Naja, ik heb wel speciaal voor jou een extralievekattevraagdeluxe gesteld... dat moet je toch wel een warm gevoel geven..... de goede wil was er in ieder gevalquote:
Nee. James kreeg z'n DB5 in Goldfinger en vroeg waar zijn Bentley was. Die was, volgens M, "retired".quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:00 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Was het geen DB5 dan?
En de kattenvraag stelde ik om 14:15 ofzo, toen was jij er gewoon nog
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:02 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Naja, ik heb wel speciaal voor jou een extralievekattevraagdeluxe gesteld... dat moet je toch wel een warm gevoel geven..... de goede wil was er in ieder geval
Je krijgt een vette tongzoen, is dat niet genoeg?quote:
Betweterquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:04 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee. James kreeg z'n DB5 in Goldfinger en vroeg waar zijn Bentley was. Die was, volgens M, "retired".
In Dr. No rijdt James overigens in een Chevy Bel Air.
Lien toch, dat vind ik niet echt gepaste woorden voor een dame van standquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:05 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je krijgt een vette tongzoen, is dat niet genoeg?
Maar verder kan je toch moeilijk vragen over katten stellen?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik houd niet eens van raskatten.
Ik ken alleen di tomasso die recentelijk dood is gegaan, maar dat was een hartstilstand ofzo....quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
Mar goed de tupperware avond is weer afgelopen nu mijn vraag
Ach vent, ga toch koken.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:09 schreef tong80 het volgende:
Mar goed de tupperware avond is weer afgelopen nu mijn vraag
Jawel, hoor.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Maar verder kan je toch moeilijk vragen over katten stellen?
Ik heb wel eens een vraag gesteld over Hemingwaykatten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:11 schreef Mark_V het volgende:
Zoals wat? "Hoeveel katten heeft Lienekien?" ofzo?
Ik weet niet eens wat dat zijnquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:12 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een vraag gesteld over Hemingwaykatten.
Van mij wel, die tongvraag is onraadbaar voor mijquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:14 schreef Pustasu het volgende:
mag ik een vraag verzinnen?
Als je nieuw bent, lees even de OP.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:14 schreef Pustasu het volgende:
Ja. Ik ken die mensen echt niet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:14 schreef tong80 het volgende:
Deyna
Scirea
Tommy Krommendijk
Juanito
Ludo Coeck
Arvid Smid
Kipiani
Tonnie van Leeuwen
Was het nou echt zo moeilijk ?
Terwijl die van mijj nog niet was beantwoord. Wat een secteramismes hierquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:14 schreef Pustasu het volgende:
Die van jou was al lang en breed verlopen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl die van mijj nog niet was beantwoord. Wat een secteramismes hier
Nu? Via je modem?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:18 schreef Lienekien het volgende:
Seks.
Jij schat ons wel hoog in.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:18 schreef Pustasu het volgende:
ok
welke schrijver rond 1400-1700 behandelde de eerste 10 boeken van Titus Livius (als romeins geschiedschrijver) in een boek in contrast met zijn eigen tijd? en voor wie schreef hij dit boek om 'in de smaak te vallen'?
2 vragen dus: welke schrijver en voor wie 'in de smaak te vallen'???
Allemaal bejaarden johquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:20 schreef tong80 het volgende:
Het zijn grote namen hoor :
Deyna Aanvoerder van het Poolse elftal dat op het legendarische WK-74 derde werd
Scirea Speler van het Italiaanse elftal dat op het WK-82 wereldkampioen werd
Tommy Krommendijk
Juanito 60 Interlands gesp[eld voor Spanje in de jaren 80
Ludo Coeck Aanvoerder van de Belgen op het WK 84 toen ze derde werden
Arvid Smid jongen van 19 groot talent van NAC
Kipiani Beste speler ooit uit Geörgie. Grote snor en 70 interlands
Tonnie van Leeuwen Keeper van het Nederlands elftal speler van FC Groningen en de nationale keepers trofee is naar hem vernoemd.
Arvid stierf 2 jaar geleden Tommie 7.quote:
you win the price bitch, weet je ook om welke tractaten het gaat?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:23 schreef Mark_V het volgende:
wow moeilijke vraag, ik gok op nicolo machiavelli...waarom? om te laten zien dat vroeger alles beter was in italie ofzo?
M'n beste Tong,quote:
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:24 schreef Pustasu het volgende:
[..]
you win the price bitch, weet je ook om welke tractaten het gaat?
Bitch?quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:24 schreef Pustasu het volgende:
[..]
you win the price bitch, weet je ook om welke tractaten het gaat?
En deze laatsten zeggen me ook niets. Als je me nu iets zou hebben gevraagd over Kabouter Plop of Piet Piraat, zou ik het hebben geweten, daar dat de laatste jaren zo ongeveer het enige is wat de televisie heeft vertoond.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Arvid stierf 2 jaar geleden Tommie 7.
ok, je hebt gewonnen boiiquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:26 schreef Mark_V het volgende:
nope, waarschijnlijk de medici ofzo
Nee ze zijn in je kinderjaren geboren.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:25 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
M'n beste Tong,
Hoewel ik al ongeveer redelijk op leeftijd kom, zijn - zo te lezen - de meesten van deze heren verongelukt tijdens mijn kinderjaren. Op die leeftijd was ik totaal niet beziig met voetbal of wat voor sport dan ook. Hooguit met knikkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |