En dan antwoord jij 'Lienekien'.quote:[b]Op vrijdag 1 december 2006 23:33 schreef Mark_V [...]
@ Roofing, vraag gewoon een iets makkelijkere tang
Dit is toch wel een tang die niet mag ontbreken in je gereedschapskist hoor.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:33 schreef Mark_V het volgende:
Ik heb nogal kennis van tangen, maar dit is wel een hele exotische.... ik ken hem wel van vorm, maar hij zit niet in het rijtje platbek, waterpomp, combinatie etc...
@ Roofing, vraag gewoon een iets makkelijkere tang
Waarom niet?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:34 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Dit is toch wel een tang die niet mag ontbreken in je gereedschapskist hoor.![]()
quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:34 schreef Lienekien het volgende:
[..]
En dan antwoord jij 'Lienekien'.
quote:
Draad doorknippen, tegels knippen. Allerlei klusjes waar bijvoorbeeld een gewone nijptang te klein voor is. Door de lange armen kan je veel kracht zetten. Ideale tang.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:36 schreef Mark_V het volgende:
@ Roofing, ik zou niet weten wat je met deze tang WEL kan, wat je met bijvoorbeeld een combinatietang of een bektang niet kan....
[..]
![]()
De tang heeft met elektra te maken, niet met Ikea.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:37 schreef Lienekien het volgende:
Een lamellenkniptang.
Dat is wel waar, nu je het zegt, ik heb mijn vader vroeger weleens met zo'n ding bezig gezien met het tegelen....quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:38 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Draad doorknippen, tegels knippen. Allerlei klusjes waar bijvoorbeeld een gewone nijptang te klein voor is. Door de lange armen kan je veel kracht zetten. Ideale tang.
Waarom doen jullie toch altijd alsof ik een debiele huisvrouw ben?quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:39 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
De tang heeft met elektra te maken, niet met Ikea.![]()
wyccie +1 Dit is de juiste omschrijving voor een draadstriptang. In dit geval een automatische.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:40 schreef wyccie het volgende:
Dan is het zo'n kniptang voor elektrische draden, waarmee je de buitenste laag (het rubberlaagje) weg kunt strippen.
omdat je zo fijn hapt denk ikquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Waarom doen jullie toch altijd alsof ik een debiele huisvrouw ben?![]()
Hoe zou dat toch komenquote:Op vrijdag 1 december 2006 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De vorige tang was een Moniertang nooit meer vergeten.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:40 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat is wel waar, nu je het zegt, ik heb mijn vader vroeger weleens met zo'n ding bezig gezien met het tegelen....
Maar ja, student enzo, dus klussen doe ik nooit... alleen dingen maken, en daar heb je dit ding niet voor nodig
Maar hoe heetie nou?
Deze tang ken ik ook niet, het zou een striptang (Exotisch model) kunnen zijn
Sorry, het was niet mijn bedoeling om je belachelijk te maken.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
de papegaaibektang heeft ongeslepen bekken, je kunt er dus een stuk tegel mee afbreken. Met een moniertang (die wel geslepen bekken heeft) kan je een stuk van een tegel knippen. Meestal wordt de tang trouwens gebruikt door ijzervlechters, vandaar dat de tang ook vlechttang heet.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:44 schreef Mark_V het volgende:
ik vind het gewoon een ruige nijptang met extra hefboom
nooit van die naam gehoord....
Wat is eigenlijk het precieze doel van een papegaaibektang en waarin is dat anders dan van de moniertang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |