Ja die is zo gaaf!quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:09 schreef Dipkip het volgende:
Mijn moeder leerde mij de term "spleetje".![]()
Niet dat ik zelf ooit een betere term heb bedacht, maar die vond ik toch wel zo afschuwelijk.
En de anus noem je dan "backstage" ?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:10 schreef oor het volgende:
artiesteningang
quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En de anus noem je dan "backstage" ?
Ik noem de mijne open podiumquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:10 schreef oor het volgende:
artiesteningang
V.I.P. roomquote:Op zaterdag 2 december 2006 02:20 schreef Geqxon het volgende:
[..]
En de anus noem je dan "backstage" ?
quote:
is like a wizards sleevequote:Op zaterdag 2 december 2006 01:47 schreef cinnamongirl het volgende:
Vazjien.
quote:
Ahoi-hal daar passen er ook veel in.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:49 schreef cinnamongirl het volgende:
Ahoy!
checkt fotoboek...quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:37 schreef Aventura het volgende:
Ik noem de mijne open podium
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:45 schreef tong80 het volgende:
Nogal wat vrouwen schijnen hun vagina een naam te geven, ik heb dit nooit begrepen en ik heb gisternacht besloten om mijn vriendin haar poes naar Jaws te vernoemen naar mijn beste vriendin Haaibaaike.
Hoe heet jouw vagina of wat zou een goede benaming of naam er voor zijn?
En werden haar borsten dan ook aangeduid met "heuveltjes"?quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:11 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ja die is zo gaaf!![]()
Ik pest mijn vriendin er nog steeds mee![]()
je zei foefjequote:Op zaterdag 2 december 2006 02:55 schreef cinnamongirl het volgende:
Brrrr een snotterige poliep in je foefje is niet echt wenselijk nee.
En wat als ik een leuke naam voor je anus verzin, betekend dat dat ik je in je reet mag neuken?quote:Op zondag 3 december 2006 13:32 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Eigenlijk moet er nu een soort van wedstrijdje ontstaan. Degene die de beste naam voor de vagina van een vrouwelijke user bedenkt, mag zijn prijs op komen halen. Ik trek me bij voorbaat terug uit de competitie.
Ehh, je kan het altijd proberen tochquote:Op zondag 3 december 2006 17:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nee, sorry. Wie zegt dat de winnaar seks krijgt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |