browser naar de gegenereerde webpagina gaan. En daar kun je dan NZB's toevoegen(kan ook via black hole), kijken wat de status is, dingen instellen, en dergelijke. Superprogramma
Blackhole even in simpele taal: Je hebt een map en als je daar je NZB plaatst (kopiëren/plakken) maar nog makkelijker, meteen naar download, start de download. Kan met Newsleecher ook wel maar dit is een stuk makkelijker.
woef
pi_44851975
hallo allemaal, ik heb me net voor het eerst aangemeld bij eweka, en 7,50 overgemaakt via IDEAL.
Nu... 10 minuten later, heb ik nog steeds geen inloggegevens gekregen, terwijl ik er van uit ging dat ik dat direct zou krijgen.
Is dit normaal, duurt het altijd even of....???
Signature verwijderd door FA
pi_44852036
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:50 schreef Driverrrr het volgende:
hallo allemaal, ik heb me net voor het eerst aangemeld bij eweka, en 7,50 overgemaakt via IDEAL.
Nu... 10 minuten later, heb ik nog steeds geen inloggegevens gekregen, terwijl ik er van uit ging dat ik dat direct zou krijgen.
Is dit normaal, duurt het altijd even of....???
Gewoon ff uurtje wachten ofzo
pi_44854757
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:50 schreef Driverrrr het volgende:
hallo allemaal, ik heb me net voor het eerst aangemeld bij eweka, en 7,50 overgemaakt via IDEAL.
Nu... 10 minuten later, heb ik nog steeds geen inloggegevens gekregen, terwijl ik er van uit ging dat ik dat direct zou krijgen.
Is dit normaal, duurt het altijd even of....???
Even een tijdje wachten
pi_44854771
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:21 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Het is redelijk simpel. Sabnzbd loopt op de achtergrond, en om het te benaderen moet je met je browser naar de gegenereerde webpagina gaan. En daar kun je dan NZB's toevoegen(kan ook via black hole), kijken wat de status is, dingen instellen, en dergelijke. Superprogramma
Al is Newsleecher ook bezig dit te ontwerpen.
pi_44855302
Sabnzbd, op de achtergrond in browser draaien is alweer te veel gevraagd voor mij, het moet simpeler, niet dat Sab moeilijk is ofzo, is gewoon weer teveel werk
  vrijdag 5 januari 2007 @ 11:34:50 #212
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_45033453
iemand een idee hoe je bij sabnzbd kunt zien welke instellingen je bij de server hebt staan? kan het niet vinden namelijk :S
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_45065423
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:57 schreef Wouter2006 het volgende:
Sabnzbd, op de achtergrond in browser draaien is alweer te veel gevraagd voor mij, het moet simpeler, niet dat Sab moeilijk is ofzo, is gewoon weer teveel werk
http://www.sens-design.nl/alt.binz

Het kan alles wat sabnzbd kan behalve vanaf een andere pc op inloggen. Tevens gebruikt het veel minder ram en heeft het een redelijke interface.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 11:02:21 #214
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_45068058
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 02:46 schreef thedude0 het volgende:

[..]

http://www.sens-design.nl/alt.binz

Het kan alles wat sabnzbd kan behalve vanaf een andere pc op inloggen. Tevens gebruikt het veel minder ram en heeft het een redelijke interface.
nooit van gehoort
klinkt wel ideaal, als deze hetzelfde doet maar wat een gewone interface heeft
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
  zondag 7 januari 2007 @ 22:33:59 #215
164868 kezmaster
Live Life To The Max
pi_45126625
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 11:50 schreef Driverrrr het volgende:
hallo allemaal, ik heb me net voor het eerst aangemeld bij eweka, en 7,50 overgemaakt via IDEAL.
Nu... 10 minuten later, heb ik nog steeds geen inloggegevens gekregen, terwijl ik er van uit ging dat ik dat direct zou krijgen.
Is dit normaal, duurt het altijd even of....???
Inmiddels wel gekregen?? Ik gebruik het al een hele tijd en vind het een zeer relaxte Usenet Service !
pi_45127193
waar ik eigenlijk wel blij mee zou zijn is een unRAR-programma dat de RAR-bestanden wist terwijl hij ze uitpakt.

stel je wilt een DVD van 3,5GB dowloaden.
dan heb je 7GB ruimte nodig op je HD.

het moet mogelijk zijn.
ik heb wel eens met WinRAR gehad dat ik een DVD-RAR-archief aan het uitpakken was en opeens kwam ik ruimte te kort.
toen wiste ik de eerste part1,2,3,4,..etc alvast en kon ik verder uitpakken.

zaak is natuurlijk wel dat je zeker weet dat de RARs helemaal goed zijn.
dus zo'n SFV-check doen als het kan.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_45127455
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:33 schreef kezmaster het volgende:

[..]

Inmiddels wel gekregen?? Ik gebruik het al een hele tijd en vind het een zeer relaxte Usenet Service !
Same here, alleen maar pluspunten...
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_45128748
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:46 schreef Caesu het volgende:
waar ik eigenlijk wel blij mee zou zijn is een unRAR-programma dat de RAR-bestanden wist terwijl hij ze uitpakt.

stel je wilt een DVD van 3,5GB dowloaden.
dan heb je 7GB ruimte nodig op je HD.

het moet mogelijk zijn.
ik heb wel eens met WinRAR gehad dat ik een DVD-RAR-archief aan het uitpakken was en opeens kwam ik ruimte te kort.
toen wiste ik de eerste part1,2,3,4,..etc alvast en kon ik verder uitpakken.

zaak is natuurlijk wel dat je zeker weet dat de RARs helemaal goed zijn.
dus zo'n SFV-check doen als het kan.
kom op he wat kosten die schijven nou kkop een sata 400 gbtje voor 50 eurie en je bent van al het gezeik af
0023
pi_45128876
quote:
Op zondag 7 januari 2007 22:52 schreef Badabingea het volgende:

[..]

Same here, alleen maar pluspunten...
heb het inmiddels al 5 maanden gebruikt en werkt idd perfect (ik maakte telkens met internetbankieren geld over, ik weiger die extra euro te betalen voor een dienst als ideal (zeker als internetbankieren even snel is en gratis)
pi_45129671
En weer een newsreader die alles automatisch doet. In tegenstelling tot SABnzbd is hier wel een interface. Ziet er een beetje uit als Newsleecher met hele leuke extra's.

ALT.BINZ



Ik heb hem geinstalleerd en het werkt, als je hem goed hebt ingesteld, prima. Je ziet meer dan bij SAB wat er gebeurd.

Een aanrader.
woef
pi_45131402
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef bbfakir het volgende:
En weer een newsreader die alles automatisch doet. In tegenstelling tot SABnzbd is hier wel een interface. Ziet er een beetje uit als Newsleecher met hele leuke extra's.

ALT.BINZ

[[url=http://www.sens-design.nl/alt.binz/screenshots/thumbs/suse.jpg]afbeelding
][/url]

Ik heb hem geinstalleerd en het werkt, als je hem goed hebt ingesteld, prima. Je ziet meer dan bij SAB wat er gebeurd.

Een aanrader.
Ff testen
  maandag 8 januari 2007 @ 01:04:22 #222
10710 gday
propria cures
pi_45131933
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:51 schreef bbfakir het volgende:
En weer een newsreader die alles automatisch doet. In tegenstelling tot SABnzbd is hier wel een interface. Ziet er een beetje uit als Newsleecher met hele leuke extra's.

ALT.BINZ

[[url=http://www.sens-design.nl/alt.binz/screenshots/thumbs/suse.jpg]afbeelding
][/url]

Ik heb hem geinstalleerd en het werkt, als je hem goed hebt ingesteld, prima. Je ziet meer dan bij SAB wat er gebeurd.

Een aanrader.
Een paar posts terug heeft thedude0 deze ook al getipt. Toch bedankt voor het melden.

Bevalt dit programma jou dus goed tot nu toe? Mijn Newsleecher-license vervalt over een maand, dus ik ben wel benieuwd naar dit soort alternatieven.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_45134639
Ik wil even wat mensen waarschuwen.. neem geen casema als je op usenet wil aangezien ze een download limiet hebben (MIDI, MULTI, MAXI - 10gb 50gb 200gb - 1draad van van 50kb, 2draadjes van 50 kb, 3 draadjes van 50kb)

U bent gewaarschuwd.
  maandag 8 januari 2007 @ 09:55:08 #224
160178 vdvorst
vdvorst dus
pi_45135788
quote:
Op maandag 8 januari 2007 08:29 schreef Omkron het volgende:
Ik wil even wat mensen waarschuwen.. neem geen casema als je op usenet wil aangezien ze een download limiet hebben (MIDI, MULTI, MAXI - 10gb 50gb 200gb - 1draad van van 50kb, 2draadjes van 50 kb, 3 draadjes van 50kb)

U bent gewaarschuwd.
dat is balen, ik wist niet dat er nog download limieten bestonden
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_45152270
quote:
Op zondag 7 januari 2007 23:24 schreef ikJur het volgende:

[..]

kom op he wat kosten die schijven nou kkop een sata 400 gbtje voor 50 eurie en je bent van al het gezeik af
ja dat weet ik natuurlijk ook wel.
maar 't kan nog van pas komen als we zo HD DVD's en Blu-ray schijven gaan downloaden.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')