Hmm dan ga ik jou maar weer pesten, als je toch niet lief kan doenquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:35 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik doe hier nooit lief.
Schildpad is rood met zwart. Wat wij lapjes noemen, heet volgens mij officieel schildpad met wit.
Ik heb een schildpad.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik jou maar weer pesten, als je toch niet lief kan doen
Naja, ik bedoel in ieder geval schildpad met wit, dat zijn altijd vrouwtjes...
Gordon is leuk en heeft talent. Maar Hennie.....quote:
Tong heeft het allang verbruid bij mij.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:36 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Tong + Lien, lijkt me een mooi stel![]()
Mijn opa ook, maar toen hebben ze de tuin een keer opgebroken tijdens zijn winterslaap en wassie doodquote:
Ik heb 3 katten. Een bruine met streepjes, een zwarte met streepjes en een lapjesbeest.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:37 schreef Pustasu het volgende:
mag ik weer een vraag stellen?
Poes. Schildpadpoes.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:37 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mijn opa ook, maar toen hebben ze de tuin een keer opgebroken tijdens zijn winterslaap en wassie dood
Dat lijkt me nou echt niks. Een normale kat is lekker zacht. Om te aaien. Een schildpad is kil en hard. En een schildpadkat lijkt me om die reden niet echt een beestje om lekker te knuffelen.quote:
Zeg, rot op met je kanker. Regel is dat degene die een punt heeft gescoord een vraag stelt.quote:
Go Lienquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zeg, rot op met je kanker. Regel is dat degene die een punt heeft gescoord een vraag stelt.
Je weet niet wat je zegt! Mijn poes is zo enorm knuffelbaar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:40 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt niks. Een normale kat is lekker zacht. Om te aaien. Een schildpad is kil en hard. En een schildpadkat lijkt me om die reden niet echt een beestje om lekker te knuffelen.
quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt! Mijn poes is zo enorm knuffelbaar.![]()
![]()
![]()
Nee hoor. Ik had vroeger 4 katten. Helaas is er eentje weggevlogen.quote:
Nee, ik houd er mee op.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:41 schreef Pustasu het volgende:
stel een vraag dan, ik houd niet van socializen
Weet je dat dat een bevallingssmiley is?quote:
Oh ik dacht iemand die zijn tong erafbijt omdat hij/zij een voor-de-hand-liggende opmerking wil maken... maar truste lienquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:43 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Weet je dat dat een bevallingssmiley is?
Welterusten Mark en Daf en Tong.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |