327quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:48 schreef tong80 het volgende:
Hier weer verder.
Hoeveel Kenissen heb jij ?
Had ik waarschijnlijk wel geweten maar ik kom net binnenvallenquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:14 schreef broer het volgende:
Dat niemand die Segway van Mark wist in het vorige topic...
Dat is waar...de luiheid "fucking" zelvequote:
Ja. Dat wel, inderdaad.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:49 schreef Neleos het volgende:
Wel iets met Ma...
Ondanks dat je CapsLock nog aanstond: sjimz +1.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:59 schreef sjimz het volgende:
mARISA!
Ow zie nu pas dat Caps Lock inderdaad aanstondquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:00 schreef broer het volgende:
[..]
Ondanks dat je CapsLock nog aanstond: sjimz +1.
Ja, doei. Ik begin er niet meer aan.quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:01 schreef sjimz het volgende:
Jij mag ook een nieuwe vraag weer bedenken
jaquote:Op zaterdag 2 december 2006 03:04 schreef broer het volgende:
Ja, kut. Nou moet ik zeker wel?
Normaal gesproken wel muziek.quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:11 schreef broer het volgende:
Ik wil wel zo naar bed. In welke categorie moet ik de vraag zoeken om de last op jouw schouders over te dragen?
shinequote:Op zaterdag 2 december 2006 03:08 schreef broer het volgende:
Het enige écht bekende nummer van de Pearl Jam- en Soundgarden-voorloper Mother Love Bone?
Misschien was de vraag ook wel te vaag. Ik vind 'Hungerstrike' het enige echt bekende nummer.quote:
Najah, het eerste wat bij mij opkwam was Shinequote:Op zaterdag 2 december 2006 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien was de vraag ook wel te vaag. Ik vind 'Hungerstrike' het enige echt bekende nummer.
Gelijk het eerste nummer van de cd.quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:16 schreef broer het volgende:
Hoe heet de laatste cd van Placebo?
Ahja, kijk. Daar kon ik niet opkomen. En ik dacht dat die van Temple Of The Dog was.quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:17 schreef broer het volgende:
[..]
Misschien was de vraag ook wel te vaag. Ik vind 'Hungerstrike' het enige echt bekende nummer.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:19 schreef Neleos het volgende:
En ik dacht dat die van Temple Of The Dog was.
Ha, dus toch, maar ik was niet op de titel gekomen hoor. Ook niet als je om de grootste hit van Temple Of The Dog had gevraagd.quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:21 schreef broer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Ik moet hier ook gewoon niet komen als ik gedronken heb.
Truste.quote:Op zaterdag 2 december 2006 03:27 schreef broer het volgende:
Geen idee. Sorry.
En ik ga slapen. Slaap lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |