droom droog dudette !quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:13 schreef purplerose het volgende:
[..]![]()
Valt reuze mee![]()
Ik ga mezelf nu voorzien van wat water en ga een filmpje kijken![]()
Truste ende zo
Probably not maar thx!quote:
Niet eens!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zo slikheks, last van een kater?
quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet eens!En ik heb zo mijn best gedaan!
* HitsigeKater meldquote:Op zaterdag 2 december 2006 14:00 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet eens!En ik heb zo mijn best gedaan!
Zogauw ik wat fatsoenlijks uit me cam heb gekregen ben je de eerste die het hoort!quote:Op zaterdag 2 december 2006 14:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]en nu die beloofde foto's met je opgeladen batterijen
quote:
Tis pas 17:00quote:
Ow godquote:
neequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ow god
Mag neem ik aan wel eerst eten en chillen voor ik me verder voor lul ga zetten?
Tuurlijk mag dat, maar ik wil niet te laat slapen.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:07 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ow god
Mag neem ik aan wel eerst eten en chillen voor ik me verder voor lul ga zetten?
Tis zaterdagavond dude, dan ga je toch niet om 21.00 naar bed of wa?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:11 schreef Lucille het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat, maar ik wil niet te laat slapen.
Nee, zeker niet. Maar ik had geen idee hoe laat jij jezelf voor lul wil zetten.quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:13 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis zaterdagavond dude, dan ga je toch niet om 21.00 naar bed of wa?
waneer ga jij je zelf voor lul zetten dan?quote:Op zaterdag 2 december 2006 17:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Maar ik had geen idee hoe laat jij jezelf voor lul wil zetten.
Ik heb een voorbeeldfunctiequote:Op zaterdag 2 december 2006 17:22 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
waneer ga jij je zelf voor lul zetten dan?
De camera niet te dicht bij je kont zetten. En geen beeld namen van recht achter, maar meer van schuin opzij. Dan zie je de verhoudingen tot de rest beter.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:00 schreef purplerose het volgende:
Nog tips over hoe ik mijn ass er op zn voordeligst mogelijk op kan krijgen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |