heb ik zelden last vanquote:Op zaterdag 2 december 2006 10:36 schreef Serious_Sven het volgende:
Soms zijn de bestanden gewoon corrupt online gezet en zijn ze niet te repareren, ligt niet aan jou maar aan de uploader.
Klopt, komt ook weinig voor, maar het ligt niet automatisch aan de downloader als iets niet goed is.quote:
Dat zou kunnen, maar het was maar divx, pak dus even een andere mee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:36 schreef Serious_Sven het volgende:
Soms zijn de bestanden gewoon corrupt online gezet en zijn ze niet te repareren, ligt niet aan jou maar aan de uploader.
ik zat er eerst ook over te denken, gewoon doen, werkt perfectquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:41 schreef BrauN het volgende:
Ik ben sterk aan het overwegen een abonnement bij Eweka te nemen, want een retentie van slechts 7 dagen komt me nu toch wel de keel uit eigenlijk...
ik heb ook eweka. Gebruik het echt al een jaar ofzo, werkt prima.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:41 schreef BrauN het volgende:
Ik ben sterk aan het overwegen een abonnement bij Eweka te nemen, want een retentie van slechts 7 dagen komt me nu toch wel de keel uit eigenlijk...
ik haal 160 kb/s haha, maar ik wil hoger abbo, zodat we 600 kb/s halen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:47 schreef Eamon het volgende:
[..]
ik heb ook eweka. Gebruik het echt al een jaar ofzo, werkt prima.
+/- 1300 kb/s haal ik ermee, dvd in 40 minuten ofzo![]()
hoger abbo..quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:48 schreef vdvorst het volgende:
[..]
ik haal 160 kb/s haha, maar ik wil hoger abbo, zodat we 600 kb/s halen.
ok, dacht alquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:54 schreef Aibmi het volgende:
Hij bedoelt een hoger abbo van zijn provider.
same here, maar geen tekort. DVD's hoeven helemaal niet zo duur te zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:34 schreef Badabingea het volgende:
Wanadoo + Eweka = 1300 kb/s dus een dvdtje van 4 gig in 1 uur en minder.
Album in minder dan een minuutje..
Haastig tekort aan lege dvd's
je betaalt sowieso al voor warez aangezien de kosten van planet's usenet server bij het abonnement zijn inbegrepenquote:Op zaterdag 2 december 2006 11:37 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De laatste tijd zijn de servers van Planet een beetje bagger, en ik weiger te betalen voor warez ja.
dat bedoel ik inderdaad,quote:Op zaterdag 2 december 2006 11:54 schreef Aibmi het volgende:
Hij bedoelt een hoger abbo van zijn provider.
100 voor 25, 35 inclusief hoesjesquote:Op zaterdag 2 december 2006 12:42 schreef Eamon het volgende:
[..]
same here, maar geen tekort. DVD's hoeven helemaal niet zo duur te zijn![]()
think so, geen ervaring mee. Past niet op een dvd5, dus neem aan dvd9 jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 13:18 schreef Badabingea het volgende:
Wat moet je doen met een .iso van 6 gig?
Branden op een dual layer?
is het uitgebreider dan ftd dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:37 schreef Ericr het volgende:
www.newzbin.com, ook al is dat meer een indexeersite dan een community. Ik geef de voorkeur aan Newzbin. 1 probleempje voor sommigen, het kost geld. Euro of 2 per maand.
Hoe wil je een .iso editten?quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef vdvorst het volgende:
of ff kijken of er onnodige dingen inzitten, en die weggooien en dan op een dvd5
jajaja, okquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:50 schreef vdvorst het volgende:
ftd is geen site
maar ik gebruik ftd samen met sites zoals binsearch.info, werkt super goed
Met welk programma? Want de meeste moet je voor betalen om over de 3 gig te kunnen editten...quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:34 schreef vdvorst het volgende:
of ff kijken of er onnodige dingen inzitten, en die weggooien en dan op een dvd5
eerst kijken wat er in zit, je kunt vaak aan vob files al zien of er specials op de film zitten,quote:Op zaterdag 2 december 2006 15:58 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Hoe wil je een .iso editten?
Je bedoeld bijvoorbeeld menu's weghalen?
Heb je tips hoe ik dat het beste aan kan pakken?
Newzbin heeft momenteel 121.143 postings geindexeerd staan. Geen files dus maar echt de complete postings. Je kan bij Newzbin ook de headers per nieuwsgroep los bekijken en in zoeken, scheelt weer headeren. Vind het zelf prettiger werken dan FTD maar dat zal verschillen per gebruiker.quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:38 schreef Pustasu het volgende:
[..]
is het uitgebreider dan ftd dan?
of is het voornamelijk het zelfde?
van de afgelopen hoeveel dagen?quote:Op zondag 3 december 2006 13:15 schreef Ericr het volgende:
[..]
Newzbin heeft momenteel 121.143 postings geindexeerd staan. Geen files dus maar echt de complete postings. Je kan bij Newzbin ook de headers per nieuwsgroep los bekijken en in zoeken, scheelt weer headeren. Vind het zelf prettiger werken dan FTD maar dat zal verschillen per gebruiker.
Of het ligt aan je pc. Beschadigde sectoren op de HD, CPU overgelocked of brak ram geheugen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 10:36 schreef Serious_Sven het volgende:
Laatste 24 uur, 1470 posts.quote:Op zondag 3 december 2006 13:40 schreef vdvorst het volgende:
[..]
van de afgelopen hoeveel dagen?
ik zie dat ftd bij mij sinds 1 december, half 5, 2000 posts nieuw heeft.
pc is maand oud, 1gb ram, hd is perfect,quote:Op zondag 3 december 2006 13:49 schreef magnifor het volgende:
[..]
Of het ligt aan je pc. Beschadigde sectoren op de HD, CPU overgelocked of brak ram geheugen.
dubbel zo veel dusquote:Op zondag 3 december 2006 13:51 schreef Ericr het volgende:
[..]
Laatste 24 uur, 1470 posts.
@Ou-Tannu, mij interesseren bepaalde postings wel. Die 3% Franse postings en 4,6% Duitse postings neem ik op de koop toe. Newzbin indexeert ook postings op Nederland gericht overigens.
Dan kan je ram geheugen nog wel brak zijn. Is je CPU overgeklokt?quote:Op zondag 3 december 2006 13:55 schreef vdvorst het volgende:
[..]
pc is maand oud, 1gb ram, hd is perfect,
nee, doe ik niet aanquote:Op zondag 3 december 2006 13:59 schreef magnifor het volgende:
[..]
Dan kan je ram geheugen nog wel brak zijn. Is je CPU overgeklokt?
Als alle providers in bijvoorbeeld amerika even duur zijn heeft het geen nut om de prijzen te verlagen, mensen kopen het toch wel.quote:Op zondag 3 december 2006 14:40 schreef almarrr het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat http://signup.usenet.com/signup.cfm zo duur is? Er worden toch precies dezelfde bestanden aangeboden als je je aanmeld bij eweka?
klopt, echter dr zou een verschil in de retentie kunnen zitten?quote:Op zondag 3 december 2006 14:54 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Als alle providers in bijvoorbeeld amerika even duur zijn heeft het geen nut om de prijzen te verlagen, mensen kopen het toch wel.
nog steeds geen 90+ zo als giganews,, en voor de prijs hoef ik het ook niet te doen zie ikquote:Op zondag 3 december 2006 17:36 schreef thedude0 het volgende:
Tweaknews ligt al rond de 70 dagen ongeveer
tis meer hoe de retentie is en de complete ratioquote:Op zondag 3 december 2006 19:15 schreef Hari-Bo het volgende:
Ik gebruik gewoon de nieuwsserver van mijn provider (multikabel) en download met 500-600kb/s
En ik heb deze een payserver genomen Eweka, maar daar haal ik 'maar' 600-700kb/s mee, oftewel ik kan net zo goed newsserver van mijn provider gebruiken![]()
Gelukkig heeft multikabel ook 30 dagenquote:Op zondag 3 december 2006 19:38 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
tis meer hoe de retentie is en de complete ratio
stel, Multikabel heeft slechts 4 dagen retentie en de completion is 80% ( oftewel veel PAR nodig )
tegenover Eweka met 30 dagen een complete ratio van 95%,
keuze snel gemaakt
quote:Op maandag 4 december 2006 12:38 schreef NordicBlue het volgende:
ik heb een gratis payserver bij xs4all ftw
usenet wordt anders snel veel bekender,quote:Op maandag 4 december 2006 14:30 schreef T1andonly het volgende:
Nederlandse ISP-providers richten zich helemaal niet op binaire-nieuwsgroepen. Hoogstens op de tekst-nieuwsgroepen maar zelfs dat is niet bekend in Nederland
Omdat het teveel bandbreedte kost ja.quote:Op maandag 4 december 2006 14:30 schreef T1andonly het volgende:
Nederlandse ISP-providers richten zich helemaal niet op binaire-nieuwsgroepen. Hoogstens op de tekst-nieuwsgroepen maar zelfs dat is niet bekend in Nederland
Daar heb ik al heel lang geen last meer van gehad.quote:Op maandag 4 december 2006 13:56 schreef thedude0 het volgende:
Jammer dat de headers zo incompleet zijn, anders zou tweaknews een erg goede provider zijn, vooral voor zo'n lage prijs in vergelijking met providers die ook zo'n retentie bieden.
Ik haal ook van alles binnen zonder dat ik er parbestanden voor nodig heb, zolang het maar via nzb's is. De headers zijn gewoon veel te incompleet en ik wil niet alleen aangewezen worden op nzb's als ik gewoon wil downloaden zonder dat ik alles constant moet repareren.quote:Op maandag 4 december 2006 16:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Daar heb ik al heel lang geen last meer van gehad.
Dat was toen ze bezig waren om de retentietijd te verlengen.
Ik haal nu van alles binnen zonder parbestanden nodig te hebben.
Eweka.quote:Op maandag 4 december 2006 22:39 schreef Badabingea het volgende:
Welke payservers gebruiken jullie dan?
Ik gebruik sinds een maand of 3 tweaknews, en ik heb echt zelden problemen met incomplete headers.quote:Op maandag 4 december 2006 13:56 schreef thedude0 het volgende:
Jammer dat de headers zo incompleet zijn, anders zou tweaknews een erg goede provider zijn, vooral voor zo'n lage prijs in vergelijking met providers die ook zo'n retentie bieden.
40 dagen is voor 80% van de gebruikers al voldoendequote:Op maandag 4 december 2006 13:45 schreef mazaru het volgende:
Tweak is the best.
Die heeft een retentie van meer dan 60 dagen.
ewekaquote:Op maandag 4 december 2006 22:39 schreef Badabingea het volgende:
Welke payservers gebruiken jullie dan?
Je hebt draadloos?quote:Op dinsdag 5 december 2006 16:24 schreef nicomart het volgende:
[..]
helaas haal ik met mijn tele2 20 mbit abbo er maar 15 uit
quote:Op donderdag 7 december 2006 17:07 schreef thedude0 het volgende:
[..]
sites zoals ftn of scc hebben niet meer te bieden dan torrentleech![]()
Het is inderdaad geen opgave meer om een film etc. te downloaden op usenet. Het is gewoon 2x klikken en de hele DVD komt binnen.quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:20 schreef Dulk het volgende:
ook de site nzbsrus.com werkt perfect, site staat stervensvol met nzb's van nieuwe releases !
nope.. gewoon zwaar aan de kabel, maar alleen de eerste seconde zit hij even op 2000 en dan zal hij terug naar 1500 en blijft daar stabiel. maar ach wat zeur ik, heb een dvd van 4,5 Gb in 1,5 uur binnen..quote:
Door van een bestand 100%+ pars te maken geloof ik. Dat betekent dat ook als er helemaal niks is, je het toch nog kunt "recoveren".quote:Op vrijdag 8 december 2006 09:42 schreef mschol het volgende:
ik ben trouwens ooit een video tegen gekomen die gesplits was in 5 delen en d.m.v. par weer aanelkaar werd gezet?
hoe doen ze dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |