Precies, nou niet meteen weer lopen doen alsof het lek boven is, w2 was gewoon onthutsend zwak. Ze waren onder de indruk van het stadion volgens hun trainerquote:Op zondag 3 december 2006 16:59 schreef manny het volgende:
indien we volgende week weer winnen, en verder in UEFA komen dan weer ruimte voor enig optimisme. Nu kan het ook gewoon een hele matige tegenstanders of een toevallige goede dag zijn.
Stewards werden snel weggeslagenquote:Op zondag 3 december 2006 17:27 schreef Jasza het volgende:
Ohja, trieste kk stewards die dat doek weer wilde weghalen.
Menting is een hoereenjonggggg
Ten Cate vond Vertonghen slecht en ziet in hem een centrale verdediger zei hij tijdens de persconferentiequote:Op zondag 3 december 2006 17:24 schreef denthemen het volgende:
goeie 1e helft, slechte 2e helft, kut sfeer, vertonghen érg goed en de mul érg goed!
Ik vond dat hij erg goed speelde, veel goeie passes geef en dergelijkequote:Op zondag 3 december 2006 17:32 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ten Cate vond Vertonghen slecht en ziet in hem een centrale verdediger zei hij tijdens de persconferentie
Weet ik, maar het is te triest dat ze erover beginnen te zeikenquote:
Ik vond hem ook één van de betere spelersquote:Op zondag 3 december 2006 17:34 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik vond dat hij erg goed speelde, veel goeie passes geef en dergelijke
Een omhaal van buiten de 16 meterquote:Op zondag 3 december 2006 17:38 schreef Bananenman het volgende:
Nou twi, je optimisme bleek op z'n plaats
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |