Vannacht om half 4. Maar werd in de wacht gezet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:48 schreef Mark_V het volgende:
Deze vraag was toch vanmiddag ook al gesteld?
@ Lien, sorry, ik dacht dat jij het was
Ja godver zeg.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:48 schreef Mark_V het volgende:
Deze vraag was toch vanmiddag ook al gesteld?
@ Lien, sorry, ik dacht dat jij het was
Houdt de vaart er lekker in om tien voor 1.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vannacht om half 4. Maar werd in de wacht gezet.
Ja, de godganse middag autovragen. Dat kun je nooit meer goedmaken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:51 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mond spoelen met water![]()
Ik bied mijn excuses toch aan![]()
Wel waar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de godganse middag autovragen. Dat kun je nooit meer goedmaken.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, de godganse middag autovragen. Dat kun je nooit meer goedmaken.
Ja, waarom, denk je.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
mijn leven heeft nu geen zin meer....
maar je was toen toch aan het slapen....?
O ja, wanneer dan wel?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:53 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik heb notabene nog een poezenvraag gesteld
Toen jij lag te slapen waarshcijnlijkquote:
Slechts 3quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:52 schreef Mark_V het volgende:
[..]
mijn leven heeft nu geen zin meer....
maar je was toen toch aan het slapen....?
@ Daf, ik had beloofd om 20 autovragen te stellen, ik weet niet op hoeveel we uiteindelijk zijn beland
Oh nou, dan hebben jullie er nog 17 tegoedquote:Op zaterdag 2 december 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Slechts 3![]()
En ik was net te laat thuis van m'n werk om ze alledrie zo op te lepelen.
Nee, daar zat dik een uur tussen. 'De volgende vraag een kattenvraag.' Nou, toen kwam er een vraag over de bondauto.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:54 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Toen jij lag te slapen waarshcijnlijk
Maar ff serieus, misschien 20 minuten nadat je had gezegd dat je van poezen houdt
Met een fout antwoord, trouwens.quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:58 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, daar zat dik een uur tussen. 'De volgende vraag een kattenvraag.' Nou, toen kwam er een vraag over de bondauto.
Was het geen DB5 dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Met een fout antwoord, trouwens.
Niet waar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Was het geen DB5 dan?
En de kattenvraag stelde ik om 14:15 ofzo, toen was jij er gewoon nog
Die is zeker te googlen, maar niemand hier googlet, en we weten gewoon niks van dode voetballers.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:00 schreef tong80 het volgende:
Kut hè zo'n vraag die niet is te googlen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |